טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אחד השלבים הראשונים בתכנון חופשה בפיליפינים הוא הזמנת טיסה. נכון למועד כתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לפיליפינים מישראל, אך יש מגוון של אפשרויות להגיע אל מדינת האיים האקזוטית עם קונקשן אחד, כך שבסך הכול, טיסה לפיליפינים יכולה להיות נוחה יחסית. כאן תוכלו לקבל את כל המידע השימושי הנדרש על טיסות לפיליפינים, כולל קישור למנוע השוואת מחירים, דרכו תוכלו למצוא את הטיסה המשתלמת ביותר עבורכם, לבצע את רכישת הכרטיסים ולנהל את ההזמנה שלכם.

חופשה בפיליפינים, מדינת האיים, המורכבת מלמעלה מ-7,000 איים, יכולה להיות חוויה נפלאה לכל המשפחה. בפיליפינים תוכלו למצוא אינספור יעדים בסגנון מגוון – מבילוי עירוני בערים הגדולות, דרך טיולים בטבע מרהיב ועד חופשת בטן-גב בחופים ציוריים. על אף שכיום עדיין אין טיסות ישירות מישראל לפיליפינים, ניתן להגיע לשני נמלי התעופה המרכזיים בפיליפינים, בבירה מנילה ובסבו, בטיסה עם קונקשן אחד.

במדריך זה תוכלו למצוא את תיבת החיפוש של מנוע השוואת מחירי הטיסות של חברת קיווי, אשר שימש אותנו להכנת הכתבה, ויכול לעזור לכם למצוא טיסות זולות לפיליפינים, המתאימות בדיוק לצרכים שלכם. מנוע השוואת המחירים של קיווי נוח וידידותי למשתמש: הזינו בתיבת החיפוש את נקודת המוצא (ישראל) ואת היעד (פיליפינים), את התאריכים בהם אתם מעוניינים לטוס ואת מספר הנוסעים. לאחר שתלחצו על "חיפוש" יוצגו לכם כל האפשרויות הרלוונטיות, מסודרות בסדר עולה, מהמחיר הזול ביותר ליקר. תוכלו לסנן את התוצאות על פי קריטריונים נוספים (כמו מספר מזוודות, מחלקה ועוד). בהמשך תוכלו למצוא הסבר מפורט על השימוש במנוע השוואת המחירים של קיווי, ועל היתרונות של השימוש בו.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע שימושי

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הזמנת כרטיסי טיסה לפיליפינים

חשוב לזכור, שמחירי טיסות לפיליפינים, המופיעים בפרסומים של חברות תעופה וסוכנויות נסיעות, לא תמיד כוללים את כל השירותים הנדרשים לכם, ולאחר רכישת כרטיסי הטיסה עלולות להתגלות הפתעות לא נעימות, שיצריכו מכם תשלום נוסף, מעבר למחיר שתכננתם לשלם. שימוש במנוע השוואת מחירים, שמציג את כל הפרטים המשפיעים על המחיר הסופי, יבטיח שאתם יודעים כבר בשלב ההזמנה מהו המחיר הסופי של כרטיסי הטיסה לפיליפינים. כפי שתוכלו לראות בתיבת החיפוש שמופיעה למעלה, לאחר הזנת ישראל כנקודת המוצא ופיליפינים כיעד, המערכת של קיווי מאתרת את כל האפשרויות הרלוונטיות, וממיינת אותן מהזולה ליקרה.

לאחר שתבחרו את ההצעה שנראית לכם מתאימה, תוכלו לראות את כל הפרטים לגבי כרטיס הטיסה שבחרתם, לבצע שינויים ולהוסיף תוספות (כבודת מטען, ביטוחים, מחלקה וכד'), וכך תוכלו לדעת מראש את המחיר הסופי של כרטיסי הטיסה לפיליפינים, לפני שתרכשו אותם אונליין, ישירות דרך המערכת של קיווי.

שימו לב שתנאי הכרטיסים, סוגי המטוסים, מועדי הטיסות וחברות התעופה, כפי שהם מופיעים בכתבה זו, נכונים למועד כתיבתה, ועשויים להשתנות מעת לעת. לכן, כאשר תרצו להזמין כרטיסי טיסה לפיליפינים, מומלץ לבצע את השוואת המחירים זמן קצר לפני החופשה, ולהתעדכן בפרטים הנכונים למועד הרלוונטי לכם.

יתרונות השימוש במנוע השוואת המחירים של קיווי:

מדובר באתר וותיק ומהימן, הפועל מאז שנת 2012.

מכיוון שאין טיסות לפיליפינים ישירות מישראל, ונדרש לפחות קונקשן אחד, תוכלו להוסיף לכרטיסי הטיסה לפיליפינים ביטוח לקונקשן, Kiwi Guarantee, בתמורה לתוספת תשלום.

בתהליך החיפוש תוכלו ללחוץ על האפשרות "הצגת פרטים", ולראות את כל הנתונים המשפיעים על מחיר הכרטיס: כבודת מטען, משך הקונקשן ועוד. במידת הצורך, תוכלו להוסיף לכרטיס הטיסה מזוודות שאינן כלולות במחיר המקורי, ביטוח אובדן כבודה של Blue Ribbon, ביטוח נסיעות של AXA ועוד, ולבצע את הרכישה רק לאחר שתדעו מהו המחיר הסופי.

אם אין לכם תאריך מוגדר לחופשה בפיליפינים, ואתם רוצים לתכנן את הטיסה שלכם בהתאם למחירי הטיסות, תוכלו לבצע חיפוש של טיסות ללא בחירה של תאריך ספציפי או לסמן טווח תאריכים רחב, וכך לבחור את מועד החופשה בהתאם לתוצאות שקיבלתם.

התהליך כולו – מהחיפוש ועד להשלמת הרכישה – מתבצע תחת קורת גג אחת, וההתקשרות שלכם מתבצעת ישירות מול חברת קיווי. בכל נושא בו תיתקלו בקושי או תזדקקו לעזרה, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של קיווי.

טיסות לפיליפינים – נמלי תעופה, קונקשנים ומידע חשוב

טיסות למנילה: נמל התעופה נינוי אקינו MNL

נינו אקינו הוא נמל התעופה הגדול ביותר בפיליפינים, המשמש כשער הכניסה העיקרי לתיירים ממגוון יעדים ברחבי העולם. שדה התעופה נמצא כמה קילומטרים דרומית לבירה מנילה, והוא משרת את העיר וסביבותיה.

בנמל התעופה של מנילה פועלים ארבעה טרמינלים:

טרמינל 1 – משרת את רוב הטיסות הבינלאומיות

טרמינל 2 – משרת את רוב הטיסות (בינלאומיות וטיסות פנים) של חברת פיליפין אייר

טרמינל 3 – משרת טיסות פנים וטיסות בינלאומיות של חברות שונות

טרמינל 4 – משרת בעיקר טיסות פנים בפיליפינים

המעבר בין הטרמינלים השונים בשדה התעופה נינו אקינו מתבצע באמצעות שאטלים. במידה ומדובר בטיסת קונקשן (למשל, נחיתה במנילה ולאחריה טיסת פנים ליעד נוסף בפיליפינים), ההסעה לטרמינל הרצוי תהיה בחינם. במהלך תכנון הטיסה לפיליפינים, קחו בחשבון את זמני המעבר מטרמינל לטרמינל במהלך החלפת הטיסות, ו-וודאו שיש לכם די זמן לביצוע המעבר בנחת.

מומלץ לתזמן את הגעתכם לשדה התעופה במנילה שלוש שעות לפחות לפני מועד הטיסה, ולקחת בחשבון אפשרות של פקקים ועומסי תנועה בדרך.

בשדה התעופה נינו אקינו תוכלו ליהנות משירותי אינטרנט אלחוטי בחינם. בטרמינל 3, תמצאו שירות אחסון מזוודות, ובמידה וצפוי לכם זמן המתנה ארוך, תוכלו לרכוש את שירותי ה-"ווינגס טראנזיט לאונג'", הכולל גישה לטרקלינים, קפסולות, חדרים ועוד.

טיסה למנילה עם עצירה בדובאי

טיסה לפיליפינים עם קונקשן בדובאי (נחיתה במנילה) היא אחת הדרכים הנוחות להגיע לפיליפינים, עם טיסות זולות יחסית, ותדירות טיסות גבוהה (מספר טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה). כמו כן, היצע חברות התעופה המפעילות את הקווים במסלול זה גדול.

זמן טיסה למנילה עם עצירה בדובאי כולל טיסה לדובאי מישראל של כשלוש שעות וחצי, וכתשע שעות מדובאי למנילה.

טיסות למנילה דרך דובאי – תדירות וזמני הטיסות:

יש מספר חברות המפעילות טיסות לדובאי מתל אביב: פליידובאי, ישראייר, אלעל וארקיע. טיסה ישירה לדובאי מתל אביב ניתן להשיג כמעט לאורך כל היום, בבוקר, בצהריים ובערב.

הטיסות בקו דובאי-מנילה מופעלות על ידי שלוש חברות: פיליפין איירליינס, סבו פסיפיק ואמירייטס. ההמראה מדובאי למנילה היא בדרך כלל בשעות הלילה או הבוקר, אך ניתן למצוא גם טיסות היוצאות מדובאי אחר הצהרים או בערב.

טיסה למנילה עם קונקשן בדובאי – שירותי טיסה

השירותים הכלולים בטיסות במסלול זה משתנים בהתאם לחברת התעופה.

בקו תל-אביב דובאי, רוב החברות מציעות רכישת חטיפים או ארוחות בתשלום נוסף, כשבחלק מהמקרים יש לבצע הזמנה מראש. בטיסות אלעל, שהיא חברה בשירות מלא, לרוב יוגשו חטיף או ארוחה קלה כחלק מהשירות.

השירותים בטיסות בקו דובאי-מנילה משתנים גם הם מחברה לחברה.

אם בחרתם לטוס בחברת לואו קוסט, כמו למשל סבו פסיפיק אייר, תוכלו לשדרג את השירותים הכלולים בכרטיס, בהזמנה מראש ובתשלום נוסף (לרוב נמוך מאוד). כך למשל, הזמנת ארוחה חמה תעלה כ-250 פסו פיליפיני, שהם כ-15 ₪).

גם שירותים כמו שמירת מושב וכבודת מטען בדרך כלל לא כלולים בכרטיס הבסיסי הזול ביותר, וכרוכים בתשלום נוסף.

לעומת זאת, אם בחרתם טיסה של חברה בשירות מלא, כמו למשל אמירייטס, שהיא מהחברות הטובות בעולם, תוכלו ליהנות מארוחות חמות, משקאות, מערכת בידור אישית (תלוי בסוג המטוס, ובמקרים מסוימים גם במחלקה) ועוד. בחברות מסוימות קיימת אפשרות להתחבר במהלך הטיסה לאינטרנט אלחוטי, בתוספת תשלום.

חברות בשירות מלא יאפשרו לרוב הזמנת כרטיסים במחלקת תיירים, בביזנס ובמחלקה ראשונה.

טיסות למנילה עם עצירה בבחריין

טיסה לפיליפינים עם קונקשן בבחריין (נחיתה במנילה) היא עוד אפשרות שכדאי לשקול. הטיסה לבחריין מתל אביב מופעלת על ידי חברת גולף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין.

זמן הטיסה למנילה עם קונקשן בבחריין כולל טיסה של כשעתיים וחצי מתל אביב לבחריין, וכתשע שעות וחצי טיסה מבחריין למנילה.

טיסה למנילה דרך בחריין – תדירות וזמני הטיסות:

טיסות לבחריין מתל אביב ממריאות פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי, בדרך כלל בשעות אחה"צ. אם אתם מתכוונים לחזור באותו מסלול, הטיסות מבחריין לת"א ממריאות לרוב בשעות הבוקר. טיסות מבחריין למנילה ממריאות מדי יום – בדרך כלל בשעות הערב. בכיוון ההפוך, טיסות ממנילה לבחריין לרוב ממריאות בצהרים.

טיסות למנילה עם עצירה בבחריין – שירותי טיסה

חברת גולף אייר היא חברה בשירות מלא. בקו תל אביב-בחריין תוכלו לבחור בין מחלקת תיירים לבין המחלקה היוקרתית, הקרויה "פלקון גולד". בקו זה הכרטיס כולל בדרך כלל מערכת בידור אישית ומכיבוד קל. בקו בחריין-מנילה של גולף אייר, מחיר הכרטיס כולל לרוב מערכת בידור אישית (משתנה לפי סוג המטוס), ארוחות, שתייה וכיבוד קל.

יעדי קונקשן נוספים דרכם ניתן להגיע למנילה עם עצירה אחת בלבד הם: איסטנבול, אבו דאבי, בנגקוק ועוד.

טיסות לסבו: נמל התעופה מקטן סבו (CEB)

סבו היא העיר השנייה בגודלה בפיליפינים, הממוקמת במרכז איי ויזאיה, והיא אופציה נוספת לנחיתה בפיליפינים של טיסות עם קונקשן אחד מתל אביב.

נמל התעופה הבינלאומי מקטן סבו נמצא בעיר לאפו לאפו ומשרת את איי ויזאיאס המרכזיים. בשדה התעופה של סבו נוחתות טיסות בינלאומיות מיעדים שונים, בינהם סינגפור, דוחא, סיאול, בנגקוק, איסטנבול ועוד, וכן טיסות של מספר חברות תעופה מקומיות.

נמל התעופה של סבו הוא מודרני, נוח ויפה מאוד. ניתן למצוא בו מגוון רחב של שירותים לנוסע, חנויות ואוכל טוב.

בטרמינל טיסות הפנים של נמל התעופה מקטן סבו פועלות חנויות רבות, בהן תוכלו לרכוש מזכרות, ביגוד אופנתי, שעונים, ממתקים ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בשדה התעופה של סבו תוכלו למצוא שירותי עטיפת כבודה, מסאז'ים, לאונג'ים, מסעדה איטלקית "לה בלה ביסטרו", דוכני סנדוויצ'ים ועוד. בטרמינל הבינלאומי תוכלו למצוא מגוון חנויות דיוטי פרי, מסעדת ראמן, רשתות מזון מהיר כמו ברגר קינג, טרקליני נוסעים, המרת מט"ח ועוד.

טיסה לסבו עם קונקשן בדובאי

טיסות לסבו עם עצירה בדובאי יוצאות מישראל על בסיס יומיומי. כאמור, טיסות מתל אביב לדובאי ממריאות מדי יום, וחברת אמירייטס מפעילה טיסות יומיות מדובאי לסבו.

זמן הטיסה לסבו עם עצירה בדובאי מורכב מטיסה לדובאי מתל אביב של כשלוש שעות ועשרים דקות, וטיסה של כשמונה שעות וחמישים וחמש דקות בקו דובאי-סבו.

טיסות לסבו עם עצירה בדובאי – שירותי טיסה

כאמור, השירות בטיסות לסבו עם עצירה בדובאי מישראל תלוי בחברת התעופה עמה טסים. בטיסות אל על מתל אביב לדובאי יש שירות מלא, הכולל בדרך כלל חטיף או ארוחה קלה. בטיסות של חברות לואו קוסט, ניתן להזמין חטיף או ארוחה קלה בתשלום נוסף, לעתים רק בהזמנה מראש. בטיסות מדובאי לסבו, המופעלות על ידי חברת אמירייטס, השירות גם הוא מלא. יש אפשרות לבחור בין מחלקת תיירים, ביזנס ומחלקה ראשונה. לרוב הטיסות כוללות מערכת בידור אישית, ארוחה, משקאות ועוד. בנוסף, לרוב מתאפשרת גם גלישה באינטרנט אלחוטי (בד"כ בתוספת תשלום), וכן רכישה מעגלת דיוטי פרי.