הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

הנהלת האתר

הנהלת האתר

לפני שאתם מגיעים לחופשה בפיליפינים, חשוב מאוד שתוודאו, שכבר עם הנחיתה יש בידכם די פזו פיליפיני במזומן, מה שיאפשר לכם להתחיל את הביקור בלי להיות תלויים בזמינות של כספומטים או דוכני המרה, ובלי לשלם עמלות גבוהות ולא צפויות על המרת מט"ח בחו"ל.

השירות החדשני FlyMoney להזמנת מט"ח לנתב"ג לפני טיסות לחו"ל הוא פתרון נוח ומשתלם להצטיידות בפזו פיליפיני לקראת החופשה. מדובר בשירות שמאפשר לכם לבצע את רכישת המט"ח אונליין, בלי לצאת מהבית, ולאסוף את הכסף הפיליפיני בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3), זמן קצר לפני שתעלו לטיסה לפיליפינים. בשונה מכל שאר האופציות, השירות של FlyMoney מאפשר לכם גם לפרוס את התשלום על הזמנת פזו פיליפיני מזומן לתשלומים בכרטיס האשראי. כדי לבצע הזמנה, הזינו את הפרטים בתיבת הזמנת המט"ח של Flymoney בדף זה – שימו לב שייתכן שתצטרכו לגלול ימינה או שמאלה כדי לראות את כל העמודות בתיבה ולהשלים את ביצוע ההזמנה.



חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

היתרונות של הזמנת פזו פיליפיני (PHP)  בנתב"ג

בפיליפינים תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות, ולכן יש לכם לא מעט עבודת הכנה לקראת חופשה בפיליפינים – הזמנת כרטיסי טיסה, רכישת ביטוח נסיעות, הזמנת כרטיסים לאטרקציות, הזמנת מלונות, הכרות עם אמצעי התחבורה בפיליפינים, תכנון מסלול טיול ועוד. לכן, כדאי מאוד להוריד לעצמכם מהראש את העיסוק ברכישת המטבע המקומי, פזו פיליפיני, עוד לפני שאתם עולים על הטיסה. למעשה, כדאי לכם להצטייד מראש בכל הסכום שתידרשו לו במהלך החופשה בפיליפינים, כדי להבטיח ניהול נכון של התקציב שלכם, ובלי שתיאלצו לבזבז זמן יקר מהחופשה על התעסקות בכספים.

הזמנת פזו פיליפיני לשדה התעופה תחסוך לכם זמן יקר שאותו תוכלו לתעל לטובת תכנון הטיול, כי הכסף ימתין לכם לפני הטיסה בסניף בנק הפועלים בשדה התעופה בן גוריון (בטרמינל 3 או 1), אשר פתוח בכל שעות פעילות שדה התעופה.

יתרון משמעותי נוסף של הזמנת פזו פיליפינים לנתב"ג אונליין היא האפשרות לחלק את סכום הרכישה של פזו פיליפיני לתשלומים בכרטיס האשראי. טיול בפיליפינים יכול להיות לא זול, ולכן פריסה נוחה של עלויות השהות בפיליפינים יכולה לשדרג לכם את הטיול, ולאפשר לכם לנהל טוב יותר את ההוצאות שלכם.

כמו במדינות רבות בעולם כולו, ובאסיה בפרט, בפיליפינים קיימת מדיניות אכיפה קפדנית כנגד מכירה ורכישה של שטרות ומטבעות מזויפים. גם מי שכוונותיו טהורות, עלול להפוך קורבן לנוכלים, המוכרים לתיירים כסף מזויף במסווה של המרת מט"ח לגיטימית. לכן חשוב שתוודאו, שהמקום שמבצע עבורכם את ההמרה של שקל לפזו פיליפיני מספק לכם שטרות מקוריים וחוקיים. אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, האופציה של הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג היא ללא ספק האופציה האידיאלית ביותר עבורכם, משום שחברת FlyMoney פועלת באישור משרד האוצר ומעמידה לרשות לקוחותיה שירות לקוחות שזמין בכל ימות השבוע, כך שבמידה ותיתקלו בבעיה כלשהי במהלך השהות בחו"ל, תמיד יהיה לכם מענה מקצועי וישיר מישראל.

עוד נקודה שחשוב להבהיר בנוגע להמרת מט"ח באמצעות FlyMoney היא העובדה, שהמחיר המופיע באתר בעת הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג הוא המחיר הסופי, ללא אותיות קטנות וללא סימני שאלה. כל מי שיצא לחופשה בחו"ל יודע, שבמהלך הטיול יש לא פעם הוצאות לא צפויות, שמגדילות את התקציב שהקצבתם לטיול בטרם היציאה מהארץ, כך שכל אלמנט בטיול שלגביו אתם יודעים מראש את העלות הסופית תורם לניהול יעיל ונכון של התקציב שלכם.

רכישת פזו פיליפיני – מהן האופציות העומדות לרשותכם?

קניית פזו פיליפיני בדואר ישראל

בעבר קנייה של מטבע חוץ בדואר ישראל הייתה אחת האפשרויות הפופולאריות בקרב הטסים לחו"ל. עם זאת, חשוב לדעת, שנכון להיום, בדואר ישראל מאפשרים לרכוש אך ורק את אחד משלושת המטבעות המובילים כיום בעולם: דולר אמריקאי, אירו אירופאי או פאונד בריטי. כל שאר המטבעות אינם זמינים בדואר, כך שאם אתם צריכים לקנות פזו פיליפיני האופציה הזאת אינה רלוונטית עבורכם.

קניית פזו פיליפינים בבנק

ניתן לבצע המרה של שקל למטבע זר כמעט בכל סניף בנק בישראל. לכן, סביר להניח, שתוכלו לרכוש פזו פיליפינים בסניף הבנק שלכם, או בכל סניף בנק אחר. עם זאת, חשוב לזכור, שמדובר בפעולה שמחייבת הגעה לבנק באופן פיזי, מה שעשוי להיות כרוך בהמתנה ארוכה בתור, ובזבוז של זמן יקר במהלך התקופה הלחוצה של ההכנות לקראת הטיסה בחו"ל.

רכישת פזו פיליפיני בצ'יינג'ים

עוד אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא קניית פזו פיליפיני באחת מחנויות הצ'יינג', אותן אפשר למצוא ברחובות רוב הערים בארץ, כך שמדובר באופציה שיכולה לקצר את זמני ההמתנה לעומת המרת מט"ח בבנק. עם זאת, חשוב לדעת, ששערי ההמרה ברוב המקרים יהיו מאוד גבוהים, ויש הבדלים משמעותיים בין עסקים שונים, מה שיחייב אתכם לבצע חקר שווקים על מנת למצוא את העסקה המשתלמת ביותר, כך שאת הזמן שתחסכו על המתנה בתור תיאלצו להשקיע בהשוואת מחירים. נקודה נוספת שצריך לקחת בחשבון היא שאת הכסף אותו תרצו להמיר תצטרכו קודם למשוך במזומן, ולא תוכלו לעשות שימוש בכרטיס אשראי, ובוודאי שלא לחלק את התשלום למספר תשלומים.

קניית פזו פיליפיני בשדה התעופה

כאמור, האופציה של הזמנת פזו פיליפיני לנמל התעופה בן גוריון עם שירות flymoney, מאפשרת לכם להצטייד בכסף פיליפיני עוד בישראל, בלי לצאת מהבית, בעלויות משתלמות ובביטחון מלא. נכון להיום, מרבית המטיילים שטסים לפיליפינים בוחרים באופציה הזאת, מכיוון שיש בה מגוון רחב של יתרונות על פני האופציות האחרות.

כאשר אתם בוחרים באופציה של הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג, אתם מבצעים את התהליך כולו דרך אתר האינטרנט של החברה.

בנוסף, רכישת מט"ח באמצעות FlyMoney מבטיחה לכם עמלות נמוכות יחסית לעומת המרת מט"ח בצ'יינג'.

יתרון משמעותי נוסף הוא הימנעות מהפתעות לא נעימות. המחיר המופיע באתר על הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג הוא המחיר הסופי אותו תשלמו, ללא תוספות לא צפויות של הרגע האחרון.

והיתרון המרכזי על פני כל האופציות האחרות הוא האפשרות לפרוס את העלות כולה למספר תשלומים.

פזו פיליפיני – אילו שטרות ואילו מטבעות?

המטבע הרשמי בפיליפינים הוא, כמובן, הפזו הפיליפיני (PHP). על כל שקל ישראלי אחד אתם יכולים לקבל 15.5 פזו פיליפיני (לפי שער הפזו הפיליפיני נכון למאי 2022).

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 סנטאבו, 5 סנטאבו, 10 סנטאבו, 25 סנטאבו, 50 סנטאבו, 1 פזו פיליפיני, 5 פזו פיליפיני, 10 פזו פיליפיני.

השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 20 פזו פיליפיני, 50 פזו פיליפיני, 100 פזו פיליפיני, 200 פזו פיליפיני, 500 פזו פיליפיני, 1000 פזו פיליפיני.

כמה כסף להזמין לטיול בפיליפינים?

טיול בפיליפינים הוא חוויה שלא תשכחו זמן רב. על מנת שתוכלו להפיק מהחופשה בפיליפינים את המרב, כדאי להגיע אליה מוכנים ומצוידים במידע חשוב, בין היתר, על עלויות השהות ומחירי המחייה והאטרקציות שתרצו לשלב בטיול. על מנת שתוכלו לדעת בדיוק כמה כסף אתם צריכים לקחת אתכם, חשוב מאוד שתתייעצו עם מי שביקרו בפיליפינים – בין אם אתם מכירים אותם באופן אישי ובין אם אתם מגיעים אליהם דרך אתרי תיירות או רשתות חברתיות.

באופן כללי הפיליפינים היא מדינה זולה מאוד בהשוואה לישראל, ולכן העלות של יום ממוצע שם תהיה זולה יותר מאשר העלות של יום ממוצע בישראל. ברוב המקרים עבור רק התיירים הישראליים אשר מגיעים למדינה העלות הממוצעת ליום נעה בין 60-90 דולר, כולל לינה, מזון, תחבורה ובילויים.

בכל מקרה, אנו ממליצים להביא אתכם, בנוסף לכסף מזומן, גם כרטיס אשראי בינלאומי, כדי להבטיח, שגם במקרה שמשהו משתבש במהלך החופשה בפיליפינים, יהיה לכם גיבוי למקרי חירום. חשוב לזכור, כי עדיף להשתמש בכרטיס אשראי רק כמפלט אחרון, כי עמלות ההמרה של חברות האשראי בהמרת פזו פיליפיני משקלים הן מאוד גבוהות יחסית לאופציות האחרות.