ביטוח נסיעות לפיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

טסים לפיליפינים? ביטוח נסיעות לפיליפינים זו הדרך לשמור על עצמכם בטיול שלכם. רכישת ביטוח נסיעות עם הכיסוי הנכון הוא חובה לכל מטייל שרוצה לעבור את החופשה באופן בטוח. מדריך זה יסביר איך לבחור את הביטוח הנכון ויציג לכם דרך להשוות בין מספר רב של חברות מומלצות המציעות ביטוח נסיעות לפיליפינים.

מהו ביטוח הנסיעות הזול ביותר לפיליפינים?


ביטוח נסיעות לפיליפינים עם מערכת Smartt

מערכת סמארט תעזור לכם למצוא את ביטוח הנסיעות הזול ביותר, לבצע השוואה ורכישה דיגיטלית מהירה.
smartt תוכל להציע לכם מגוון פוליסות מחברות הביטוח המובילות בישראל עם שלל כיסויים והצעות המותאמות לכם באופן אישי ובמחירים תחרותיים.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נסיעות לפיליפינים עם סמארט

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לפיליפינים עם ביטוחו"ל בקליק

תמיד כדאי לעשות השוואה עם שני מנועי חיפוש. יכולים להיות לאתרים ומנועי חיפוש שונים הצעות בלעדיות מחברות הביטוח ולכן ייתכן שבמנוע אחד תוכלו למצוא את אותו ביטוח במחיר זול יותר, ביטוחו"ל בקליק הינו מנוע השוואת מחירים נוסף לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

אם אין לכם בעיה להסתדר עם השפה האנגלית ואתם מעדיפים לבחון היצע גדול יותר של ביטוחי נסיעות, סידרנו לכם גם אפשרויות בינלאומיות להשוואת מחירים ומציאת הביטוח נסיעות הזול ביותר.
חברת הביטוח Ekta הינה חברה בינלאומית המציעה ביטוח נסיעות לחו"ל גם לאזרחים ישראלים.
חברת Etka מציעה שירות לקוחות זמין 24/7 בשפה האנגלית. היא חברה מוכרת ואמינה מאוד וידועה במחיר הביטוח הזול שמציעה למטיילים לפיליפינים.

לרכישת ביטוח נסיעות זול לחו"ל עם חברת Etka לחצו כאן

אופציה בינלאומית נוספת ואף מומלצת עבור אזרחים הבאים מישראלים ונוסעים לטיול בפיליפינים הינה חברת Visitors Coverage . החברה זו נחשבת לאמינה ובעלת מחירים זולים ומציעה מנוע השוואת מחירים ממגוון חברות הביטוח המובילות בעולם. היא גם מציעה התאמה אישית של הפוליסה ורכישה מהירה באופן דיגיטלי.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח ורכישה בעזרת חברת Visitors Coverage

השוואת מחירים בין פוליסות – איך לבחור בביטוח נסיעות לפיליפינים במחיר הכי זול

אם פעם לארגן טיול לפיליפינים היה דבר מורכב וכמעט בלתי אפשרי לעשות באופן עצמאי, הרי שהיום, בעידן בו כולם משתפים הכל והמידע פשוט נמצא שם ארגון טיול לפיליפינים נהיה בר השגה. בין פלטפורמות המדיה השונות, הקבוצות הייעודיות וכמובן שפע האתרים המידע לו אנו זקוקים פשוט נמצא שם. כשביטוח נסיעות עומד על הפרק ומחפשים את פוליסת הביטוח עם הכיסוי הנחוץ במחיר הזול ביותר, דווקא במקום בו הכי חשוב לשים לב לפרטים הקטנים הכי קל לנו לעשות השוואה מהירה בין הפוליסות ולרפרף באורכם ובסוף לבחור בפוליסת הביטוח בעלת המחיר הזול ביותר או קרוב לכך.

תכננתם טיול לפיליפינים אז כבר תהנו מהטיול בראש שקט ומינימום דאגות. ביטוח נסיעות לחו"ל קיים כדי לאפשר לכם להסיר דאגה מלבכם ולא לחשוב על הצרות שיכולות לקרות בדרך. כיסוי ביטוחי איכותי יהיה שם בשבילכם גם במידה ונאלצתם לבטל את הטיול או לקצר אותו, במידה ואיבדתם כבודה או חפצים יקרי ערך או הזדקקתם לטיפול רפואי דחוף. לעשות השוואת מחירים נכונה ולבחור בביטוח נסיעות לפיליפינים במחיר הזול ביותר שאפשר זה חלק אחד, החלק השני זה לשים דגש על רכיבי הכיסוי ולבחון בדיוק איזה כיסוי ביטוחי אתם צריכים כדי לטוס לפיליפינים בראש שקט.

כדי לדעת לבחור נכון את ביטוח הנסיעות המתאים ביותר עבורכם לנסיעה לפיליפינים ובמחיר הזול ביותר, ישנם מספר צעדים שתוכלו לבצע:

  1. קבעו את צורכי הנסיעה שלכם ומהם הכיסויים שאתם זקוקים להם: האם אתם מתכננים לעסוק בספורט אתגרי? לכך לדוגמה יש כיסוי ייעודי בביטוח נסיעות והעלות משתנה בהתאם. האם אתם נוסעים עם ילדים וצריכים כיסוי רפואי מקיף? לאחר שתדעו מה אתם מחפשים, תוכלו להתחיל את ההשוואה ולהשוות באופן מדויק בין הצרכים שלכם לעלויות.
  2. כבר בתחילת הכתבה הצגנו לכם כלים שונים אשר בעזרתם תוכלו לבצע השוואת מחירים בצורה חכמה ולבחון אילו מבין חברות הביטוח השונות מציעות פוליסת ביטוח לפיליפינים במחיר הזול ביותר. בעזרת כלים אלו תוכלו גם לבחור את ההרחבות הדרושות ולרכוש בקלות ובכמה צעדים פשוטים את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר לטיול שלכם לפיליפינים.

  3. קראו את הפוליסות בעיון. גם אחרי שבחרתם את הסעיפים החשובים לכם ועשיתם השוואת מחירים נכונה, תקראו את כל הסעיפים בפוליסה כדי שלא תוכלו להיות מופתעים.

שימו לב, כאשר אתם מחליטים לרכוש ביטוח נסיעות לפיליפינים באופן מקוון, אתם עושים זאת באופן עצמאי ללא סוכן ביטוח אנושי שיכול להסביר לכם כל סעיף וסעיף בפוליסה אותה אתם מעוניינים לרכוש. החובה לקרוא את הפוליסה במלואה חלה רק עליכם ולכן חשוב שתקדישו את הזמן הנחוץ לרשום לכם בדיוק מה אתם צריכים שיהיו מכוסה בפוליסה ולוודא שכל סעיף ברור לכם. רק כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון והטיול שלכם לפיליפינים מכוסה בפוליסה המתאימה לכם ביותר.

אילו פרמטרים צריכים להיות בביטוח נסיעות הכי בסיסי לפיליפינים?

אל תתפשרו על הפן הרפואי. ביטוח נסיעות לפיליפינים, גם הבסיסי ביותר צריך לכלול בתוכו הוצאות רפואיות ולכסות מצבים רפואיים שונים שעלולים לקרות, ביניהם: ביקור רופא, אשפוז בבית חולים, קבלת תרופות, טיפולי שיניים דחופים, הארכת שהות בפיליפינים במצב של אירוע בטחוני או רפואי, הטסה במקרה קיצון של גופה ובמקרים של הריון לא צפוי כיסוי תואם.

אמנם השאיפה היא אכן למצוא את ביטוח הנסיעות הזול ביותר אך יש סעיפים שאסור להתפשר עליהם ועדיף לשלם עוד כמה שקלים מאשר להסתכן בעלויות של מאות ואלפי שקלים אחר כך.

לתשומת ליבכם! מדריך זה אינו תחליף להמלצה מקצועית. כאשר אתם טסים לחו"ל או לפיליפינים בפרט ורוצים לרכוש ביטוח נסיעות חלה עליכם האחריות לקרוא את כל הפוליסה על סעיפיה ותנאיה. במידה ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם איש מקצוע עשו זאת. בכלים שהוצגו לכם להשוואת הפוליסות השונות לביטוח נסיעות לפיליפינים תוכלו לקבל תמיכה ומענה לשאלות שעולות.

עוד פרט שיכול להיות מהותי במחיר הפוליסה הוא משתנה הגיל. לגיל יש משמעות גדולה כאשר מדובר על נוסעים מבוגרים יותר וזאת משפיע גם על אורך הטיול בהתאם. ככל שגיל המבוטח מבוגר יותר כנראה שנראה שעלות הפוליסה עולה בהתאם ושונה מעלות פוליסת ביטוח של צעירים יותר. גם לתוקף הביטוח חשוב לשים לב, כי הביטוח הוא לתקופת הנסיעה בלבד שהגדרתם מראש. אם החלטתם להאריך את הטיול שלכם לפיליפינים האריכו בהתאם גם את ביטוח הנסיעות.

מה עושים במצב חירום?

אם במהלך הטיול שלכם בפיליפינים נקלעתם למצב חירום או למצב בריאותי הצורך טיפול יש ליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם. חשוב לדעת בדיוק את הדרך ליצור קשר בשעת צורך עם חברת הביטוח בין אם זה טלפונית או דרך המייל. בכל מצב בו נקלעתם שעליכם לשלם מכספכם והביטוח אמור לכסות על כך, חשוב שתשמרו קבלות ותיעודים כדי לקבל את ההחזר הנדרש מחברת הביטוח.

רוצים לרכוש ביטוח נסיעות לפיליפינים אונליין? כך תעשו זאת.

בכל אחד מהאתרים והאפשרויות שציינו במדריך זה ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לפיליפינים בקלות. כל מה שצריך לעשות הוא להזין את תאריכי הטיסה המלאים מבלי להתבלבל, כל יום שהזנתם הוא יום בו אתם מבוטחים באמת. לאחר מכן הזינו את הפרטים שלכם, הנוסע אשר ממלא את הטפסים חייב להיות מעל גיל 18 והוא יכול למלא את כלל פרטי הנוסעים בטיסה זו. לאחר מכן ממלאים הצהרת בריאות ואת כל הפרטים החשובים על מצבכם הפיזי והבריאותי.

סיימתם עם החלק הקשה וכעת תצפו בהשוואת מחירים בין הפוליסות השונות אשר אמורות להיות תואמות לכם. כעת עליכם להחליט האם יש לכם צורך בכיסויים נוספים, אילו כיסויים מהותיים לכם ועל אילו כיסויים אתם יכולים לוותר. כל הרחבה כזו כנראה תעלה לכם את מחיר הפוליסה וההשוואה בין הפוליסות צריכה להיות בהתאם לכלל הכיסויים הביטוחים אותם אתם צריכים כדי שיהיה לכם טיול שקט בפיליפינים.

לסוג הטיול אותו תרצו לעשות בפיליפינים יש השפעה רבה בסעיפי הפוליסה וחשוב למלא את כל הסעיפים המתאימים בעת רכישת ביטוח הנסיעות. במידה ובחרתם בידיעה לעשות טיול שיכלול פעילויות אתגריות או בעלות סיכון גבוה יותר לפציעה או פגישה כלשהי אתם רוצים להיות מכוסים גם בפן הזה, סוף מעשה במחשבה תחילה, תמיד עדיף שתהיו מכוסים מכל הכיוונים ומכל מקרה שעולה לראשכם כדי לאפשר לעצמכם את הטיול החלומי לפיליפינים בראש שקט.

אילו מרכיבים חשובים נמצאים בביטוח נסיעות לפיליפינים?

פיליפינים הוא יעד תיירותי פופולרי, המציע מגוון רחב של אטרקציות טבעיות, תרבותיות והיסטוריות. ביטוח נסיעות יכסה אתכם במקרה של אירועים בלתי צפויים שעלולים לקרות, חלקם אפילו לפני שהטיול באמת התחיל.

ביטול או קיצור טיול

במקרה שתאלצו לבטל או לקצר את הטיול שלכם מסיבות רפואיות, ביטחוניות או אחרות, ביטוח הנסיעות יגבה אתכם בעלויות הטיסה, הלינה והפעילויות.

הצלה איתור וחיפוש

אף אחד לא רוצה להשתמש בכיסוי הזה אבל בדיוק בשביל זה ביטוח נסיעות נועד ואם אתם מטיילים בטבע בפיליפינים זהו בהחלט כיסוי בסיסי שצריך להיות עבורכם בשעת הצורך.

אובדן כבודה

במקרים של איבוד, עיכוב או גנבת הכבודה במהלך הטיסה שלכם לפיליפינים וחזרה קיים כיסוי זה הנועד לכסות את ההוצאות שנגרמו לכם בעקבות מקרים אלו.

ביטוח חבות כלפי צד ג'

גם זה חלק מהכיסוי הבסיסי שמגיע לכם בביטוח נסיעות, הוא נועד עבור מצב בו נגרם נזק לצד שלישי בעת הטיול שלכם בפיליפינים. חשוב לשים לב האם יש כאן דמי השתתפות עצמית אשר תצטרכו לכסות באופן עצמאי.

ככלל, בכל הכיסויים שציינו כאן האמורים להיות חלק מביטוח הנסיעות לפיליפינים, מצוין סכום הכיסוי המקסימלי בתנאי הפוליסה. גם לתנאים אלו חשוב מאוד לשים לב שלא יהיו הפתעות לאחר מכן.

בנוסף לכיסויים הבסיסיים ישנם הרחבות אפשרויות כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות לפיליפינים וחשוב לקחת אותם בחשבון.

ביטוח ספורט אתגרי

במקרה שבו תחליטו בזמן הטיול לעסוק בפעילויות ספורט אתגרי, כגון: צלילה, גלישה, טיפוס הרים וכדומה כדאי שתהיו מוגנים ומכוסים מאירועים בלתי צפויים העלולים לקרות בזמן של פעילויות אלו. הכיסוי הסטנדרטי אינו מגבה מקרים הקשורים לספורט אתגרי ושימו לב שמדובר פה על פעילויות שרבים בוחרים לעשות במקומות בהם הם מטיילים ובפרט בנסיעות לפיליפינים.

כיסוי ביטול נסיעה – כיסוי זה מגן עליכם בנסיבות יוצאות דופן של ביטול טיסה כמו שרבים עברו בתקופת הקורונה. "ביטוח קורונה" תקף גם היום וחשוב לקחת אותו בחשבון כאופציה כאשר מסתכלים על הרחבות לכיסוי הביטוח נסיעות.

ביטוח קורונה – ביטוח נסיעות לפיליפינים בצל וירוס הקורונה

קורונה מי? גם אם יש תחושה שעברנו את תקופת הקורונה ולא צריך לקחת אותה בחשבון יותר, הקורונה עדיין כאן וכנראה גם תישאר. אנחנו חיים בעידן הפכפך שכמו שראינו גם הלא צפוי יכול לקרות ולכן עלינו להגן על עצמנו כאשר אנחנו מתכננים טיול לפיליפינים או כל טיול לחו"ל בכלל.

כדי לבטח את עצמכם ממצב כזה, בו נגיף הקורונה פורץ שוב, תוכלו להוסיף לכיסוי הביטוח שלכם הרחבה בשם "כיסוי ביטול נסיעה". כיסוי זה יכול להגן עליכם במידה של הידבקות בנגיף הקורונה וכיסוי של עד 5,000 דולר.

ישנם כיסויים נוספים המתאימים לתקופת הקורונה ויכולים לשמש אתכם במקרה שאתם מרגישים צורך להיות מוגנים מפני התפשטות נוספת של הנגיף, ביניהם: ביטול נסיעה במידה ונאלצתם להיכנס לבידוד, קיצור טיול במידה והוכרז סגר, הארכת השהייה בפיליפינים בעקבות הנגיף ורכישת תרופות עקב הידבקות בנגיף.

ברגע שבחרתם בפוליסת הביטוח אותה תרצו לרכוש, מילאתם את כל הפרטים שציינו לעיל והוספתם את כל ההרחבות והכיסויים הנדרשים עבורכם כדי שתוכלו להנות מטיול בראש שקט בפיליפינים, נשאר השלב הסופי, התשלום. טרם קבלת כל הטפסים תאלצו להזין מספר טלפון וכתובת מייל לשם תישלח הפוליסה עם כל פרטיה ועמודיה. רצוי וכדאי להדפיס את הפוליסה הזו ולשמור עותק נוסף אצל אחד הנוסעים הנוספים. אם אתם טסים לבד תדאגו שלקרוב משפחה או חבר יהיה העתק גם בבית, רק למקרה הצורך. בטפסים אלו יופיע גם מספר חירום אליו ניתן להתקשר במידה וצריך להשתמש בביטוח הנסיעות, תשמרו את הטלפון גם בנייד שלכם.

בסופו של יום ביטוח נסיעות לפיליפינים נועד רק למקרה חירום ואף אחד לא באמת רוצה להשתמש בה, אך אם עשיתם את העבודה ורכשתם את הביטוח הנכון ביותר עבורכם תדאגו לשמור את הפוליסה בהישג יד ובטח את הטלפון ליצירת קשר.

הטיול שלכם לפיליפינים מתחיל מעכשיו. תיהנו מטיול בראש שקט בידיעה שאתם מכוסים בפוליסה הזולה ביותר בהתאם להרחבות והכיסויים המתאימים לכם ביותר.