ציוד מומלץ לטיול בפיליפינים

'admin'

'admin'

עם השנים, הפיליפינים הופכת נוחה יותר ויותר לתיירים המגיעים לבקר בה. יש התחלה של טיסות ישירות, המחירים הופכים אחידים, התשתיות משתפרות והמידע הופך זמין ואמין יותר. עם זאת, עדיין, יש הבדל בין טיול ביעד מתוייר קלאסי, כמו למשל ערים אירופאיות, לבין טיול ביעד אקזוטי כמו הפיליפינים.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

כשאתם מטיילים בין אלפי האיים של המדינה, יש כמה דברים שכדאי לכם להיות מצוידים בהם, כדי שתוכלו ליהנות מהטיול בפיליפינים בלי דאגות מיותרות, ועדיף להצטייד בהם מבעוד מועד, ולא להיזכר ברגע האחרון. לשם כך, הכנו עבורכם רשימת ציוד מומלצת לטיול הבא שלכם בפיליפינים.

מה כדאי לקחת לחופשה בפיליפינים?

קייס חסין מים לטלפון

כיום, הטלפון הנייד הוא הקשר שלנו לעולם, ובנוסף לתקשורת, הוא מספק לנו מידע ושירותים חיוניים, שבלעדיהם הרבה פחות נוח מאוד להתנהל בטיול למדינה כמו הפיליפינים. תמונות, ניווט, תרגום, תשלומים, שיחות והודעות – הטלפון הנייד משמש אותנו כמעט בכל רגע בטיול, וכדאי להגן עליו כמה שיותר טוב, במיוחד לאור העובדה, שטיול בפיליפינים כולל לא מעט מפלים, הפלגות, חופים ונהרות. לכן, לפני שמגיעים לפיליפינים, מומלץ להצטייד בנרתיק איכותי לטלפון, שיגן על הטלפון שלכם מפני מים, אבק, שריטות ונפילות. יש כיום בשוק הרבה אופציות לרכישת כיסוי זול ואיכותי, ומדובר בהשקעה קטנה, שיכולה לחסוך נזק גדול.

סוללה ניידת בנפח גדול

ואם כבר הזכרנו עד כמה הטלפון שלנו הוא חיוני לטיול מוצלח בפיליפינים, כדאי לדאוג, מבעוד מועד, להבטיח שהסוללה שלו לא תתרוקן, ותשאיר אותנו עם מכשיר כבוי. אין דבר יותר מתסכל מטלפון כבוי בדיוק כשצריך לנווט חזרה למלון, להתקשר הביתה או לצלם וידאו שיוציא לכולם את העיניים באינסטגרם. לפני שאתם רוכשים סוללה חיצונית, חשוב לדעת, שאסור להעלות לטיסה סוללת ליתיום-יון בהספק שגדול מ-100 ואט-שעה. בנוסף, מומלץ לחפש סוללה קטנה וקלה, שאפשר לדחוף אותה לכל תיק גב ולשכוח שהיא שם עד שתזדקקו לה, אך שתהיה גם כזו שמאפשרת טעינה מספקת לאורך זמן רב.

ממיר שקעים אוניברסלי

השקעים בפיליפינים הם שטוחים וכפולים, ולא עגולים כמו בישראל, ולכן אם תרצו להשתמש במכשירי חשמל שהבאתם מהארץ, תצטרכו להשתמש בממיר שקעים. לא כדאי להסתפק בממיר זול ופשוט, במיוחד אם אתם מחברים את הטלפון או המחשב הנייד – כדי לא להסתכן בקצר, או חלילה בשריפה. קחו ממיר אוניברסלי של חברה מוכרת, ותהיו מסודרים בכל מקום בעולם אליו תגיעו.

מקל סלפי

לא צריך להכביר במילים על מקל סלפי, רק שהוא צריך להיות חזק ואמין, ועדיף שיהיה גם עם חיבור בלוטות', כך שתוכלו לצלם בעזרת כפתור שנמצא בידית. מומלץ להצטייד במקל טלסקופי, שמתקפל לגודל שייכנס בכל תיק, ושנמתח לאורך מספק, עם ראש גמיש ומשנה זוויות בקלות כך שתמיד תקבלו את התמונה שרציתם.

ארנק טיולים

ארנק טיולים טוב יאפשר לכם לשמור את כל המסמכים במקום אחד, ולא בתפזורת בתיקים ובכיסים. חפשו ארנק קומפקטי, עשוי מניילון חסין מים עם מקום לדרכונים, כרטיסי טיסה, כרטיסים שונים (אשראי, ביטוח, בריאות), עט, שטרות ומטבעות.

בקבוק מים איכותי

במקום לזרוק מאות בקבוקי פלסטיק מזהמים, השקיעו בבקבוק איכותי שילך איתכם לכל מקום. כדאי לשקול לרכוש בקבוק שנאטם בוואקום ומתאים לשמירת הטמפרטורה של נוזלים קרים וחמים. אין דבר מרענן ומשמח יותר במהלך טיול בטבע או בעיר ביום חם ומהביל מבקבוק של מים קרים שאפשר לשלוף בכל רגע מהתיק כדי להתרענן.

מצלמה מקצועית

כאן לא מדובר על פריט חובה, ועבור רובנו, די במצלמות הטלפון על מנת לצלם ולתעד את הטיול בפיליפינים. אבל חובבי צילום, שרוצים לתעד את ארץ האיים המופלאה באיכות אחרת, בוודאי ירצו לקחת אתם, בנוסף לטלפון הנייד, גם מצלמה מקצועית. אם אתם רוכשים מצלמה במיוחד לקראת הטיול בפיליפינים, בדקו שהמצלמה שאתם בוחרים היא חסינת מים ונפילות, שבעזרתה תוכלו לצלם כל חלק בטיול שלכם, מעל ומתחת למים.

תיק חסין מים

כאמור, בטיול בפיליפינים יש לא מעט סביבות לחות ורטובות, ולכן מומלץ להגן לא רק על הטלפון הנייד שלכם, אלא גם על כל מה שתיקחו אתכם בתיק: מסמכים, בגדים להחלפה, מחברות לכתיבת יומן מסע או כל דבר אחר. אפשר להשיג תיקים חסינים למים במחיר זול מאוד, אך חשוב לוודא שבנוסף להגנה על הציוד האישי שלכם, הוא גם נוח ומרווח מספיק כדי לשאת בקלות את כל מה שאתם צריכים לקחת אתכם לטיולים ארוכים בשטח או בערים.

מגבת מיקרופייבר

אם אתם לא מתכננים להעביר את הטיול בפיליפינים בין מלונות יוקרה, וצפויים לכם טיולי שטח ובילויים בטבע, מגבת מיקרופייבר יכולה לשדרג את השהות שלכם בפיליפינים. היא מייבשת במהירות, מתייבשת בקלות ומתקפלת לגודל שלא תופס הרבה מקום במזוודה.