10 מלונות מומלצים באל נידו, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אל נידו הוא אזור תיירותי הממוקם בצפון האי פלאוון שבפיליפינים. אי זה זכה לא פעם בתואר המקום היפה בעולם על ידי מגזיני תיירות רבים בעולם. באל נידו תמצאו מספר ריזורטים ברמה גבוהה לצד טבע ייחודי עם שמורות אלמוגים וצוקי גיר שמתנשאים לגובה רב.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע שימושי

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

ריכזנו עבורכם עשרה מלונות מומלצים באל נידו. כל מה שנשאר לכם הוא לבחור מלון מהרשימה, להזמין חדרים בעזרת הקישור המצורף ולארוז את המזוודה.

סדה ליו – Seda Lio

סדה ליו הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ באל נידו. המלון שוכן על החוף שבתחומי האחוזה התיירותית ליו (Lio Tourism Estate) שבאל נידו. מלון סדה ליו הינו מלון מומלץ בקרב הישראליים באל נידו וישראלים רבים בוחרים בו במהלם חופשתם באי.

במלון תמצאו חוף ים פרטי לאורחי המלון בלבד, בריכת אינפיניטי מפנקת, חדר כושר מאובזר, מרכז בריאות וספא עם מגוון טיפולים מקצועיים מצוינים, מועדון ילדים, מתקני ספורט ימיים, שנורקלינג, השכרת אופניים ועוד מגוון פעילויות לכל המשפחה.

חדרי המלון מעוצבים היטב וכוללים מרפסת ונוף לגן או לבריכה. ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום והיא כלולה בעלות החדר. מסעדת Misto שבמלון, מגישה מאכלים בינלאומיים. בבר שלצד הבריכה תוכלו ליהנות מהמשקה האהוב עליכם באווירה טרופית בלתי נשכחת.

לא סתם מלון סדה ליו קיבל דירוג 8.4 מתוך 10 על ידי 300 מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם באל נידו, הם ציינו לטובה את מתקני המלון המצוינים, הצוות העוזר ונוחות המיטות והחדרים.

להזמנת חדרים במלון סדה ליו לחצו כאן

אתר הנופש והספא קאוויאן איילנד – Cauayan Island Resort and Spa

תמיד רציתם לשהות במלון שנמצא על אי בודד? בחדר יוקרתי במיוחד עם אמבטיה חיצונית ומרפסת שמובילה ישירות אל הים? אם עניתם כן על שתי השאלות האלו, מלון קאוויאן איילנד הוא המלון המומלץ באל נידו עבורכם.

כאמור, אתר הנופש והספא קאוויאן איילנד ממוקם על אי בתולי ופרטי, המשרת את אורחי המלון, הנקרא קאוויאן איילנד (Cauayan Island).

אגב, אל תחששו לגבי דרכי ההגעה אל האי. שירותי הסעות משדה התעופה אל האי עד לפתח המלון ניתנים חינם לבאי המלון, וכלולים במחיר החדר.

בשטח המלון תוכלו ליהנות מחוף ים פרטי, בריכה חיצונית עם שפת אינסוף, חדר כושר מאובזר ומסעדה מצוינת הנקראת Horizon Restaurant ומגישה מבחר מאכלים מהמטבח המקומי.

כמו כן, תוכלו ליהנות מסיור באיים הסמוכים או משיט קיאקים מסביב לאיים של אל נידו הקרוב, לארגן פעילות צלילה ב-15 אתרי צלילה שונים במרכז הצלילה Cauayan Diving Centre, ליהנות משיעור יוגה עם נוף עוצר נשימה או מעיסוי מפנק ומקצועי בספא המלון הנקרא Cauayan Spa.

כפי שבוודאי הבחנתם, מלון קאוויאן איילנד הוא מלון מומלץ באל נידו הוא קיבל דירוג של חמישה כוכבים וציון מציון של 9.3 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (מעל 120 אנשים השתתפו בסקר ודירגו אותו).

להזמנת חדרים במלון קאוויאן איילנד לחצו כאן

אתר הנופש טרה סנקטה – Terra Sancta Resort

מלון טרה סנקטה הוא מלון מיוחד, שנחשב לאחד המלונות המומלצים באל נידו. אורחי המלון ייהנו ממלון מעוצב להפליא, תוך איזון מושלם בין אווירה מינימליסטית ושלווה בלב גינה ענקית לבין ההמולה התוססת של חופי העיר. המלון הפסטורלי נמצא במרחק הליכה קצר מאוד מחוף הים הפופולרי, חוף קורונג קורונג (Corong Corong). אתר הנופש טרה סנקטה הוא מלון אקסקלוסיבי באל נידו, הוא מציע שמונה חדרים בלבד, בריכת שחייה מוקפת צמחייה, שיעורי יוגה, מגוון עיסויים וספא מצוינים, מטבח משותף לאורחי המלון, סיורי הליכה, שנורקלינג ועוד.

המלון מציע חדרים זוגיים שמעוצבים בסגנון בוהמי פשוט, אשר משתלבים נהדר עם תחושת הפרא שגינת המלון מייצרת. לכל חדר יש מרפסת פרטים המשקיפה לגינה. אורחים ששהו בעבר במלון דיווחו שהמזרנים במלון נוחים והחדר נקי במיוחד.

כאמור, המלון נחשב לאחד המלונות המומלצים באל נידו, מלון חוף הקוקוס האדום דורג בעשרת המלונות המומלצים באל נידו עם דירוג כללי של 9 מתוך 10.

להזמנת חדרים באתר הנופש טרה סנקטה לחצו כאן

מארמגמג ביץ‘ קלאב – Maremegmeg Beach Club

אתר הנופש מארמגמג ביץ‘ קלאב הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ באל נידו שבפיליפינים. אתר הנופש היוקרתי מארמגמג ביץ' קלאב, מציע יחידות אירוח על חוף הים, במרחק צעדים ספורים מחוף מרמגמג (Marimegmeg Beach), ומתגאה בעובדה שהוא שוכן ממש על חוף הים. למעשה, בריכת השחייה של המלון היא בריכת אינפיניטי, שנמצאת ממש על קו החוף וממנה תוכלו לראות את השקיעות היפות ביותר בעולם.

חוץ מבריכת השחייה המטורפת, במלון תמצאו גם את מסעדת Maremegmeg Beach Bar המציעה מאכלים מצוינים לאורך כל שעות היום, מגוון שירותי ספא ועיסויים מקצועיים, ערבי מוזיקה עם הופעות חיות של להקה או זמר מקומי, השכרת ציוד שנורקלינג ומתקני ספורט ימי ועוד.

אתר הנופש מציע חדרים גדולים (50 מטרים רבועים) מעוצבים בסגנון בוהמי המשקיפים אל הים. מחיר השהות כולל גם ארוחת בוקר מצוינת וטרייה.

אתר הנופש מארמגמג ביץ‘ קלאב קיבל ציון מצוין של 9.2 מתוך 10, בקרב האנשים ששהו בו, הם ציינו כמה המלון נקי, כמו כן, הם ציינו לטובה את צוות העובדים השירותי ודירגו את הארוחות כיוצאת מן הכלל.

להזמנת חדרים באתר הנופש מארמגמג ביץ‘ קלאב לחצו כאן

מלון לאסט פרונטיר ביץ' ריזורט – Last Frontier Beach Resort

מלון לאסט פרונטיר ביץ' ריזורט הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ באל נידו. המלון מוגדר כמלון למבוגרים בלבד, ונחשב לאחד המומלצים בקטגוריה באזור זה.  המלון ממוקם מול החוף שנקרא אל נידו (El Nido). מלון זה נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר באל נידו, הוא זכה לציון 9 מתוך 10 ברשימת עשרת המלונות המומלצים באל נידו, ולא סתם. המלון הזה פשוט עוצר נשימה! ניכר שמי שהקים אותו חשב על כל פרט ופרט שיהפוך את החופשה למושלמת.

במלון תמצאו חדרים יוקרתיים, המציעים נוף לגן עם מרפסות מרווחות וכל מה שזוג צריך לחופשה רומנטית באל נידו.

במלון יש בריכה מפנקת, מסעדה מצוינת, מרכז בריאות וספא הכולל מתקני ספא ועיסויים מקצועיים, מספרה וסלון יופי.

כמו כן, ניתן להשכיר בתוספת תשלום מלובי המלון גם מתקני ספורט-מים, שנורקלינג, צלילה, אופניים, סיורי הליכה וחכות דייג.

להזמנת חדרים במלון לאסט פרונטיר ביץ' ריזורט לחצו כאן

מלון בוקו ביץ' אל נידו – Buko Beach Resort

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים מומלץ באל נידו, מלון בוקו ביץ' הוא המלון עבורכם. אתר הנופש בוקו ביץ' הוא מלון למבוגרים בלבד באל נידו, והוא ממוקם מול החוף בקורונג קורונג (Corong Corong) שבאל נידו.  יש לו בריכת אינפיניטי ענקית ומפנקת המשקיפה על החוף, ארוחת בוקר מפנקת ללא תוספת תשלום, מתקני ספורט מים במלון כמו צלילה, שנורקלינג וגלישת רוח ומסעדה המגישה אוכל מצוין לאורך כל היום.

חדרי המלון בוקו ביץ' מעוצבים בפשטות האופיינית למקום, כל החדרים הם צמודי קרקע, חלקם בנויים כקוטג ואחרים כבונגלו. החדרים משקיפים אל הים או אל הגן וכוללים פטיו פרטי. כמו כן, אם אתם מגיעים כקבוצת חברים, תוכלו להשכיר את וילת המלון, הכוללת ארבעה חדרי שינה ובריכה פרטית רק לבאי הווילה.

המלון דורג בדירוג מצוין של 9.2 מתוך 10 על ידי האורחים שביקרו בו, הם ציינו לטובה את צוות המלון, החדרים הנקיים ומיקומו הפסטורלי של המלון.

להזמנת חדרים במלון בוקו ביץ' אל נידו לחצו כאן

וילות קארונה אל נידו  – Karuna El Nido Villas

וילות קארונה אל נידו הינן אחד המקומות המומלצים ללינה באל נידו. המלון נמצא במרחק  300 מטרים מחוף קורונג קורונג (Corong Corong) המפורסם, וניתן למצוא בו מסעדה מצוינת המגישה מאכלים אמריקאיים, אסייתים ומקומים, בריכת שחיה נחמדה, בר וגינה מפנקת להעביר בה אחר צהריים רגוע.

המלון מוציא טיולי הליכה מדי שבוע למספר נקודות שונות באי. כמו כן ניתן להזמין דרך המלון מתקני ספורט ימיים, צלילות ומגוון עיסויים שונים.

במלון תמצאו מגוון סוגי חדרים, בחלק מהווילות יש מטבח מאובזר וגדול, מרפסת עם מיטות שיזוף, סלון ואף אמבטיה חיצונית.

אם אתם מחפשים מלון מומלץ באל נידו, וילות קארונה אל נידו הוא המלון עבורכם. מעל 100 אנשים שביקרו בו דירגו אותו בציון 8.8 מתוך 10. הם ציינו שהחדרים היו נקיים עם מיטות נוחות, האוכל במלון היה מצוין והנוף הנשקף מבריכת השחייה היה חוויה שהם לא ישכחו בחיים!

להזמנת חדרים בווילות קארונה אל נידו לחצו כאן

אתר הנופש אל נידו מורינגה – El Nido Moringa Resort

אם אתם מחפשים מלון שלושה כוכבים מומלץ באל נידו, שנמצא במרחק של 2 דקות מהחוף, אנחנו ממליצים לכם לשקול שהייה במלון אל נידו מורינגה, הנמצא במרחק 150 מטרים מחוף קורונג קורונג (Corong Corong) המפורסם והאהוב.

חדרי מלון מורינגה מעוצבים בטוב טעם ומכילים כל מה שתצטרכו כדי ליהנות מחופשה מהנה. המיטות בחדרים נוחות, והחדר עצמו נקי ומטופח. בכל החדרים ישנן מרפסות עם נוף לבריכה או לגן. במלון מוצעים חדרים זוגיים ומשפחתיים שיכולים להכיל עד ארבעה נפשות בו זמנית. כמו כן, ארוחת בוקר טרייה וטעימה כלולה במחיר החדר.

בשטח המלון תמצאו בריכת שחייה עם בר בריכה מושקע, סיורים באזור (בחיוב נוסף), מגוון טיפולי ספא, ציוד צלילה, שנורקלינג ודיג ומסעדה מצוינת- Giovanni’s Pizzeria המציעה אוכל נהדר.

לא סתם אתר הנופש אל נידו מורינגה הוא מלון מומלץ באל נידו, הוא קיבל מאורחיו דירוג של 8.1 מתוך 10 (מעל 250 אנשים דרגו אותו).

להזמנת חדרים באתר הנופש אל נידו מורינגה לחצו כאן

מלון פוקוס רומס –  Focus Rooms

מלון פוקוס רום הוא מלון צנוע, הנמצא רק 6 דקות מחוף הים ובמרחק 1.3 ק"מ מהלגונה הגדולה והלגונה הקטנה באל נידו.

חדרי פוקוס רומס מעוצבים בחינניות ופשטות, ומכילים כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה באי. בכל חדר יש מרפסת המשקיפה לעבר גינה או הרים. כמו כן, ניתן להוסיף למחיר החדר ארוחת בוקר טרייה שמוגשת כל בוקר במלון.

בשטח המלון תמצאו בית קפה חמוד, שיעורי יוגה, מגוון עיסויים בתשלום, משחקי לוח ופאזלים לילדים ומגוון סיורים וטיולים בתוספת תשלום ברחבי האי.

המלון קיבל ציון מעולה של 8.5 מתוך 10 בקרב אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם באל נידו.

להזמנת חדרים במלון פוקוס רומס לחצו כאן

מלון בוטיק סנס – SANSE Boutique Hotel

מלון בוטיק סנס, הוא מלון אקסלוסיבי , מיוחד במינו ומומלץ באל נידו. הוא נמצא רק שלוש דקות הליכה מחוף אל נידו הנהדר. אנשים ששהו בו דירגו אותו בציון נהדר של 8.9 מתוך 10. מלון בוטיק סנס מציע לאורחיו ליהנות מחוויה מיוחדת במינה, חדרי המלון מעוצבים בסגנון בוהמי מיוחד עם מרפסת פרטית שיש בה מקלחת חוץ מפנקת במיוחד וארוחת בוקר כלולה במחיר המלון.

במלון תוכלו ליהנות מעיסויים מקצועיים, גלריות אמנות, ציוד צלילה ושנורקלינג ועוד.

המלון הזה מתאים לאנשים שמבקשים למצוא חופשה שקטה ואינטימית באל נידו.

להזמנת חדרים במלון בוטיק סנס לחצו כאן