מלונות בקאו לאק

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אתר נופש יוקרתי הממוקם בחוף המערבי של קאו לאק. אתר הנופש כולל 147 חדרים וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית משלו ומקלחת גשם חיצונית. החדרים והסוויטות מוקפים בגנים טרופיים וכוללים עיצוב תאילנדי מודרני. אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה.

Le Meridien Khao Lak Beach & Spa Resort

אתר נופש יוקרתי הממוקם בחוף המערבי של קאו לאק. אתר הנופש כולל 202 חדרים וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית משלו ומקלחת גשם חיצונית. החדרים והסוויטות מוקפים בגנים טרופיים וכוללים עיצוב תאילנדי מודרני. אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה.

Movenpick Resort & Spa Khao Lak

אתר נופש יוקרתי הממוקם בחוף המערבי של קאו לאק. אתר הנופש כולל 254 חדרים וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית משלו ומקלחת גשם חיצונית. החדרים והסוויטות מוקפים בגנים טרופיים וכוללים עיצוב תאילנדי מודרני. גם אתר הנופש יש ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה.

קאו לאק מרלין ריזורט

אתר נופש יוקרתי הממוקם בחוף המערבי של קאו לאק. אתר הנופש כולל 102 חדרים וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית משלו ומקלחת גשם חיצונית. החדרים והסוויטות מוקפים בגנים טרופיים וכוללים עיצוב תאילנדי מודרני. אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה.

Kantary Beach Villas & Suites Khao Lak

אתר נופש יוקרתי הממוקם בחוף המערבי של קאו לאק. באתר הנופש 80 חדרים וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית משלו ומקלחת גשם חיצונית. החדרים והסוויטות מוקפים בגנים טרופיים וכוללים עיצוב תאילנדי מודרני. אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה.

לא משנה באיזה מלונות יוקרה בקאו לאק תבחרו, בטוח שתהיה לכם חופשה מרגיעה ובלתי נשכחת בקאו לאק. ממרפסות פרטיות ומקלחות חיצוניות ועד מכוני ספא ומרכזי כושר, באתרי הנופש האלה יש את כל מה שאתה צריך כדי להירגע ולהיטען מחדש. אז למה לחכות? הזמינו את שהותכם באחד מ-10 מלונות היוקרה המובילים הללו בקאו לאק והתחילו לתכנן את חופשת החלומות שלכם עוד היום!