5 מלונות מומלצים בויגאן, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ויגאן היא אחת הערים העתיקות ביותר בפיליפינים. היא משמשת כבירת נפת אילוקוס סור (Ilocos Sur – "אילוקוס הדרומי") בחוף המערבי של האי לוזון. ויגאן הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסקו ב-1999 בזכות ההשפעות האירופאיות על הארכיטקטורה שלה. תמצאו בה רחובות מרוצפים אבנים ובתים בני מאות שנים, המשומרים היטב.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

ריכזנו עבורכם את חמשת המלונות המומלצים בויגאן, פיליפינים.

בית מריטה ויגאן – Casa Marita Vigan

בבניין עתיק ושמור בלב העיר העתיקה שוכן לו בית המלון בית מריטה ויגאן. בית מריטה ויגאן הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בויגאן שבפיליפינים. המלון נמצא במרחק חמש דקות רחוב קריסולוגו (Calle Crisologo) ומגוון רחב של מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה וחנויות בוטיק נחמדות.

בית המלון מציע לאורחיו חדרים נוחים ומרווחים (25 מטר מרובע) המעוצבים באלגנטיות, במלון תוכלו למצוא חדרים זוגיים לצד חדרים משפחתיים שיכולים להכיל עד ארבעה נפשות בו זמנית. כמו כן, המלון מגיש ארוחת בוקר מצוינת מדי בוקר בלובי המלון ללא תוספת תשלום.

בית מלון זה קיבל ציון מציון של 9.1 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו, המבקרים ציינו לטובה את המיקום המצוין של המלון ואת צוות העובדים שעובד בו ועזר להם בכל בקשה ושאלה.

להזמנת חדרים במלון בית מריטה ויגאן לחצו כאן

בית הבדידות ויגאן – Casa De Soledad Vigan City

בית הבדידות הוא מלון מטיילים מומלץ בויגאן. מלון בית הבדידות הוא מלון פשוט אך נקי הממוקם במיקום נהדר, רק 200 מטר מרחוב קרילוגו (Calle Crisologo) ובמרחק הליכה של 5 עד 10 דקות בלבד מהקניון, השוק, הכנסייה והאטרקציות התיירותיות.

מלון מטיילים זה, מאופיין בחדרים זוגיים פשוטים ובסיסיים, אך עונים על הצורך למי שמחפש מלון זול בויגאן שבפיליפינים.

במלון, מוצעת ארוחת בוקר בתוספת תשלום לאורחים ששוהים בו, אך אם תעדיפו לאכול בחוץ יש באזור המלון מספר בתי קפה ומסעדות נהדרות שיענו על הצורך הזה.

מלון זה הוא בעל דירוג של כוכב אחד, אנשים ששהו בעבר במלון בית הבדידות במהלך חופשתם בפיליפינים דירגו את המלון בציון של 8 מתוך 10.

להזמנת חדרים בבית הבדידות ויגאן לחצו כאן

מלון ונטו ויגאן – Hotel Veneto De Vigan

מלון ונטו ויגאן הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בויגאן, פיליפינים. המלון קיבל ציון מרשים במיוחד 8.6 מתוך 10 על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בפיליפינים והוא שוכן בבניין מורשת עתיק ושמור, במרכז העניינים של ויגאן, רק מספר דקות הליכה מעשרות מסעדות, ברים ובתי קפה, גם רחוב קריסולוגו (Calle Crisologo), ויגאן פלאזה (Vigan Plaza) והריטג' וילג' (Heritage Village) נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון.

המלון כאמור, הוא במבנה עתיק ומשומר, וכך גם פנים המלון מעוצב ברהיטים וחפצים עתיקים. במלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת וטרייה מדי בוקר לאורחי המלון, ללא תוספת תשלום. במלון תמצאו מסעדה מצוינת המגישה מגוון ארוחות לאורך היום, שירותי מסאז' וטרסה יפיפייה.

להזמנת חדרים במלון ונטו ויגאן לחצו כאן

מלון מרקנטה – Hotel Mercante

מלון מרקנטה הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בויגאן, המלון ממוקם במיקום מצוין, במרכז העיר העתיקה, סמוך לרחוב רחוב קריסולוגו (Calle Crisologo) ומגדל הפעמון באנטאי (Bantay Bell Tower) ועשרות מסעדות ובתי קפה מצוינים.

במלון עצמו תמצאו מסעדה הנקראת Cantina Mercante המגישה אוכל אסייתי ואמריקאי, חדר כושר מאובזר ומרכז בריאות וספא עם מגוון טיפולים מקצועיים.

במלון יש חדרים זוגיים וחדרי משפחה שהגדול מביניהם יכול להכיל עשרה אנשים בו זמנית. כל חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות. כמו כן, אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר משביעה מדי בוקר ללא תוספת תשלום.

לא סתם בית המלון מרקנטה קיבל דירוג 9 מתוך 10 על ידי מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בויגאן בפיליפינים, הם ציינו לטובה את המיקום השקט, הצוות העוזר ונוחות החדרים.

להזמנת חדרים במלון מרקנטה ויגאן לחצו כאן

מלון פונדק ויגאן – Paradores de Vigan

מלון פונדק ויגאן הוא מלון מטיילים מומלץ בויגאן שבפיליפינים. המלון נמצא במיקום מרכזי בויגאן בסמיכות לכל האתרים הפופולריים שיש בעיר, רחוב קריסולוגו (Calle Crisologo) המפורסם נמצא כ-7 דקות הליכה מהמלון, מלון זה מדורג בדירוג שלושה כוכבים והוא שוכן במבנה משומר יפיפיה ושמור במיוחד. תוכלו למצוא במלון זה חדר כושר ומרכז ספא המציע טיפולי ספא מגוונים.

חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות וכוללים מטבחון פרטי מאובזר שיכול לשמש אתכם להכנת ארוחות ביתיות בזמן השהות בו ופינת אוכל נחמדה. במלון יש חדרים זוגיים וחדרים שיכולים להכיל ארבעה אנשים בו זמנית (למשפחות ולחברים). כמו כן, במלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת ללא תוספת תשלום לכל אורחי המלון.

המלון נחשב למלון מטיילים מומלץ בויגאן, הוא קיבל ציון של 9 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו.

להזמנת חדרים במלון פונדק ויגאן לחצו כאן