מלונות מומלצים בפוארטו פרינססה, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

פוארטו פרינססה היא העיר הגדולה והמרכזית של האי פלאוון. תוכלו למצוא בעיר מרכזי קניות, שדרות חנויות, שדה תעופה בינלאומי, אזור עסקי מפותח ואת אחת האטרקציות הפופולריות בפיליפינים – הנהר התת קרקעי של פוארטו פרינססה, שנחשב לפלא עולמי.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

ישנם מלונות רבים בפוארטו פרינססה ברמות דירוג שונות, אך ריכזנו במיוחד עבורכם את חמשת המלונות המומלצים בפוארטו פרינססה, פיליפינים.

מלון אזיזה פרדייז- Aziza Paradise Hotel

מלון אזיזה פרדייז הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בפוארטו פרינססה, פיליפינים. המלון קיבל ציון מרשים במיוחד 8 מתוך 10 על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם והוא שוכן במיקום מצוין – רק 20 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של פוארטו פרינססה, ובמרחק 10 דקות נסיעה מקניון רובינסון פלייס פאלאס (Robinson’s Place Palace).

במלון תוכלו ליהנות משתי בריכות שחייה מפנקות, חדר כושר ומועדון ילדים. כמו כן, בבית המלון פועלות ארבע מסעדות שונות המציעות מגוון מאכלים ממטבחים שונים.

כל חדרי המלון מעוצבים בסגנון אלגנטי ומרגיע ומכילים מרפסת נעימה המשקיפה אל הגן או בריכת המלון. כמו כן, מחיר החדר כולל ארוחת בוקר נהדרת וטרייה שמוגשת מדי יום.

להזמנת חדרים במלון אזיזה פרדייז לחצו כאן

פנסיון קלאון וילאס –  Cleon Villas Pension

פנסיון קלאון וילאס הוא מלון מטיילים מומלץ בפוארטו פרינססה. מלון קלאון וילאס אהוב במיוחד בזכות העובדה שהמלון הוא מלון זול בפוארטו פרינססה, המשמשת נקודת מעבר לאל נידו וקורון, ועל כן יש מטיילים שלא ישהו בה יותר מלילה אחד.

מלון זה הוא בעל דירוג של כוכב אחד ונמצא בסמיכות למרכז העיר בה תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה וקניון, כמו כן, שדה התעופה הבינלאומי של פוארטו פרינססה נמצא במרחק 15 דקות מהמלון. המלון מציע לאורחיו לינה בחדרים שיכולים להכיל עד ארבעה אנשים.

מעל 235 אנשים ששהו בעבר במלון קלאון וילאס במהלך חופשתם בפיליפינים דירגו את המלון בציון של 9.2 מתוך 10.

להזמנת חדרים במלון קלאון וילאס לחצו כאן

מלון וואן מנאלו פלייס –  One Manalo Place

מלון וואן מנאלו פלייס הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בפוארטו פרינססה, הוא נהדר במיוחד למי שמחפש מלון זול בפוארטו פרינססה שבפיליפינים. המלון נמצא במרחק חמש דקות הליכה משדה התעופה שבעיר ורק 800 מטר מחוף הים הקרוב, Pristine Beach.

במלון עצמו תמצאו שתי מסעדות מצוינות המגישות אוכל אסיאתי, בריכת שחייה מפנקת, מרכז בריאות וספא עם מגוון טיפולים מקצועיים, ערבי בידור עם הופעות חיות וחדר כושר. כמו כן, תוכלו להשכיר בתוספת תשלום מהמלון ציוד צלילה, שנורקלינג וציוד דיג.

במלון יש חדרים זוגיים מעוצבים ונעימים כמו כן, אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר משביעה מדי בוקר ללא תוספת תשלום.

לא סתם מלון וואן מנאלו פלייס קיבל דירוג 8.1 מתוך 10 על ידי מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בפוארטו פרינססה. הם ציינו לטובה את המיקום השקט, הצוות העוזר ונוחות החדרים.

להזמנת חדרים במלון וואן מנאלו פלייס לחצו כאן

מלון בוטיק קנבס – Canvas Boutique Hotel

מלון בוטיק קנבס הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בפוארטו פרינססה שבפיליפינים. המלון נמצא במרחק חמש דקות נסיעה משדה התעופה וממרכז העיר פוארטו פרינססה בה תוכלו למצוא מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה וחנויות בוטיק נחמדות.

בית המלון מציע לאורחיו חדרים נוחים ומרווחים המעוצבים באלגנטיות המשקיפים לעבר הגינה הסמוכה למלון. כמו כן, במלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת ללא תוספת תשלום.

במלון תמצאו בריכת שחייה גדולה, מסעדת The Painted Table המגישה מנות פיוז'ן, מרכז ספא מקצועי ובר שמגיש קוקטיילים טעימים במהלך היום.

בית מלון זה קיבל ציון מציון של 8.8 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו.

להזמנת חדרים במלון בוטיק קנבס לחצו כאן

מלון סאן לייט – Sunlight Guest Hotel

מלון פוארטו פרינססה ויזיטורס הוא מלון מטיילים זול ומומלץ בפוארטו פרינססה שבפיליפינים. המלון נמצא במיקום מרכזי בפוארטו פרינססה סיטי ובמרחק עשר דקות נסיעה משדה התעופה ומחוף הים, מלון זה מדורג בדירוג שלושה כוכבים ותוכלו למצוא בו בריכת שחייה, חדר כושר, מסעדה מצוינת שנקראת Casa Ricardo's Restaurant ומגישה אוכל מקומי וטיפולי ספא מגוונים.

המלון נחשב למלון מטיילים מומלץ בפוארטו פרינססה, הוא קיבל ציון של 8.3 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו.

להזמנת חדרים במלון סאן לייט לחצו כאן