טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הנהלת האתר

הנהלת האתר

למי שמגיע לחופשה בפיליפינים, ורוצה לחוות בזמן מוגבל כמה שיותר מהמדינה המיוחדת, הכוללת יותר מ-7,000 איים, האופציה של מעבר מיעד ליעד באמצעות טיסות פנים בפיליפינים יכולה להיות פתרון מצוין. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על טיסות פנים בפיליפינים, מנוע השוואת מחירים, שיעזור לכם למצוא את הטיסות הזולות והמשתלמות ביותר עבורכם, והסבר כיצד לבצע הזמנת כרטיסים אונליין וניהול הזמנה – הכול תחת אותה קורת גג.

בפיליפינים ניתן למצוא די הרבה שדות תעופה, שמאפשרים הגעה בטיסה למספר רב של יעדים, בלי לבזבז זמן רב על נסיעות ומעברים מאי לאי. בפיליפינים פועלות כמה חברות תעופה מקומיות, חברות Low-cost וגם חברות עם שירות מלא, שמציעות טיסות פנים בפיליפינים, כך שהתחרות גדולה, המחירים די נמוכים, ובנוסף תדירות הטיסות ליעדים הפופולריים גבוהה יחסית.

מציאת טיסות פנים בפיליפינים

הזמנת טיסות פנים בפיליפינים יכולה להיות פשוטה ונוחה, במיוחד אם תבחרו לבצע אותה במהלך תכנון החופשה, זמן מה לפני הטיסה לפיליפינים, וכך תהיו בטוחים שיש לכם מקומות בטיסות שאתם מעוניינים בהם, ושהמחיר יהיה בתעריף זול ככל האפשר. כמו בכל תחום, על מנת להשיג את העסקה המשתלמת ביותר, כדאי לבצע השוואת מחירים. מנוע השוואת מחירי טיסות, כמו זה של קיווי, אותו תוכלו למצוא כאן, מאפשר לכם להזין בתיבת החיפוש את מקום היציאה ואת היעד אליו תרצו להגיע, את התאריכים הרלוונטיים, את מספר הנוסעים ונתונים נוספים (כמו: כמות הכבודה, טיסה לכיוון אחד או הלוך וחזור וכד') והמערכת תאתר עבורכם את כל הטיסות המתאימות, ותציג לכם אותן מהזולה ליקרה ביותר. את התוצאות תוכלו לסנן על פי מגוון קריטריונים, וכשתמצאו את הטיסה המתאימה לכם, תוכלו להזמין אותה ישירות דרך אתר קיווי. במידה ותתקלו בבעיות במהלך ההזמנה או אחריה, תוכלו לפנות לצוות שירות הלקוחות ולקבל תמיכה.

גם לשם הכנת כתבה זו עשינו שימוש במנוע השוואת המחירים של קיווי.

קחו בחשבון, שתדירות הטיסות, התנאים והמחירים עשויים להשתנות מעת לעת, ולכן מומלץ לבצע בדיקה משלכם סמוך למועד החופשה בפיליפינים.

בנוסף, בתיבת החיפוש המופיעה בכתבה מילאנו בשדה נקודת המוצא וגם בשדה היעד "פיליפינים", ולא מילאנו טווח תאריכים, על מנת לקבל תוצאות לגבי כל האפשרויות של טיסות פנים בפיליפינים. בדרך זו, אפשר לבחור את מסלול הטיול שלכם בפיליפינים בהתאם לטיסות הזולות ביותר שמתקבלות בתוצאות החיפוש. אם יש לכם מסלול מוגדר, ואתם מחפשים טיסות מנקודת מוצא ספציפית ליעד ספציפי בתאריך מסוים, תוכלו לצמצם את התוצאות על ידי מילוי הפרטים המדויקים בשדות החיפוש.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

השוואת מחירים והזמנת טיסות פנים בפיליפינים – יתרונות מנוע החיפוש של קיווי

ראשית, מנוע החיפוש נוח, ידידותי ובעברית.

כפי שצוין קודם לכן, מנוע החיפוש של קיווי מאפשר לכם לערוך חיפוש גם אם אין לכם יעד מוגדר, ו/או אם מועדי הטיסות הם גמישים, וכך תוכלו לתכנן את המסלול שלכם על בסיס מחירי הטיסות.

תוכלו לבצע סינון של התוצאות על פי קריטריונים שונים, כגון הצעות שכוללות כבודת מטען, טיסות בשעה מסוימת וכד', וכך תבטיחו שיוצגו לכם רק אפשרויות רלוונטיות עבורכם.

טופס ההזמנה מאפשר לכם לדעת, כבר בעת ההזמנה, האם הכרטיס כולל כבודת מטען, ובמידה ולא, לבדוק כמה עולה תוספת מזוודה ולבצע את ההוספה. כמו כן תוכלו להוסיף ביטוחים שונים, כגון ביטוח נסיעות, ביטוח אובדן כבודה של חברות חיצוניות וביטוח קונקשן של קיווי עצמהKiwi Guarantee.

התנאים והשירותים הנכללים בכל כרטיס מופיעים באופן בולט במהלך החיפוש וההזמנה, כך שלא צפויות לכם הפתעות של הרגע האחרון שהסתתרו בין האותיות הקטנות.

המערכת של קיווי מאפשרת לכם לקבל התראות המחיר על טיסות שאתם מעוניינים לברר פרטים לגביהן. לאחר הלחיצה על כפתור ה"חיפוש", לימין התוצאות תוכלו לראות כפתור עם פעמון, שלחיצה עליו תיצור עבורכם התראת מחיר, וכך תעודכנו בזמן אמת כאשר המחיר של הטיסה בה אתם מתעניינים ישתנה.

טיסות פנים בפיליפינים – מחירים, חברות, שדות תעופה, קונקשנים ועוד

כאמור, לשם הכנת הכתבה, בדקנו עבורכם את תהליך הזמנת טיסות פנים בפיליפינים. שימו לב שהתנאים, המחירים ומועדי הטיסות עשויים להשתנות מעת לעת, והנתונים המופיעים כאן הם לשם קבלת מושג וסדרי גודל. במידה ותרצו לבצע הזמנה של טיסת פנים בפיליפינים, על מנת לקבל נתונים עדכניים ומדויקים יהיה עליכם לבצע את התהליך סמוך למועד הטיסה לפיליפינים.

חברות תעופה המפעילות טיסות פנים בפיליפינים

יש מספר חברות תעופה מקומיות, המפעילות טיסות פנים בפיליפינים.

פיליפין איירליינס Philippine Airlines

חברת התעופה הלאומית של הפיליפינים מבוססת במנילה, סבו ודאבאו. החברה הוותיקה, שקיימת משנת 1941, מפעילה כ-30 קווי טיסות פנים בפיליפינים. החברה מספקת טיסות בשירות מלא, ובדרך כלל בטיסות שלה מוגשים כיבוד ומשקאות בטיסות שאורכן למעלה מ-45 דקות.

אייר אסיה פיליפינס AirAsia Philippines

חברת לואו-קוסט, שהיא שלוחה של חברת אייר אסיה. אייר אסיה פיליפינס מפעילה מספר קווי טיסות פנים בפיליפינים ליעדים שונים, ביניהם: סבו, קלארק, דאבאו, קאליבו, מנילה ועוד. החברה מפעילה טיסות יומיות ממנילה לסבו, ממנילה לדבאו, ממנילה לקליבו ועוד.

סבו פסיפיק Cebu Pacific

חברה פיליפינית ותיקה המפעילה טיסות לואו-קוסט, שבסיסיה ממוקמים בסבו ובמנילה, והטיסות שלה מגיעות ליעדים כמו אילוילו, מנילה, אוזמיז, פוארטו פרינססה, סן חוזה ועוד.

על אף היותה חברת לואו-קוסט, ניתן להזמין מראש, בתשלום נוסף, ארוחות חמות או קלות, שתייה ושדרוג מושב (ליד היציאה, מושב שמור, מרווח לרגליים וכו'). זמינות השירותים משתנה לפי הטיסה.

סבגו Cebgo

חברת תעופה פיליפינית, שהיא המותג המקומי של סבו פסיפיק. לחברה צי של כ-16 מטוסי ATR.

סאנלייט אייר Sunlight Air

חברת בוטיק, המפעילה טיסות פנים בפיליפינים במטוסי ATR 72-500, ומגיעה ליעדים כמו קלארק, בוסואנגה, מנילה ועוד.

אייר סוויפט AirSWIFT

חברת בוטיק מקומית שמבצעת טיסות פנים בפיליפינים.

טיסות פנים בפיליפינים – נקודות מוצא ויעדים

באמצעות מנוע השוואת המחירים של קיווי חיפשנו עבורכם טיסות פנים זולות בפיליפינים ממגוון שדות תעופה ברחבי המדינה. כאמור, המחירים והתנאים המופיעים כאן הם לשם קבלת סדרי גודל, והם נכונים למועד הכנת הכתבה. על מנת לקבל את הנתונים המדויקים, תוכלו לבצע את החיפוש הרלוונטי לכם סמוך למועד בו אתם מבקשים לטוס.

טיסות פנים ממנילה

ממנילה, בירת הפיליפינים, תוכלו לטוס למגוון יעדים ברחבי המדינה, ביניהם: סבו, פוארטו פרינססה, דבאו סיטי ועוד. למעשה, ניתן להגיע ממנילה כמעט לכל מקום בפיליפינים שיש בו שדה תעופה בטיסת פנים ישירה.

יש מגוון טיסות פנים זולות מאוד ממנילה, בין היתר, ליעדים הבאים:

טיסות ממנילה לסבו החל מ-18$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לקטיקלאן החל מ-20$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לטאבלאס החל מ-61$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לסוריגאו סיטי החל מ-24$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לפוארטו פרינססה החל מ-18$ לכיוון אחד ועוד.

המחירים הזולים ביותר בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען, אך תנאי הכרטיסים משתנים מטיסה לטיסה, כך שמומלץ לבדוק היטב מה כלול ומה לא בכרטיסים בהם אתם מתעניינים.

נמל התעופה של מנילה – נינוי אקינו MNL

נינוי אקינו MNL הוא נמל התעופה הגדול בפיליפינים, והוא שער הכניסה למדינה עבור רוב התיירים המגיעים אליה. מנינו אקינו ניתן להמשיך מיד ליעד הבא בפיליפינים בטיסת פנים, או לאחר מספר ימים של שהות במנילה. לנמל התעופה של מנילה יש ארבעה טרמינלים, כך שחשוב לקחת בחשבון את זמן המעבר בין טרמינל לטרמינל לפני שאתם עוברים לטיסת פנים בפיליפינים. טרמינל 1 משרת את רוב הטיסות הבינלאומיות, טרמינל 2 משרת את רוב טיסות פיליפין אייר, טרמינל 3 משרת טיסות בינלאומיות כמו גם טיסות פנים וטרמינל ארבע משרת בעיקר טיסות פנים של חברות מקומיות.

טיסות פנים מסבו

סבו היא העיר השנייה בגודלה בפיליפינים, ושדה התעופה שלה הוא גם השני בגודלו במדינה. משדה התעופה של סבו יוצאות גם טיסות בין לאומיות וגם טיסות פנים למגוון יעדים בפיליפינים, ביניהם:  מנילה, קאטיקלאן, אנג'לס, דבאו סיטי, פוארטו פרינססה, אילוילו, אל נידו, בוטואן, זמבואנגה סיטי ועוד.

נמל התעופה מקטן סבו (CEB)

מקטן סבו (CEB) נמצא בעיר לאפו לאפו, והוא משרת חברות תעופה מקומיות כמו סבו פיסיפיק, פיליפין איירליינס ועוד.

נמל התעופה של סבו יפה, נוח וניתן למצוא בו מגוון שירותים לנוסעים, חנויות, מסעדות ועוד. בשדה התעופה פועלים שני טרמינלים: האחד בינלאומי והשני לטיסות פנים בפיליפינים. בטרמינל הפנים אפשר למצוא מגוון חנויות, שירות אריזת כבודה, לאונג'ים, מסעדה איטלקית, ועוד.

טיסות פנים זולות למספר יעדים פופולריים בפיליפינים מסבו:

טיסה מסבו למנילה – 20$ עם פיליפינס אייר אסיה לכיוון אחד, ללא כבודת מטען; טיסה מסבו לקטיקלאן, 20$ עם פיליפינס אייר אסיה לכיוון אחד ללא כבודת מטען; טיסה מסבו לדבאו סיטי – 19$ עם פיליפינס אייר אסיה לכיוון אחד ללא כבודת מטען.

טיסות פנים לבורקאי

טיסות פנים לבורקאי נוחתות מחוץ לאי, בשדה התעופה שבקטיקלן, משם מגיעים לבורקאי בנסיעה קצרה של כעשר דקות במעבורת.

שדות התעופה של בורקאי

פאנאי, או בשמו הרישמי גודופרדו פ. ראמוס, שדה התעופה של קטיקלן (MPH), ממוקם בקאטיקלאן שבאי פאנאי הוא אחד משני שדות תעופה מרכזיים שמשרתים את בורקאי. שדה התעופה השני הוא קאליבו.

שדה התעופה קאליבו (KLO) ממוקם בקאליבו שבפנאי. קאליבו משרת מספר מצומצם של טיסות ממנילה, וטיסות בודדות מדרום קוריאה.

טיסות ממנילה לבורקאי (קטיקלן) ממריאות מספר פעמים ביום (לפחות 20 טיסות ביום), בדרך כלל בשעות הבוקר, הצהריים או אחה"צ, ומופעלות על ידי סבו פסיפיק, פיליפין איירליינס, ופיליפינס אייר אסיה.

טיסות ישירות ממנילה לקאליבו ממריאות לרוב בשעות הבוקר או הצהריים, ולעיתים גם בשעות הערב המוקדמות. טיסות אלה מופעלות על ידי סבו פסיפיק, פיליפינס אייראסיה ופיליפין איירליינס.

טיסות מסבו לבורקאי (קטיקלן) יוצאות מספר פעמים ביום, ומופעלות על ידי מספר חברות: פיליפינס אייר אסיה, סבו פסיפיק ופיליפין איירליינס. בדרך כלל, טיסות מסבו ממריאות בשעות הבוקר או הצהריים.

בהשוואת מחירים לטיסות לבורקאי (קאליבו/קטיקלן) בעזרת אתר קיווי, ביציאה מכל יעד מהפיליפינים, המחיר הזול ביותר שמצאנו (לכיוון אחד) היה לטיסת פיליפין אייר אסיה ממנילה לקאליבו בעלות של 19$ (ללא כבודת מטען).

טיסות פנים לפאלאוון

פאלאוון היא אחת הפרובינציות המפורסמות והגדולות בפיליפינים, וניתן למצוא בה כמה מהיעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר במדינה, כמו אל נידו, קורון ועוד.

בפלאוון פועלים כמה שדות תעופה מרכזיים, ביניהם: שדה התעופה של אל נידו, שדה התעופה של פוארטו פרינססה, שדה התעופה של קורון, ועוד.

טיסות פנים לאל נידו

אל נידו ממוקם בקצה האי פאלאוון. שדה התעופה הקרוב ביותר לאל נידו ולכפרי הנופש שבה הוא אל נידו ליו איירפורט (ENI), אליו מגיעות טיסות ישירות של חברת איירסוויפט ממנילה ומסבו.

שדה התעופה הזה מתאפיין בעיצוב טרופי ייחודי, ובמהלך ההמתנה לטיסה, אפשר לבלות בבית הקפה הקטן והמעולה שפועל בו. עוד ניתן למצוא באל נידו ליו איירפורט שירותים שונים לנוסעים, כגון: השכרת רכב, לאונג' ועוד.

עוד נמל תעופה שבו נוחתות טיסות פנים לאל נידו הוא פוארטו פרינססה, שבאזור המערבי של פאלאוון, אך יש לקחת בחשבון, שהנסיעה ממנו לאל נידו אורכת כחמש שעות פחות או יותר, בוואן או במונית.

הטיסות לשדה התעופה של אל נידו מופעלות על ידי איירסוויפט, חברת בוטיק עם מספר מטוסי ATR. הטיסות ממנילה לאל נידו ממריאות לרוב בשעות הבוקר או הצהרים, ומדי יום יוצאות בקו זה מספר טיסות. טיסות חזור מאל נידו למנילה ממריאות גם הן מספר פעמים ביום, בדרך כלל בשעות הבוקר, הצהריים ואחה"צ.

בנוסף, אייר סוויפט מפעילה גם טיסות מסבו לאל נידו בימי שני, חמישי ושישי וכשתי טיסות שבועיות מאל נידו לבורקאי (קטיקלן).

טיסות פנים לקורון

עוד יעד אהוב על תיירים בפאלאוון הוא קורון, קבוצת איים עם חופים נהדרים ונופים טרופיים יפהפיים.

שדה התעופה המשרת את קורון הוא שדה התעופה פרנסיסקו ב. רייס (USU), הקרוי גם שדה התעופה של בוסואנגה, בו נוחתות טיסות ישירות, בעיקר מסבו וממנילה.

הטיסות ממנילה לבוסואנגה (רובן של פיליפין איירליינס וסבגו) ממריאות בדרך כלל בשעות הבוקר והצהרים. זמן הטיסה: כשעה ורבע.

גם בקו סבו סיטי-בוסואנגה פועלות מספר טיסות פנים יומיות. זמן הטיסה: כשעה וחצי.

טיסות פנים לפוארטו פרינססה

פוארטו פרינססה היא בירת פאלאוון והעיר הגדולה ביותר באי. זהו יעד מצוין להתחיל בו את החופשה בפאלאוון, בשל האטרקציות הרבות שניתן למצוא בה, שאחת הידועות שבהן היא הנהר התת קרקעי שזורם בה.

אל נמל התעופה הבינלאומי פוארטו פרינססה (PPS) מגיעות בעיקר טיסות פנים ממנילה ומסבו, בנוסף למספר מצומצם של טיסות בינלאומיות.

טיסות ישירות ממנילה לפוארטו פרינססה ממריאות מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי החברות סבו פסיפיק, פיליפין איירליינס ופיליפינס אייראסיה. סבו פסיפיק מפעילה טיסות ישירות מסבו לפוארטו פרינססה מדי יום, ואילו פיליפין איירליינס כמה פעמים בשבוע.

טיסות לאילו אילו

אילו אילו היא פרובינציה הממוקמת במערב ויזאיאס, והיא נחשבת נקודת מוצא נפלאה לטיולי איים מרהיבים ולביקורים באתרי מורשת ידועים. בזכות נמל התעופה של אילו אילו (ILO), הממוקם בקאבאטואן ומשרת את האזור, גם לנקודה זו בפיליפינים ניתן להגיע בקלות באמצעות טיסות פנים.

לנמל התעופה של אילו אילו מגיעות טיסות פנים מסבו וממנילה בעיקר, המופעלות על ידי מספר חברות תעופה מקומיות, כמו סבו פסיפיק, פיליפים איירליינס ופאל אקספרס.

נמל התעופה של אילואילו מרוחק כ-24 ק"מ מאילואילו סיטי, והוא משמש כשער הכניסה העיקרי לאזור. רוב הטיסות הפועלות בשדה תעופה זה הן טיסות פנים, אך מגיעות אליו גם מספר טיסות בינלאומיות.

בקו מנילה-אילו אילו ממריאות מדי יום – מהבוקר ועד הערב – למעלה מעשר טיסות של החברות: סבו פסיפיק, פיליפינס איירליינס, ופיליפין אייראסיה. משך הטיסה הוא כשעה ועשרים דקות.

בקו סבו-אילו אילו ממריאות כשלוש טיסות ביום, של החברות פיליפין איירליינס וסבגו. משך הטיסה הוא כשעה, וההמראה היא לרוב בבוקר ובצהרים. טיסות החזור מאילואילו לסבו ממריאות גם אחה"צ.

ביצענו השוואת מחירים לטיסות פנים ישירות לאילו אילו שבפיליפינים, ללא תאריך מוגדר, ואלה הטיסות הזולות ביותר שמצאנו:

טיסה ממנילה לאילוילו של חברת פיליפין אייראסיה (באוגוסט) עולה 17$ לכיוון אחד ללא כבודת מטען.

טיסה מסבו לאילואילו של חברת סבגן (באוגוסט) עולה 22$ לכיוון אחד ללא כבודת מטען.