10 מלונות מומלצים בדבאו, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

דבאו נמצאת בדרום הפיליפינים, העיר ממוקמת באי מינדנאו. זו העיר השלישית בגודלה בפיליפינים והיא משמשת כבירת מחוז דבאו.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את עשרת המלונות המומלצים בדבאו, פיליפינים. לנוחיותכם, במידה ותמצאו את המלון המתאים עבורכם, תוכלו לבצע הזמנת חדרים ישירות דרך הקישור המצורף.

מלון דוסיט תאי דבאו – Dusit Thani Residence Davao

מלון היוקרה דוסיט תאי דבאו הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בדבאו. המלון היוקרתי מעוצב באסתטיות מיוחדת האופיינית לריזורטים הגדולים בתאילנד, וניכר שמי שעיצב את המלון ניסה להעביר את התחושה הזו לאורחים שבאים לשהות בו. המלון כולל בריכת שחיה מפנקת, מרכז כושר חדיש ומרווח, מרכז בריאות וספא עם מגוון טיפולי יופי ועיסויים מקצועיים, מועדון לילה, מועדון ילדים, שירותי שמרטפות מקצועיים, אירועי ספורט בשידור חי, ערבי בידור ומוזיקה חיה ושתי מסעדות מעולות – Benjarong המגישה מנות מהמטבח התאילנדי ו-Dusit Gourmet המגישה אוכל בינלאומי מצוין.

חדרי מלון דוסיט תאי מעוצבים בטוב טעם ומשדרים את קו היוקרה שהמלון מבקש ליצור, כיאה למלון חמישה כוכבים. המיטות בחדרים מוגדרות נוחות במיוחד, הן קיבלו ציון 9.6 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו במלון. במלון מוצעים חדרים זוגיים ומשפחתיים שיכולים להכיל עד ארבעה נפשות בו זמנית, בחלק מהחדרים יש מרפסת. כמו כן, מדי בוקר מוגשת ארוחת הבוקר מצוינת בתוספת תשלום.

לא סתם מלון דוסיט תאי דבאו הוא מלון מומלץ בדבאו, הוא קיבל מאורחיו דירוג של 8.5 מתוך 10 (מעל 450 אנשים דרגו אותו).

להזמנת חדרים במלון דוסיט תאי דבאו לחצו כאן

מלון סדה אבריזה  – Seda Abreeza Hotel

מלון סדה אבריזה הוא חלק מרשת בתי מלון מקומית. מלון סדה אבריזה נחשב למלון מומלץ בדבאו. הוא קיבל דירוג של ארבעה כוכבים וציון מציון של 8.2 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (מעל 350 אנשים השתתפו בסקר ודרגו אותו)

מלון סדה אבריזה נמצא ממול לקניון אבריזה (Abreeza Mall). במלון עצמו תמצאו בריכת שחייה יפה, חדר כושר מאובזר וסניף של מסעדת Misto השייכת לקבוצת המלונות.

אורחי המלון מוזמנים ליהנות מדי בוקר מארוחת בוקר טרייה וחמה המוגשת במלון ללא תוספת תשלום.

חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם ומשקיפים לעבר העיר. בחלק מהחדרים ניתן למצוא מטבחון מאובזר ובחלקם יש מרפסת נעימה.

להזמנת חדרים במלון סדה אבריזה לחצו כאן

מלון דוסיט – dusitD2 Davao

דוסיט הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בדבאו, המלון ממוקם בקרבת מסעדות ובתי קפה רבים ונחשב לאחד המלונות הטובים בדבאו.

בשטח בית מלון תמצאו בריכה מפנקת, מועדון ילדים, חדר כושר מאובזר, מרכז בריאות וספא המציע מגוון טיפולי ספא, מרכז עסקים, שירותי שמרטפות מקצועיים, ערבי הופעות חיות, בר מסעדה הנקרא Siam Lounge ומגיש קוקטייל וארוחות בראנץ' מפנקות,  מסעדת Benjarong המגישה אוכל תאילנדי ומסעדת Madayaw Cafe המגישה אוכל אמריקאי, סיני, איטלקי, תאילנדי, אסייתי ובינלאומי.

חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם מציעים נוף לבריכת המלון או נוף אורבני. כמו כן, במלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת וטרייה מדי בוקר לכל אורחי המלון ללא תוספת תשלום.

לא סתם מלון דוסיט קיבל דירוג 8.5 מתוך 10 על ידי 730  מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בדבאו, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר ונוחות החדרים.

להזמנת חדרים במלון דוסיט לחצו כאן

מלון פארק אין, רדיסון דאבו – Park Inn by Radisson Davao

מלון פארק אין הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בדבאו, המלון ממוקם ליד מרכז הכנסים SMX Convention Center ובמרחק הליכה קצר מקניון SM Lanang Premier Mall.

מלון זה נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בדבאו, הוא זכה במקום 8 מתוך 10 מקומות ברשימת עשרת המלונות המומלצים בדבאו ולא סתם, המלון הזה פשוט מצוין, ניכר שהאחראים עליו שמים דגש רב על ניקיון המלון ושירות מצוין של עובדי המלון.

במלון תמצאו בריכה שחייה חיצונית, חדר כושר מאובזר, מרכז כנסים גדול, מסעדה מצוינת הנקראת RBG Bar & Grill ומגישה ארוחות שונות במשך היום, שירותי שמרטפות ושירותי מסאג'  במלון תמצאו חדרים מעוצבים ונוחים המציעים נוף אורבני. כמו כן ארוחת בוקר המוגשת במלון זמינה לכל אורחי המלון.

להזמנת חדרים במלון פארק אין, ראדיסון דבאו לחצו כאן

מלון קפיטל O 460 וורלד פאלאס –  Capital O 460 World Palace Hotel

מלון קפיטל O 460 וורלד פאלאס הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בדבאו, המלון ממוקם במרחק של פחות מקילומטר מכיכר העיר מטינה (Matina Town Square) ובקרבת מסעדות ובתי קפה רבים.

https://www.youtube.com/watch?v=yGxWb6uSNJQ

חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם וכוללים כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה נוחה ונעימה.

ניתן להזמין במלון זה חדרים זוגיים וחדרי משפחה הכוללים 2 מיטות זוגיות נוחות.

לא סתם מלון קפיטל O 460 וורלד פאלאס קיבל דירוג 8.9 מתוך 10 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בדבאו, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר, נוחות המיטות ואת הרמה הגבוהה של ניקיון המלון.

להזמנת חדרים במלון קפיטל O 460 וורלד פאלאס לחצו כאן

מלון OYO שאטו סינקו דורמיטל – OYO 604 Chateau Cinco Dormitel

מלון OYO שאטו סינקו דורמיטל הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בדבאו, המלון ממוקם במרחק של עשר דקות הליכה מקניון SM Lanang Premier המפורסם.כמו כן, בוודאי תשמחו לשמוע שלמלון יש גינה צמודה שתוכלו לנוח בה אחרי יום טיול ארוך.

חדרי המלון הם חדרים פשוטים ונקיים, מצוינים למי שמעוניין בחופשה בתקציב מוגבל בדאבו. החדרים הם חדרים זוגיים והם מכילים את כל הציוד הבסיסי שניתן לצפות בחדר מלון. שימו לב שאין במלון מעלית והגישה לחדרים היא דרך מדרגות בלבד.

מלון OYO מדורג במקום 9 מתוך 10 ברשימת מלונות שלושה כוכבים המומלצים בדאבו.

להזמנת חדרים במלון OYO שאטו סינקו דורמיטל לחצו כאן

מלון בלו לוטוס – Blue Lotus Hotel

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים מומלץ בדבאו, מלון בלו לוטוס דבאו הוא מלון מומלץ עבורכם. בית מלון בלו לוטוס שוכן במיקום מצוין במיוחד, הוא קרוב מאוד לכל האטרקציות הפופולריות של העיר דאבו, כמו קניון SM City Davao, כיכר העיר מטינה (Matina Town Square) ומוזיאון הטבע D' Bone Collector.

 במלון יש בריכה הנמצאת על גג המלון, ארוחת בוקר טעימה וטרייה, חדר כושר ומסעדה.

חדרי בית המלון בלו לוטוס דבאו מעוצבים בפשטות ואסתטיות נעימה לעין, אורחים ששהו במלון בעבר סיפרו שחדרי ומתקני המלון היו נקיים.

המלון דורג בדירוג מצוין של 8.6 מתוך 10 על ידי יותר מ-200 אורחים שביקרו בו, הם ציינו לטובה את צוות המלון, החדרים הנקיים ומיקומו הנהדר של המלון.

להזמנת חדרים במלון בלו לוטוס לחצו כאן

מלון הדירות אינספיריה אבריזה דבאו Davao Boutique Condos – Inspiria Abreeza

מלון הדירות אינספיריה אבריזה הוא מלון דירות מומלץ בדבאו, מלון הדירות אינספיריה אבריזה שוכן במרחק הליכה קצר מקניון Abreeza Mall שבעיר דאבו.

הדירה בגודל 31 מטר מרובע והיא כוללת מטבח, סלון ופינת אוכל.

למרות היותו מלון דירות, יש שירות חדרים שמגיע לנקות ולסדר את החדר מדיי יום, הדירה נמצאת בבניין עם שומרים, וניתן להיכנס לבריכת הבניין ללא תשלום נוסף.

ליד הדירה תמצאו גם מגרש משחקים לילדים ומינימרקט שכונתי.

כאמור, דירה זו נחשבת לאחת הדירות המומלצות בדבאו, והיא קיבלה דירוג של 8.2 מתוך בקרב אורחים ששהו בה במהלך חופשתם בדאבו.

להזמנת דירה במלון הדירות אינספיריה אבריזה דבאו לחצו כאן

סוויטות דבאו אפרסמון –  Davao Persimmon Suites

מלון דירות סוויטות דאבאו אפרסמון הוא מלון דירות נחמד בדאבו. המלון קיבל דירוג מצוין של 8 מתוך 10 בקרב האורחים שביקרו בו. מלון זה מצוין למי שמחפש מלון בתקציב מוגבל בדאבו שבפיליפינים. מלון זה מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה נקיים ומסודרים. לאורחי המלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת מדי בוקר. במלון יש גם מסעדה אסייתית נחמדה הנקראת Cuptions Coffeeshop n Resto.

להזמנת דירה בסוויטות דבאו אפרסמון לחצו כאן

מלון קפיטל אסרודל – Capital Asrodel Hotel

מלון קפיטל אסרודל, הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בדבאו, הוא נמצא בקרבת מרכז העיר והאטרקציות הפופולריות שיש לדאבו להציע כמו כן, בקרבת המלון תמצאו עשרות בתי קפה ומסעדות מצוינים. אנשים ששהו בו דירגו אותו בציון נהדר של 8.8 מתוך 10. מלון קפיטל אסרודל מתאים לאנשים שמבקשים למצוא חופשה בתקציב מוגבל בדבאו, מבלי להתפשר על מיטה נוחה, וחדר נקי ומשופץ המעוצב בטוב טעם.

להזמנת חדרים במלון קפיטל אסרודל לחצו כאן