פוארטו פרינססה

'admin'

'admin'

לא משנה איזה טיול אתם מתכננים לפיליפינים – במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם במדינה, פוארטו פרינססה חייבת לקבל לפחות שני לילות בלו"ז שלכם. פוארטו פרינססה היא בירת פלאוואן, והיעד המרכזי והפופולרי ביותר במרכז האי. מכאן מתפזרים תיירים ליעדים כמו קורון או אל נידו, אבל לא לפני שבילו כאן לפחות כמה ימים טובים.

חופשה בפוארטו פרינססה – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בפוארטו פרינססה, פיליפינים

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

כמו מקומות אחרים בפיליפינים, גם לכאן כדאי להגיע בעונה החמה והיבשה (בין אפריל ליוני). כן, יהיה חם משמעותית, וכמויות התיירים יהיו גדולות יותר, אבל בימים בהם יורד גשם – כל האטרקציות המרכזיות (נקודת המשיכה העיקרית של העיר) נסגרות מיד.

מצד שני, אם יש לכם יותר זמן להעביר כאן, יכול להיות שתעדיפו להגיע בעונות גשומות יותר (ועדיין, עדיף להגיע לפני אוגוסט – שיא הגשם). בחודשים פחות חמים, מחירי המלונות יכולים לרדת בעד חמישים אחוז (!), כך שיכול להיות שתרצו לשהות במקום זמן רב יותר, ולחכות ליום שיהיה מושלם עבור אטרקציה כמו הנהר התת קרקעי.

נהר התת-קרקעי. הסיור לוקח אתכם על הנהר בצבע הטורקיז, אל תוך מערת סיד ענקית, מלאה בנטיפים, זקיפים וחיות. המקום נחשב לאחד משבעת פלאי עולם החדשים, והוא בגדר ביקור חובה למי שמגיע לפוארטו פרינססה ולכל היעדים הסמוכים.

פעילות פופולרית נוספת היא טיול להונדה ביי (מפרץ הונדה), בדרך כלל כחלק מדילוג איים (איילנד הופינג), שכולל את האיים הזעירים שמקיפים את פלאוואן. הסיור ייקח אתכם אל שונית פמבאטו, האי לולי, אי כוכבי הים והאי קוורי. תעברו בין שייט בקיאק לשנורקלינג, שחייה, שכיבה על החוף ופיקניק עם ארוחת צהרים. זה טיול של יום מלא בכל המקומות הכי יפים באזור, וזה סיור שכדאי להקדיש לו יום מהטיול בפיליפינים.

מלבד האתרים הסובבים אותה, לפוארטו פרינססה עצמה יש לא מעט מה להציע לתיירים. בקרו בקתדרלה הענקית, בטיילת, העבירו כמה שעות בחוות התנינים ובשביל ערב רומנטי – הזמינו סיור צפייה בגחליליות.

כדי לעבור בין המקומות המרכזיים בעיר (וגם להבין בדיוק מה אתם רואים), אנחנו ממליצים על סיור מודרך בפוארטו פרינססה. וכדי לדעת ולהבין יותר על כל המקומות האלו ועוד הרבה, אנחנו ממליצים שתקראו על אטרקציות בפוארטו פרינססה.

איך מגיעים לפוארטו פרינססה

בגלל שפוארטו פרינססה היא יעד כל-כך מרכזי ופופולרי, קל מאוד להגיע אליה בטיסה מכמעט כל עיר גדולה בפיליפינים. פיליפין-איירליינס, אייר-אסיה וסבו-פאסיפיק טסות לכאן ממנילה, ואם תזמינו מספר חודשים מראש, תוכלו למצוא טיסה בסביבות 30 דולר (פחות או יותר 100 שקלים, לכיוון אחד).

גם מסבו ומדבאו תצליחו למצוא טיסות בערך באותו טווח מחירים. אם הטיסות יקרות, ישנה גם אפשרות להגיע בהפלגה. ממנילה, הפלגה תעלה לכל הפחות כשלושים דולר, חדר פרטי לשלושה יעלה באזור 120 דולר. ההפלגה נמשכת שבע וחצי שעות, ויוצאת בימים שלישי ושישי בשעה אחת וחצי בצהריים (מגיעה בתשע בערב).
אם הגעתם לפוארטו פרינססה בטיסה, תוכלו לקחת אוטובוס או מונית משדה התעופה, אבל אנחנו ממליצים לדלג על חיפוש מוניות ולהזמין מראש הסעה פרטית (עד 8 אנשים), שתיקח אתכם עד המלון (או מהמלון עד השדה).