אוסלוב – סבו

'admin'

'admin'

אוסלוב – Oslob – היא עיר קטנה (עם כ-30,000 תושבים), שנמצאת במחוז סבו. הסיבה העיקרית שתיירים רבים מגיעים לאוסלוב היא שממנה אפשר לצאת לצלילה עם כרישי לוויתן, אחת האטרקציות היפות והמומלצות ביותר לכל מטייל ומטיילת בפיליפינים. אבל מלבד הצלילה המפורסמת, יש עוד לא מעט דברים שאפשר למצוא באוסלוב. אם אתם מגיעים מסבו, תוכלו לקחת מונית ישירות משדה התעופה (בערך מאה שקלים) אל אוסלוב. אבל מומלץ בחום להמשיך מסבו אל מואלבואל לפני כן, אפילו ליום אחד, כדי לצאת לצלילה עם אלפי הסרדינים הכסופים.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

מלבד צלילה עם כרישי לוויתן, האטרקציה הפופולרית ביותר מאוסלוב היא השייט לאי סומילון. זה פשוט אי עם חופים נפלאים להעביר בהם את היום.

יש כאן אולי את החול הלבן ביותר שתראו במדינה, מים צלולים, ואווירה של בידוד מוחלט מהעולם. זה שייט קצר של רבע שעה, זול מאוד (פחות מעשרה שקלים לשייט ו"אגרת כניסה לאי") ומהנה ביותר.

כשאתם חוזרים מהצלילות שלכם, תוכלו לנסוע עשר דקות אל מפלי טומאלוג. הכניסה בתשלום סמלי, וזה מקום טוב וקריר להירגע בו.

אם אתם רוצים לשלב את המיטב שיש לאוסלוב להציע בטיול מודרך אחד, הנה המלצה מעולה בשבילכם:

בטיול המאורגן הזה תצאו לנסיעה מרהיבה לאורך קו החוף הדרומי של סבו, תראו כמה צבים וכרישי לוויתן, ותתרווחו בשמש.

יאספו אתכם מלובי המלון שלכם כבר בשעה 5 בבוקר. אחרי תדרוך קצר על בטיחות בסיסית ומה לחפש, תשימו על עצמכם ציוד שנורקלינג, ותקפצו למים למפגש בטוח עם כריש לוויתן. זוהי חוויה ייחודית באמת עם כרישי הלווייתנים המפורסמים של אוסלוב.

לאחר מכן, בקרו באי סומילון המדהים עם החופים המדהימים והמים הכחולים שלו. תראו מקרוב את בר החול הלבן המפורסם והיפה של האי סומיליון.

לבסוף, תעצרו במקום צלילה ושנורקלינג ברמה עולמית בבדיאן ותראו אלמוגים מוגנים ומינים ימיים מקומיים. שחו בין הדגים, ואפילו האכילו אותם. צפו בצבי ים במפרץ טורטל או מצאו את עצמכם מוקפים בלהקות ענקיות של הסרדינים המפורסמים של סבו.

להזמנת האטרקציה לחצו כאן

מאוסלוב תוכלו להמשיך לבוהול, או להגיע ישירות לחופים הנהדרים של פנגלאו.