ביטוח לפיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מרבית הישראלים המתכננים לנסוע לטיול ארוך או נופש במזרח הרחוק, בוחרים לטוס לתאילנד, הודו, נפאל, וייטנאם. חלקם בוחרים יעדים מעט יותר יקרים ורחוקים, כמו יפן או סין. אך במזרח הרחוק ישנם יעדים נוספים ששווה מאוד לשים לב אליהם ולבחור בהם כיעד לטיול. אחד מהם היא הפיליפינים. עבור ישראלים רבים, פיליפינים זו המדינה ממנה מגיעים מטפלים סיעודיים אשר עובדים בישראל והופכים לבני בית עבור רבים מהמטופלים שלהם. אך מדובר באחת המדינות המעניינות והייחודיות במזרח הרחוק, בוודאי אחת המדינות היפות באזור. במאמר זה מתי מומלץ לנסוע לפיליפינים, איך אפשר לנסוע , היכן מומלץ לבקר. אך לפני כן נסביר מדוע כל מי שנוסע לפיליפינים חייב לרכוש ביטוח נסיעות שיכסה את כל זמן השהייה שלו במדינת היעד, עד שהוא חוזר ארצה.

מה זה ביטוח נסיעות ולמה חשוב לעשות אותו כשטסים לפיליפינים?

ביטוח נסיעות לחו"ל בכלל ובפרט לפיליפינים, נועד לספק לנו כיסוי על הוצאות שונות שנידרש לבצע במקרה ויהיה צורך לעבור פרוצדורה רפואית מסוימת, החל מדברים סטנדרטיים כמו ביקור רופא, רכישת תרופות או כל דבר ועד לדברים מורכבים, כגון אשפוז, ניתוח וכדומה. בהיבט הזה, הביטוח גם יכלול התייחסות למקרים בהם יש צורך בחילוץ והצלה במדינה, הטסה לארץ להמשך הטיפול או הטסה של בן משפחה לפיליפינים בשביל לשהות לצידנו במהלך הטיפול. מעבר לכך, ביטוח נסיעות כולל התייחסות למקרים כגון, ביטול טיסות, אובדן או גניבה של חפצים וכן להיבטים נוספים ספציפיים אשר מחייבים פוליסת ביטוח. כל פוליסה כמובן בנויה אחרת, כוללת כיסויים שונים, בעלויות שונות. בעיקרון, אנחנו צריכים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לכל מקום אליו אנחנו מתכוונים לנסוע מחוץ לישראל, לא משנה לכמה זמן. גם במקרה של הפיליפינים, עלינו לדאוג שתהיה לנו פוליסה, בין אם אנחנו מבקשים לערוך טיול נופש סטנדרטי ובין אם אנחנו מבקשים לערוך טיול אתגרי והרפתקני. כך, לא משנה באיזה מצב נמצא את עצמנו, נהיה מכוסים, ואם נצטרך לבצע הוצאה כלכלית בהקשר לנקודות שציינו, אזי שנוכל לקבל מחברת הביטוח החזר, בהתאם לפוליסה שרכשנו ואחרי הצגת קבלות ומסמכים מתאימים.

מה אפשר לראות בפיליפינים?

הפיליפינים זו מדינה המורכבת מאלפי איים קטנים (7641 ליתר דיוק), השוכנת במערב האוקיינוס השקט, דרומית מזרחית לאסיה. כל מי שמבקש לטייל בה, צריך לתכנן היטב היכן לעשות זאת. מאחר ואין סיכוי לטייל בכל האיים, אזי שרצוי להתחיל את הטיול במנילה הבירה ומשם לבחור את האיים הרלוונטיים לנופש או לטיול שטח. התקופה הטובה ביותר לטוס לפיליפינים היא בין דצמבר לאפריל, אז זו העונה היבשה והטמפרטורות נוחות. עם הזמן הן משתנות, כשבחלק מהאזורים מתחיל לרדת גשם. ישנם אזורים במדינה בהם יורד גשם כל השנה. ניתן לטוס מישראל למנילה או ליעדים אחרים במדינה כמו סבו סיטי, אנחלס או דבאו, בטיסה לא ישירה עם עצירה אחת או יותר. טיסה עם עצירה אחת לוקחת בממוצע 14 שעות. ממקום היעד בו נוחתים אפשר לקחת טיסות או מעבורות אל יעדים אחרים. היעדים הפופולאריים ביותר מלבד עיר הבירה מנילה, הם אגם טאאל בתוכו אפשר לראות אי וולקני (טאאל עצמו הוא געש פעיל), פאלוואון, אי שנחשב לפלא טבע ייחודי הכולל נהר תת קרקעי מרהיב הנחשב לאחד משבעת פלאי הטבע וניתן לשוט בו, כמו כן מומלץ לבקר בסבו סיטי העיר השנייה בגודלה במדינה והמקום הראשון בו דרך האדם הלבן כשחצה את האוקיינוס השקט. הצוללנים שביניכם, יייהנו בוודאי מאוסלוב, אתר צלילה הכולל כרישים עצומים ומרשימים. אתר צלילה פופולארי נוסף אפשר למצוא באי פנגלאו וכן באיים נוספים במדינה. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לפיליפינים, זה הזמן ליצור קשר עם הסוכנים של סוכנות אנגלמן, הם ישמחו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי על כל הפוליסות ולעזור לכם לבחור פוליסה מתאימה עבורכם.