הכירו את הפיליפינים

'admin'

'admin'

רפובליקת הפיליפינים היא מדינה שמורכבת מלא פחות מ-7,107 איים שונים. למרות שעל כולם חל השם הכללי "הפיליפינים", חיות כאן קבוצות אתניות רבות בתנאים שונים ומגוונים.

חופשה בפיליפינים

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הריחוק בין האיים מביא מזג אוויר שונה, אוכל ותרבות משתנים מה שהופך טיול בפיליפינים לחוויה מגוונת ומרתקת.

הפיליפינים מחולקים ל-80 מחוזות, אך החלוקה המקובלת, שתעזור לכם להתמצא במדינה במהלך השהות בה, היא לשלוש קבוצות איים מרכזיות:

"לוזון" הוא האי הגדול ביותר במדינה, ועליו נמצאת גם בירת הפיליפינים – מנילה.

"ויסאיאס" – שם של מספר רב של איים זעירים.

"מינדנאו" – האי השני בגודלו במדינה, בקצה הדרומי שלה. 

עבור תיירים, הפיליפינים היא לא פחות מגן-עדן. ארכיפלג עצום בלב האוקיינוס השקט מציע למבקרים בו עושר של חופים יפהפיים ובתוליים. אחד החופים המוכרים ביותר נמצא באי היפהפה בורקאי. על האי תוכלו ליהנות משלל פעילויות נוספות שכוללות ספורט ימי, טיולים רגליים, סיורי טרקטורונים ועוד.

בזכות העושר האדיר של מקומות קסומים ומרהיבים ביופיים בפיליפינים, גם אם תרצו להתרחק מתיירים אחרים, שייט קצר לאיים מוכרים פחות יוביל אתכם לחופים מבודדים, ויפים לא פחות, שיגרמו לכם להרגיש כמו על אי פרטי משלכם.

חופים וצלילות הם חלק בלתי נפרד מהבילוי בפיליפינים, אבל למדינה המיוחדת הזו יש הרבה חוויות נוספות להציע לתיירים. תוכלו, למשל, לקפוץ לעיר ויגאן. העיר העתיקה הזו תחזיר אתכם אחורה בזמן, למאה ה-16, עם רחובות אבן ובניינים עתיקים ויפהפיים. בפעם הראשונה שמגיעים לויגאן, העיר נראית כמו חלק מסט צילומים של סרט תקופתי או "מוזיאון חי" שמציג את החיים לפני מאות שנים. תוכלו לרכב בכרכרה כדי להתרשם מהעיר, ליהנות מאוכל שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם ולהכיר מקרוב את ההיסטוריה והתרבות הפיליפינית. 

אחת הסיבות שבגינן כל-כך נח לטייל בפיליפינים, היא שרוב התושבים דוברי אנגלית. כמעט בכל מקום שאליו תגיעו, תוכלו לדבר אנגלית עם המקומיים. למרות שהמדינה מורכבת מאלפי איים שונים, לא תלכו לאיבוד ותמיד יהיה מישהו שיעזור לכם לחזור למסלול או להגיע ליעד הבא שלכם. עבור ישראלים, הפיליפינים נחשבת גם מדינה זולה מאוד. שקל אחד שווה בסביבות 16 פזו פיליפיני, המטבע המקומי. 

מטיילים מכל העולם מגיעים לאיים המדהימים של הפיליפינים, אבל התיירים הישראלים עדיין עוד לא גילו ממש את הקסם של המדינה המדהימה הזו. הפיליפינים כיום נמצאת בתודעה התיירותית של הישראלים כפי שהייתה תאילנד לפני כעשרים שנה: יעד אקזוטי, שניתן לצאת אליו לטיול עוצר נשימה במקומות שעוד לא התגלו, ואינם מוצפים בתיירים, בעברית ובהשפעות מערביות. עכשיו הזמן להכיר וליהנות מהיופי עוצר הנשימה של הפיליפינים, לפני שגלי התיירים ישטפו את המקום. בואו לגלות את אחת המדינות המעניינות, היפות והשונות בעולם!