השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מטיילים בפיליפינים יכולים לבחור בין השכרת רכב לנהיגה עצמאית לבין השכרת רכב ותשלום לנהג פרטי. השכרת נהג פרטי לרכב יכולה לחסוך לכם את החשש מפני נהיגה במקום לא מוכר בחו"ל, אך עם זאת, נהיגה עצמאית בפיליפינים תחסוך לכם כסף ותאפשר לכם להיות עצמאים במהלך הטיול לנסוע מתי שתרצו לאן שתרצו.

מאיפה כדאי להשכיר רכב בפיליפינים?

יש מספר דרכים לשכור רכב בפיליפינים, אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים, שהעסקה שעשיתם היא המשתלמת ביותר מבין שלל האפשרויות שמציעות לכם חברות ההשכרה השונות, אנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים מראש. אחד ממנועי השוואת המחירים הוותיקים בתחום השכרות הרכב הוא רנטלקארס, שאף שימש אותנו בכתבה זו כדי לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בפיליפינים בין מגוון חברות – לא רק חברות בינלאומיות אלא גם בין חברות מקומיות.

לנוחיותכם, מנוע החיפוש של רנטלקארס מופיע גם בעמוד זה, כדי שתוכלו למצוא רכב להשכרה, עוד לפני שתעלו על הטיסה לפיליפינים:

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

כיצד עורכים השוואת מחירים להשכרת רכב בפיליפינים עם רנטלקארס?

שלב ראשון: השתמשו במנוע החיפוש והזינו את הפרטים הרלוונטיים: ארץ (הפיליפינים), עיר ותחנת ההשכרה בתוך העיר (טרמינל מסוים בתוך שדה התעופה, מרכז העיר וכול') והתאריך ושעת האיסוף וההחזרה. תצטרכו גם לסמן אם גיל הנהג הוא בין 30-65, ואם לא, תתבקשו להזין את גיל הנהג המדויק.

שלב שני: לאחר לחיצה על "חפש", יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בפיליפינים ממגוון חברות, בינלאומיות כמו גם מקומיות. תוכלו בשלב זה לסנן את תוצאות החיפוש: לפי פרטי רכב טכניים או פרטי חברת ההשכרה (בצד הימני של העמוד) או לפי סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד).

בכל "תיבה" של הצעת מחיר יופיעו בפניכם פרטים שחשוב לשים לב אליהם: הביטוחים הכלולים במחיר, מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים, מדיניות הדלק, דירוג חברת השכרת הרכב (לפי חוות דעת), וגם תנאי ההשכרה הכללים שייפתחו בחלון פופ אפ בקליק.

שלב שלישי: בחרו את השכרת הרכב בפיליפינים שמתאימה לכם, ולחצו על "הזמן עכשיו". כעת תתבקשו למלא טופס הזמנה קצר, שכולל את הזנת פרטי הנהג, הוספת תוספות במידת הצורך (עליהן לרוב משלמים בדלפק), הרחבת הביטוח במידת הצורך וגם הזנת פרטי התשלום. התשלום מתבצע בכרטיס אשראי: לעיתים תתבקשו לשלם חלק מהסכום בעת ההזמנה ואת היתרה זמן מה לפני תאריך ההשכרה, ולעיתים תתבקשו לשלם את כל הסכום בעת ההזמנה.

נהיגה בפיליפינים

אם החלטתם לנהוג בפיליפינים עם רכב שכור, כדאי תמיד לעבור על כללי הנהיגה לפני כן.

התמרורים בפיליפינים תואמים לסטנדרט הבינלאומי ולרוב יהיו די ברורים גם לנהג הישראלים. עם זאת, תמיד כדאי לעבור על התמרורים לפני תחילת הנסיעה ליתר ביטחון כיוון שלא כל התמרורים הם כמו בארץ ולא תמיד מלווים בכיתוב באנגלית.

נהיגה בפיליפינים לא נראית אותו דבר בכל חלקי המדינה. במנילה, הכבישים סואנים, מלאים בצפצופים ובעומסי תנועה, ויכולים להיות מלחיצים גם לנהגים מנוסים. הדרכים מלאות באופנועים ורכבים שיכולים לעקוף אתכם בכל רווח שנוצר בתנועה, כך שכדאי תמיד להיות זהירים מאוד ומודעים לתנועה שמסביבכם.

לפני שאתם מניעים את המכונית השכורה, מומלץ לצפות בסרטון המתעד את הנהיגה בפיליפינים, על מנת להתרשם מהחוויה:

המהירות המקסימלית בכבישים מהירים בפיליפינים היא בדרך כלל 100 קמ"ש לרכבים פרטיים, ומינימום 60 קמ"ש, אך יש גם קטעי כביש יוצאים מהכלל עם מהירות מקסימלית נמוכה מזו, כאשר הכבישים פחות גדולים או מרכזיים.

בערים, המהירות המקסימלית נמוכה הרבה יותר, ונעה בין כ-20 לכ-40 קמ"ש. ברחובות צפופים ובאזור בתי ספר הגבלת המהירות היא 20 קמ"ש. כמובן שצריך לשים לב לשלט שמסמן את הגבלת המהירות כיוון שזו משתנה מכביש לכביש.

עד לאחרונה, במנילה פעל כלל לפיו לכל לוחית רישוי (לפי המספרים האחרונים) יש יום מסוים ושעות מסוימות בהם לא ניתן לנסוע אתה, באזורים מסוימים בעיר. עם זאת, נכון לעכשיו פרקטיקה זו מושעית.

לנהיגה בנקודות הטרופיות והפחות אורבניות של הפיליפינים, יש יתרונות משלה כמו גם חסרונות: נהיגה בין נופים טרופיים מרהיבים ועצמאות לגלות כל פרט ופינה באי, עם יותר מרווח ופחות לחץ מבעיר הגדולה.

שימו לב, שיש בפיליפינים גם יעדים אליהם לא ניתן להכניס רכבים, כמו בוראקאי למשל, ולכן כדאי שתתכננו את השכרת הרכב בהתאם לתכנית הטיול שלכם.

גם באיים השונים, עם זאת, תיירים רבים נוהגים לשכור נהג פרטי כמו בעיר. אך מי שמעדיף לנהוג בעצמו ורוצה ליהנות מחוויית הנהיגה בין נופים אקזוטיים, יוכל למצוא חברות להשכרת רכב בכל רחבי המדינה, בין אם חברות בינלאומיות כמו הרץ, דולר, טריפתי וכול ובין אם מדובר בחברות מקומיות. ניתן למצוא בהשכרת רכב בפיליפינים מגוון סוגי רכבים, החל מרכבים משפחתיים ועד לרכבי יוקרה וג'יפים. בסניפים מרכזיים במנילה בדרך כלל המגוון של סוגי הרכב רחב יותר. כאמור, תוכלו לחסוך את החיפוש בסוכנויות השונות, ולבצע את התהליך כולו באמצעות מנוע השוואת המחירים של רנטאלקרס, וכך להבטיח לעצמכם מראש מכונית זמינה על פי צרכיכם.

הרכבים הזולים ביותר להשכרה בפיליפינים יהיו בדרך כלל רכבים קטנים לארבעה נוסעים. רכבים עם תיבת הילוכים ידנית לרוב יהיו זולים יותר מהמקבילה האוטומטית שלהם.

באיזה צד של הכביש נוהגים בפיליפינים?

בפיליפינים נוהגים בצד ימין של הכביש וההגה בצד שמאל של הרכב.

האם צריך רישיון בינלאומי לפיליפינים?

בתור תיירים, ניתן להשתמש ברישיון הנהיגה הזר עד 90 ימים. בשביל לנהוג בפילפינים צריך רישיון באנגלית או רישיון בינלאומי IDP בצירוף הרישיון המקומי. הרישיון צריך להיות עם ותק של שנתיים לפחות.

הגיל המינימלי לנהיגה בפיליפינים הוא 17, אך הגיל להשכרת רכב בפיליפינים, שמשתנה ותלוי בחברת ההשכרה, הוא בדרך כלל 21. בנוסף, כמו במדינות רבות אחרות, גם בפיליפינים נהגים צעירים (עד גיל 25 בדרך כלל) מחוייבים בעמלת נהג צעיר.

השוואת מחירים להשכרת רכב ביעדים שונים בפיליפינים

השוואת מחירים להשכרת רכב במנילה

מנילה היא בירת הפיליפינים ובדרך כלל הנקודה הראשונה בה תנחתו בטיול בפיליפינים.

תוכלו למצוא חברות שונות להשכרת רכב במנילה, בינלאומיות ומקומיות, בשדה התעופה או בנקודות שונות ברחבי העיר.

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב במנילה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר עבור טויוטה ויוס בעלת של 1,924.77 פסו פיליפיני (כ121 ש"ח). הרכב מתאים לחמישה נוסעים, ותיבת ההילוכים שלו ידנית. ניתן לאחסן ברכב מזוודה גדולה ומזוודה קטנה. 

בהשוואת מחירים להשכרת רכב יוקרה במנילה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ, עבור לקסוס ES 350 בעלות של 5,190 פסו פיליפיני ליום (כ323 ש"ח). הרכב מתאים לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה קטנה ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית. 

בהשוואת מחירים להשכרת מיני ואן במנילה קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר, להשכרת טויוטה אינובה (לשבעה נוסעים וארבע מזוודות גדולות) בעלות של 1,581.87 פסו פיליפיני (כ99.8 ש"ח). תיבת ההילוכים של רכב זה היא ידנית.

בהשוואת המחירים להשכרת ג'יפ במנילה שערכנו ברנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אוויס עבור טויוטה פורצ'ונר בעלות של 3,706.46 פסו פיליפיני ליום (כ234 ש"ח). הרכב מתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית.

השוואת מחירים להשכרת רכב במנילה

אל נידו שבאי פלאוון הוא יעד פופולרי ואהוב, מלא בריזורטים מדהימים, נופים אקזוטיים, לגונות וחופים שנראים כאילו יצאו מגלויה, וטבע יפהפה.

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב באל נידו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ עבור השכרת רכב הונדה סיטי משפחתי בעלות של 2,479.67 פסו פיליפיני ליום (כ156.54 ש"ח). הרכב מעולה למשפחות ומתאים לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית. 

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באל נידו קיבלנו מחברת הרץ עבור השכרת הונדה BR-V, ג'יפ שמתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות (תיבת הילוכים אוטומטית) בעלות של 2,871.21 פסו פיליפיני ליום (כ181 ש"ח).

השוואת מחירים להשכרת רכב בדבאו

דבאו היא העיר השלישית בגודלה בפיליפינים והמרכזית ביותר באי מינדנאו. מדבאו אפשר להגיע לאי היפהפה סמאל, אך גם ליהנות מאטרקציות תיירותיות כמו שווקי הלילה, בית הפרפרים, מוזיאון השוקולד ועוד.

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב בדבאו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר עבור השכרת טויוטה ויוס בעלות של של 2,408.24 פסו פיליפיני (כ152.10 ש"ח) ליום.

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בדבאו קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אוויס, עבור טויוטה פורצ'ונר (שמתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות עם תיבת הילוכים אוטומטית) בעלות של 5,642.71 פסו פיליפיני (כ356.38 ש"ח) ליום אחד.

בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן בדבאו, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור השכרת טויוטה אינובה מחברת יורופקאר בעלות של 2,568.14 פסו פיליפיני (כ162.20 ש"ח) ליום. זהו מיני ואן עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לשבעה נוסעים וארבע מזוודות גדולות.

השוואת מחירים להשכרת רכב בסבו

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בסבו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת סייף רייד קאר רנטל בעלות של 2,288.56 פסו פיליפיני (כ144.54 ש"ח) עבור טויוטה וויגו ליום אחד. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בסבו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אוויס בעלות של 5,642.71 פסו פיליפיני (כ356.38 ש"ח) ליום אחד עבור טויוטה פורצ'ונר.       

בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן בסבו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר עבור השכרת טויוטה אינובה (לשבעה נוסעים וארבע מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 2,568.14 פסו פיליפיני ליום (כ2,568.14 ש"ח).

השוואת מחירים להשכרת רכב לתקופה ארוכה בפיליפינים 

השכרת רכב לתקופה ארוכה בפיליפינים יכולה להיות משתלמת, כיוון שבדרך כלל, ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר כך גם המחיר היומי זול יותר ולעיתים באופן משמעותי.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב במנילה לחודש, למשל, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר עבור השכרת טויוטה ויוס בעלות של 41,534.65 פסו פיליפיני לשלושים ימים, כלומר – 1,384.4 פסו פיליפיני ליום.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב במנילה לשבוע, קיבלנו את אותו הרכב מאותה החברה בעלות של 12,222.36 פסו פיליפיני לשבעה ימים – כלומר 1,746 פסו פיליפיני ליום.

בהשכרת אותו הרכב מאותה החברה ליום אחד, המחיר שהתקבל הוא 1,926.11 פסו פיליפיני. כלומר, המחיר היומי זול יותר ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר.