ביטוח נסיעות לפיליפינים: הטיפים החשובים ביותר

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מתכננים ירח דבש בפיליפינים? לא מוכנים לוותר על היעד אחרי הצבא? אתם לא לבד • אם תפעלו לפי המדריך הזה, לא תישארו לבד גם אם חלילה הטיול לא יתנהל לפי התוכנית שלכם

טיול לפיליפינים אינו טיול קצר והוא בדרך כלל אורך לפחות 10 ימים. לפעמים מדובר אפילו יותר מזה. במקרים מסוימים נבחר לגוון את הטיול הזה גם בטיול תרמילאים של כמה ימים, לפני או אחרי 'בטן גב' מרענן ביעד האקזוטי הזה.

כשמדובר בטיול שאורך כשבועיים, ההוצאות לא נמוכות והראש הישראלי מחפש תמיד לחסוך. זה מתחיל מחיפוש מדריכים שעשויים להוזיל את עלויות טיול לפיליפינים וממשיך במשא ומתן עם כל ספק שנרכוש ממנו שירותים או מוצרים לפני ובמהלך הטיול לפיליפינים.

אז נכון, את הטיסות ומקומות הלינה תוכלו להוזיל באמצעות השוואת מחירים באינטרנט. גם את מחירי השכרת הרכב בפיליפינים והמונית משדה התעופה תוכלו לחסוך. ההמלצה שלנו היא כמובן על אתר "קליק אנד פליי" שמוזיל משמעותית את הוצאות החופשה ומאתר טיסות זולות במיוחד.

אנו ממליצים בחום להזמין מראש טיסות פנים בפיליפינים. זה חוסך לא מעט מהוצאות הטיול לפיליפינים. 

אבל בדבר הבא אנו לא ממליצים לכם לחסוך: ביטוח נסיעות לפיליפינים. הטכנולוגיה שהולידה את השוואת מחירי הטיסות והמלונות בפיליפינים חיפשה תועלת נוספת ו"העתיקה" את ההשוואות גם לעולם ביטוח הנסיעות.

אבל מה שנתפס בעיני רבים כצעד מבורך לאנושות, נתפס כהיפך הגמור אצל כל מי שנדרש להפעיל את ביטוח הנסיעות לפיליפינים.

כשאנו רוכשים ביטוח נסיעות לפיליפינים אנו לא קונים מוצר גנרי כמו כרטיס טיסה או חדר במלון, שבמקרה הכי גרוע ייתן לנו מושב טיפה פחות נוח או חדר עם חלון שלא פונה לחזית. מדובר ברכישה של פוליסה, שהיא למעשה חוזה הכולל בתוכו מאות סעיפים ותתי סעיפים – אשר שונים בתכליתם בין חברה אחת למשנהו.

מערכות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בכלל ולפיליפינים בפרט לא יודעות להשוות בין התמורה למחיר אלא רק בין המחיר. כך יוצא שברוב המקרים אנו רוכשים את הביטוח הזול ביותר, וברגע האמת מגלים שקרה אסון. הביטוח לא מכסה על המקרה שלנו, או שהכיסוי חלקי בכלל.

השוואת ביטוח נסיעות לפיליפינים ב'הירשוביץ פתרונות'

אז האם זה נכון לקנות ביטוח נסיעות לפיליפינים בלי להשוות בין החברות? גם לא. תמיד נכון ואפילו חובה להשוות, אלא שההשוואה לא יכולה להתבסס על חישוב אינטרנטי של פרמטר המחיר בלבד – והיא חייבת להתבסס על כל הפרמטרים החשובים שמובילים לתוצאה שכותרתה "התמורה הטובה ביותר למחיר".

במקרים מסוימים, זה גם ייצא הכי זול. וזה אגב לא נדיר ב'הירשוביץ פתרונות'.

כמי שמובילים במשך עשרות שנים את עולם ביטוח הנסיעות קנתה לעצמה 'הירשוביץ פתרונות' שם יוקרתי במיוחד. מחלקת ביטוחי הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' כוללת מומחי ביטוח נסיעות המחשבים לכל נוסע את מכלול הפרמטרים להשגת הביטוח המשתלם ביותר.

זה כולל התייחסות מיוחדת למצב הרפואי (אל תגלו: יש להם הסדר בלעדי למושתלי איברים, חולים כרוניים ונוסעים מבוגרים), בחינת כל מטרות הנסיעה והרכבת פוליסה מותאמת אישית עם הרחבות ייעודיות, בחינת היקפי הכיסוי, גבולות האחריות וסך ההשתתפות העצמית בכל אחת מחברות הביטוח ועוד ועוד.

התוצאה היא שב'הירשוביץ פתרונות' אתם משיגים את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר לפיליפינים. כשתנחתו בארץ עוד תודה לנו על ההמלצה הזאת.