פוארטו גאלרה האי מינדורו

'admin'

'admin'

פוארטו גאלרה היא עיר קטנה השוכנת לחופי האי מינדורו. בדרך כלל, כשתיירים מדברים על פוארטו גאלרה, הם למעשה מתייחסים לערים הקטנות שסביבה, לחוף סאבאנג ולחוף הלבן. העיר עצמה היא יעד צלילות פופולרי בפיליפינים, ותמצאו עליה את החופים הנקיים והמיוחדים ביותר במדינה.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

אבל לא כדאי להישאר רק בחופים של פוארטו גאלרה, אלא להיכנס לעומק העיר, לגלות את היער הטרופי, את המפלים ואת האנשים.

הפעילות הראשונה והעיקרית שתמצאו כאן בכל מקום היא צלילת מכשירים (סקובה). אין מה לעשות, כשיש כל-כך הרבה יופי מתחת למים, אנשים ירצו לראות אותו בכל מחיר. אבל גם אחרי שסיימתם עם הצלילות, תוכלו לצאת לטרקים מהממים ביופיים ביער שמכסה את האי.

בעיקר, נסו למצוא טרק שייקח אתכם אל השבטים שחיים במעבה היער. תוכלו גם לשכור קיאק ולשוט בעצמכם בין האיים הזעירים שנשקפים מגאלרה. תוכלו גם לצאת לסיור בין האיים הרחוקים יותר שמקיפים את העיר, עם סירה שכורה.

חוץ מזה, חפשו מלון שנמצא כמה שיותר קרוב לפעילות המועדפת עליכם, ותיהנו מהנוף. בין נובמבר למרץ יכול להיות די מפוצץ פה, בעיקר סביב הסילבסטר, אז אנחנו ממליצים לתפוס מרחק. בואו לקראת סוף מרץ. בין אפריל ומאי העונה מגיעה לשיא נוסף, וחובה לשריין מקום במלונות מראש, כי פשוט לא יהיה אף מקום פנוי.

איך מגיעים?

אתם צריכים להתחיל בלהגיע לבטנגאס. אם אתם יוצאים ממנילה, אתם יכולים לקחת אוטובוס (כשלוש שעות). משם, תעלו על מעבורת (שעה) שתיקח אתכם מהמפרץ אל פוארטו גאלרה. האחרונה יוצאת בחמש וחצי, אז תכננו בהתאם. כשאתם על האי, תוכלו להתנייד עם טרייק, כמו בכמעט כל מקום אחר. אם יש לכם רישיון, תוכלו לשכור קטנוע תמורת בערך 500 פזו ליום.