השכרת אופנוע בפיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

השכרת אופנוע בפיליפינים היא דרך נהדרת לחוות כל פינה במדינה בצורה עצמאית, לנצל כל רגע בטיול וגם לחסוך כסף.

חשוב לבחור מקום אמין להשכרת אופנוע בפיליפינים כדי להימנע ממחירים מופקעים וחיובים לא הוגנים, ולקבל תמיכה במידת הצורך. לכן, הדרך המומלצת להשכרת אופנוע במנילה או במגוון יעדים נוספים בפיליפינים, היא בבייקס-בוקינג (BikesBooking), מנוע השוואת מחירים, שפועל עם מגוון ספקים מקומיים ומאפשר לכם גם לבדוק את כל האופציות הזמינות וגם לבצע את ההזמנה בעזרת צד שלישי שאפשר לסמוך עליו.

ניתן לבצע חיפוש והשכרת אופנוע בפיליפינים גם דרך הקישור המופיע כאן

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

האם השכרת אופנוע בפיליפינים מומלצת?

כמו בשאר המדינות בדרום מזרח אסיה, גם בפיליפינים, אופנועים הם חלק מהתרבות. במקומות בהם התחבורה הציבורית לא מפותחת במיוחד, כמו אזורים כפריים או איים קטנים יותר, ההתניידות באופנוע בפיליפינים היא זולה, נוחה, ומאפשרת לתיירים לגלות את כל רחבי היעד בלי להוציא הון על נהגים פרטיים ובלי לסמוך על לוחות זמנים של קבוצות תיירים.

השכרת אופנוע בפיליפינים ונהיגה עצמאית בפיליפינים צורכת פחות דלק לעומת רכב, היא יותר קלה לתפעול, היא מהירה יותר, קלה יותר מבחינת חיפוש חנייה ומאפשרת הגעה למגוון יעדים.

ניתן לנהוג בפיליפינים עם רישיון נהיגה ישראלי ורישיון בינלאומי לתקופה של עד שלושה חודשים כתיירים. לאחר מכן, תאלצו להמיר את הרישיון או להוציא רישיון נהיגה פיליפיני חדש.

איפה כדאי להזמין השכרת אופנוע בפיליפינים?

השכרת אופנוע במנילה בפרט ובפיליפינים בכלל יכולה להפוך את החופשה לקלילה יותר ואת ההתניידות לעצמאית הרבה יותר. אבל אם ההשכרה מתבצעת מחברה לא אמינה, היא יכולה בין רגע להפוך לעניין יקר, ולבזבז לנו אנרגיות וזמן במהלך החופשה.

כדי שהשכרת אופנוע בפיליפינים תהיה תהליך חלק שמשדרג את איכות החופשה ולא להפך, חשוב למצוא חברה להשכרת אופנוע שנחשבת אמינה, ולדאוג שהכול כתוב וכל הפרטים והתנאים מובנים לשני הצדדים.

לכן, ההמלצה שלנו להשכרת אופנוע בפיליפינים היא שימוש בבייקסבוקינג. בייקסבוקינג מאפשרת למטיילים למצוא השכרת אופנוע בפיליפינים עוד לפני הטיסה: לערוך השוואת מחירים בין מגוון חברות מקומיות, לקרוא בנוחות וברוגע את כל תנאי ההשכרה והביטוחים הכלולים במחיר, לבצע שינויים בהזמנה וגם לקבל שירות לקוחות נוסף (מעבר לשירות הלקוחות של החברה המקומית) במידת הצורך.

כיום, אין הרבה דרכים נוחות למצוא השכרת אופנוע בפיליפינים אונליין. רוב המטיילים מגיעים ליעד ופשוט הולכים לחנות האופנועים הקרובה. בכך, הם מסתכנים במחירים מופקעים של הדקה התשעים, ובמגוון מצומצם יותר של דגמי אופנועים. הקונספט החדשני של חברת בייקס-בוקינג מאפשר לנו לבדוק את כל הפרטים מראש ולהיעזר בצד שלישי אמין שמפקח על התהליך.

איך מזמינים השכרת אופנוע בפיליפינים עם בייקס-בוקינג?

גם שלב השוואת המחירים להשכרת אופנוע בפיליפינים, בתיבת החיפוש כאן בעמוד (שמופעלת על ידי בייקס-בוקינג), הוא פשוט וקל:

מזינים את העיר המוצא – "Pick Up City" (באנגלית). אם יש לכם צורך בהחזרת האופנוע ביעד שונה, סמנו את "Return to another location" והזינו גם את יעד ההחזרה (Drop off city).

בלחיצה על "Search", יוצגו מגוון תוצאות חיפוש שכוללות לא רק השכרת אופנוע בפיליפינים, אלא גם השכרת אופניים, קורקינטים חשמליים, קטנועים ולפעמים אפילו טרקטורונים.

המחיר המוצג הוא בדרך כלל עבור כל התקופה. בעמוד החיפוש תוכלו לצפות בפרטים חשובים, ביניהם: גיל מינימלי לנהיגה בדגם, דירוג הספק, מה כלול במחיר, פירוט טכני של האופנוע וגם מיקום חברת השכרת האופנוע בעיר.

לחיצה על "More Info" לצד ההצעה המתאימה לכם, תעביר אתכם לעמוד שכולל את הפרטים המלאים וגם את טופס ההזמנה.  כאן תוכלו לראות כמה משלמים במעמד ההזמנה (בדרך כלל חלק קטן מהסכום הכולל לשריון ההזמנה), כמה עולות תוספות (בשלב זה ניתן להוסיף תוספות, כמו איסוף מהמלון או מיעדים אחרים, ביטוחים, ציוד וכול'),  ומהם תנאי ההשכרה המלאים.

ניתן בדרך כלל לבצע שינויים בהזמנה עד יומיים לפני תאריך האיסוף, בהתאם לתנאים. לאחר אישור ההזמנה תקבלו ואוצ'ר במייל להשכרת אופנוע בפיליפינים אותו תתבקשו להציג בדלפק ההשכרה. 

השכרת אופנוע במנילה

לא קשה למצוא חברה להשכרת אופנוע במנילה. כבישי בירת הפיליפינים מלאים ברוכבי אופנועים מקומיים, והעיר מלאה בחברות להשכרת אופנוע עם מגוון אפשרויות. עם זאת, מדובר בחוויית רכיבה לא רגועה במיוחד. למרות שזוהי דרך נפלאה לעקוף את עומס התנועה, חשוב לזכור שזו עיר סואנת ברמה שאולי לא ראיתם בעבר, מלאה בנהגים שלא תמיד מאותתים או מצייתים לכללים, בהולכי רגל שחוצים בחופשיות ובעוד הפרעות כאלו ואחרות. זוהי לא חוויה לרוכבי אופנוע מתחילים, אך יש בה גם יתרונות. חיסכון בכסף, בזמן, עצמאות מירבית, ועוד.

תוכלו להתרשם מחוויית הרכיבה על אופנוע במנילה בסרטון הבא:

למטיילים שמתכננים למצוא את השכרת האופנוע במנילה בתחילת הטיול, לרוב אין הרבה סיבות להישאר בעיר והם יכולים להמשיך משם למגוון היעדים שנמצאים במרחק של מספר שעות בלבד מהמטרו.

סיבה נוספת להזמין השכרת אופנוע במנילה היא שניתן למצוא מגוון רחב יותר של חברות להשכרת אופנוע במנילה לעומת יעדים אחרים במדינה, וייתכן שגם המחירים יהיו אטרקטיביים יותר וגם היצע הדגמים יהיה רחב יותר.

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע במנילה עם בייקס-בוקינג, קיבלנו מחירים תחרותיים, גם לקטנועים וגם לאופנועים. קטנוע הונדה ביט 110CC לשבוע בעלות של 55.27$, אופנוע שטח יאמהה WR 155R בעלות של 151.57$ לשבוע ועוד.

חוקי נהיגה באופנוע בפיליפינים

בין אם כבר סגרתם השכרת אופנוע בפיליפינים, ובין אם אתם רק שוקלים זאת, חשוב לעבור על כללים וחוקי נהיגה בפיליפינים.

הנה כמה מהם:

מלבד נשיאת הרישיון המתאים, ישנם גם חוקים בסיסיים לנהיגה באופנוע בפיליפינים בכל מה שנוגע ללבוש.

חבישת קסדה: גם אם נהגים מסביבכם לא תמיד מקפידים על כך, חוקי הנהיגה באופנוע בפיליפינים מחייבים נהגים לחבוש קסדה שעומדת בתקן. 

נעליים סגורות: חוק נוסף הוא נעילת נעליים סגורות בעת רכיבה על אופנוע. אי ציות יכול להוביל לקנס ואפילו יותר, אך מלבד זאת, כדאי לנעול נעליים סגורות (ולא כפכפים) עבור הבטיחות שלכם. גם תאונה קלה באופנוע יכולה לגרום לפציעה משמעותית בכפות הרגליים ובזבוז זמן חופשה יקר, ויכולה להימנע בקלות.

מלבד הכללים הקבועים בחוק, אנו ממליצים לכם להגן על עצמכם בלבוש מלא (גם אם לא מחויב בחוק) בעת רכיבה באופנוע, למרות אווירת החוף הקלילה.

חוק נוסף שחשוב לזכור: למרות שרוכבי האופנועים בפיליפינים לעיתים עושים כל שביכולתם לעקוף את עומסי התנועה, זכרו שחלוקת נתיב או "Lane splitting", כלומר נהיגה לצד רכב באותו הנתיב, היא אסורה. הממשלה מנסה לאחרונה להקשיח את הענישה על כך וחלוקת נתיבים עלולה להביא לקנסות.

כמובן, מיותר לציין, שאין להשתמש בפלאפון במהלך הנהיגה ואסור לנהוג תחת השפעת אלכוהול. 

יעדי רכיבה מומלצים להשכרת אופנוע בפיליפינים

מגוון יעדים לטיולי אופנועים בפיליפינים יעניקו לכם חווית רכיבה בלתי נשכחת.

בין אם אתם מזמינים השכרת אופנוע בפיליפינים בעיר הגדולה ויוצאים ממנה כנקודת התחלה, ובין אם אתם מזמינים השכרת אופנוע ביעד אקזוטי כזה או אחר, תקבלו במהלך הטיול נופים מכל הסוגים ומכל הגוונים, באזורים הרריים או לצד קו המים, בין אתרים היסטוריים או יעדי טבע מרהיב.

אם בחרתם בהשכרת אופנוע בפיליפינים, תוכלו לרכב בעצמאות מוחלטת ולעצור בפינות אליהן תיירים לא מגיעים בדרך כלל, או להצטרף לקבוצה מאורגנת ולנהוג עם עוד אוהבי אופנועים ביעדים מרתקים ומיוחדים.

לופ צפון לוזון עם אופנוע

לופ צפון לוזון הוא בין היעדים המפורסמים ביותר עבור רוכבי אופנועים בפיליפינים. ניתן לצאת אליו ממנילה והוא מגיע עד לקצה הצפוני של האי. הוא עובר בין מגוון יעדים מרהיבים וכולל כ-1300 ק"מ של רכיבה, ונקודות עצירה מרהיבות כמו באלר, מפלי דיטומאבו, מפרץ באנגוי, לאואג ועוד. לופ צפון לוזון באופנוע כולל חוויות מיוחדות ומראות יפהפיים: יעדים עירוניים ומלאי חיים, עיירות ציוריות ועתיקות, חופים שקטים, מפלים ועוד.

השכרת אופנוע באי באנטאיאן

האי הפיליפיני באנטאיאן שנמצא בים הויזאיאן, הוא יעד מרהיב לרכיבה על אופנוע. האי עצמו קטן מאוד ורגוע, ונהיגה מצידו האחד לשני תיקח כחמישים דקות בלבד, אך הוא כולל חופים מרהיבים וכבישים מסודרים. 

גבעות השוקולד בבוהול עם אופנוע

גבעות השוקולד הן יעד מרהיב בבוהול, עם למעלה מאלף גבעות בצורות שונות וייחודיות. הן כה פופולריות שהן מופיעות על הדגל של בוהול. ניתן לרכב באופנוע לנקודות תצפית יפהפיות בבוהול שמשקיפות על גבעות השוקולד ועל קו הנוף הכה מיוחד שהן יוצרות.

טיולי אופנוע ממנילה

אם הזמנתם השכרת אופנוע במנילה, ישנם מגוון מסלולי טיולים בהם תוכלו לצאת מהעיר ליום, יומיים או יותר, וליהנות ממגוון יעדים מרהיבים.

הנה כמה יעדים קלילים לטיולי יום ממנילה:

טאגאיטאי, עיר במרחק של כשעתיים נסיעה ממנילה עם טבע יפהפה, הר געש,  ועוד.

העיר בטנגס נמצאת במרחק של כשעתיים נסיעה בלבד ממנילה, אך היא מלאה בטבע טרופי, בחופים ובמערות והיא יעד נהדר לטיול יום באופנוע ממנילה. החל מחופים יפהפיים ועד לנופים מרהיבים ותרבות עתיקה, זהו בהחלט יעד מומלץ.

יעדים נוספים לטיול יום לאחר השכרת אופנוע במנילה כוללים את באטאן, מערות פינאגראלאן, מפלי הולוגאן ועוד.

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בפיליפינים

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת אופנוע בפיליפינים ביעדים שונים, כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים. שימו לב: המחירים, התנאים ופרטי ההשכרה והנהיגה המופיעים כאן נכונים למועד כתיבת המדריך, והם יכולים להשתנות מעת לעת. על מנת לקבל מידע מדויק, בצעו בדיקה בסמוך למועד ההשכרה.

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בסבו

השכרת אופנוע בסבו תאפשר לכם להגיע למגוון היעדים היפהפיים באי, שנחשב לאחד מיעדי התיירות הפופולריים במדינה.

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת קטנוע בסבו, את המחיר הכי זול קיבלנו עבור הונדה ביט 110C בעלות של 59.75$ לשבוע. את המחיר הכי זול להשכרת אופנוע בסבו לשבוע קיבלנו עבור אופנוע סקייגו 125CC בעלות של 61.92$.

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בפאלאוון

האי פאלאוון הוא בין היעדים היפהפיים ביותר בפיליפינים, וגם האהובים ביותר.

השכרת אופנוע בפאלאוון היא זמינה ונוחה, במחירים אמנם פחות תחרותיים מאשר במנילה, אך עדיין לא יקרים. בהשוואת מחירים להשכרת קטנוע בפאלאוון שערכנו בעזרת בייקס-בוקינג, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור השכרת קטנוע הונדה GENIO 110CC בעלות של כ-63.98$ לשבוע.