5 מלונות מומלצים בבוהול, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

בוהול הוא מחוז בפיליפינים המפורסם בעיקר בזכות החופים הלבנים, התרבות והמורשת העשירה שלו. האי בוהול דורג כאחד מעשרת האיים הטובים ביותר באסיה, ועל כן תוכלו למצוא שם כמה מהחופים היפים בעולם.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

ישנם מלונות רבים בבוהול, אך ריכזנו עבורכם את חמשת המלונות המומלצים בבוהול, פיליפינים.

אתר הנופש בוהול ביץ' קלאב – Bohol Beach Club

אתר הנופש בוהול ביץ' קלאב הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בבוהול. למי שמחפש ליהנות ממלון מפנק, שמציע מגוון שירותים מיוחדים שיהפכו את החופשה שלו בפיליפינים לבלתי נשכחת.

במלון תמצאו 2 בריכות שחייה, חדר כושר מאובזר וחדיש, מרכז בריאות וספא עם מגוון טיפולים מקצועיים, שלוש מסעדות מצוינות המגישות מגוון סוגי מאכלים, ערבי בידור, מתקני ספורט במים, מתחם משחקים לילדים, שירותי בייביסיטר, שיעורי יוגה לאורחי המלון והשיא- מתחם חוף פרטי לאורחי המלון.

חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם, ובכל החדרים יש מרפסת נעימה המציעה נוף לגן או לים. כמו כן, במלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת וטרייה מדי בוקר לכל אורחי המלון ללא תוספת תשלום.

לא סתם מלון בוהול ביץ' קלאב קיבל דירוג 9.1 מתוך 10 על ידי מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בבוהול, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, נוחות החדרים והצוות העוזר.

להזמנת חדרים במלון בוהול ביץ' קלאב לחצו כאן

אתר הנופש סאות' פאלמאס פנגלאו – South Palms Resort Panglao

במתחם חוף ים פרטי שוכן לו אתר הנופש סאות' פאלמאס פנגלאו, אתר נופש זה הוא מהמלונות המומלצים ביותר בבוהול שבפיליפינים, ולא בכדי – המלון קיבל ציון מרשים במיוחד 9 מתוך 10 על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם באי המיוחד בוהול. כמו כן, המלון מדורג בדירוג של חמישה כוכבים.

כל חדרי המלון מעוצבים בסגנון אלגנטי מרשים וכוללים מרפסת או פטיו, חלק מהחדרים ממוקמים בקו ראשון לים וחלקם נמצאים בסמיכות לבריכה או לגינה המטופחת. כמו כן, מחיר החדר כולל ארוחת בוקר נהדרת וטרייה שמוגשת מדי יום.

מלבד חוף הים הפרטי, בית המלון המומלץ סאות' פאלמאס פנגלאו מציע לאורחי המלון ליהנות מבריכת שחייה מפנקת חדר כושר מאובזר, מגוון טיפולי ספא במרכז בריאות וספא מקצועי, מגרש טניס, מתקני ספורט במים, מועדון ילדים ושירותי שמרטפות.                 

כמו כן, בשטח המלון נמצאת גם מסעדת Oceanica Seafood Restaurant מומלצת שמגישה ארוחות וקוקטיילים מצוינים.

להזמנת חדרים באתר הנופש סאות' פאלמאס פנגלאו לחצו כאן

בית המלון אלונה פאוויקאן  – Alona Pawikan Resort

בית המלון אלונה פאוויקאן נחשב למלון שלושה כוכבים מומלץ בבוהול. הוא קיבל ציון מציון של 9 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (120 אנשים השתתפו בסקר ודרגו אותו).

המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מחוף הים אלונה (Alona Beach), אחד מחופי הים המומלצים בבוהול.

בית המלון מציע חדרים נוחים וזולים שמצוידים בכל מה שצריך לחופשה נהדרת בפיליפינים. כמו כן, תמצאו במלון מסעדה מצוינת ( Ken`s Place ) ומגישה מאכלים בינלאומיים, שירותי ספא (בחיוב נוסף), מינימרקט, השכרת אופניים וציוד צלילה ושנורקלינג להשכרה.

להזמנת חדרים בבית המלון אלונה פאוויקאן

מלון JMC בוהול- JMC Residence

מלון JMC הוא מלון מטיילים זול ומומלץ בבוהול שבפיליפינים. המלון בדירוג של כוכב אחד ונמצא בטאגבילראן סיטי, הוא נמצא כעשר דקות נסיעה מחוף פנגלאו (Panglao Beach) ובקרבת עשרות מסעדות וברים מומלצים.

בית הארחה JMC מציע לאורחיו חדרים נוחים וממוזגים עם שירותים ומקלחת פרטיים ומרפסת קטנה. כמו כן, בשטח בית המלון תמצאו מטבח ומכונת כביסה משותפים לכל שמתארחים בו.

המלון נחשב למלון מטיילים מומלץ בבוהול, הוא קיבל ציון של 8.8 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו. רובם ככולם ציינו לטובה את צוות המלון שעזרו בכל פנייה ואת ניקיון החדרים המצוין.

להזמנת חדרים במלון JMC בוהול לחצו כאן

בית הארחה שועלים וגחליליות –  Fox & The Firefly Cottages

בית הארחה שועלים וגחליליות הוא מלון זול מומלץ בבוהול שבפיליפינים. בית הארחה זה הוא בעל דירוג של שני כוכבים ונמצא לרגלי נהר לובוק (Loboc River). בית הארחה מציע חווית לינה מיוחדת במיוחד, בבונגלו מרווח ומעוצב עם מרפסת פרטית ומקלחת חיצונית.

בבית מלון זה תמצאו גם בר מסעדה המגיש הנקרא Food & Fables ומגיש מגוון ארוחות ומשקאות לאורך כל היום.

המלון מספק לאורחיו מגוון רחב של אטרקציות משלימות כמו שיעורי יוגה, טיפולי ספא מפנקים, סיורים ומתקני ספורט-מים בתוספת תשלום.  

לא סתם בית הארחה שועלים וגחליליות קיבל דירוג 9.1 מתוך 10 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בבוהול, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר, נוחות המיטות ואת הרמה הגבוהה של ניקיון הדירות.

להזמנת חדרים בבית הארחה שועלים וגחליליות לחצו כאן