5 מלונות מומלצים בקורון, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

האי קורון הוא חלק מקבוצת האיים הגדולה של פלאוון, והוא נמצא במרחק של 130 ק"מ מאל נידו. האי קורון נודע בזכות הנוף המהפנט, אתרי הצלילה המרהיבים, הכוללים ספינות יפניות טרופות ואגמי מים מתוקים.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע חשוב

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

יש בקורון מלונות רבים ברמות דירוג שונות. ריכזנו עבורכם את חמשת המלונות המומלצים בקורון, פיליפינים:

מלון זנבאה –  Zenvea Hotel

מלון זנבאה הוא מלון מטיילים מומלץ בקורון. מלון זנבאה אהוב במיוחד על הישראליים המגיעים לקורון במהלך הטיול שלהם בפיליפינים, בזכות העובדה שהמלון הוא מלון זול ונקי בקורון הפופולארית.

מלון זה הוא בעל דירוג של שלושה כוכבים ונמצא בסמיכות למרכז העיר בה תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה ובוטיקים מרובים, כמו כן, חוף דיקניטואן (Dicanituan Beach) המפורסם נמצא במרחק עשר דקות מהמלון.

המלון מספק לאורחיו מגוון רחב של אטרקציות משלימות אותם תוכלו להזמין דרך דלפק הנסיעות. כמו כן, תוכלו להזמין לחדר שלכם טיפול ספא מפנק וליהנות מארוחה מצוינת במסעדה האסייתית שנמצאת במלון.

לא סתם בית המלון זנבאה קיבל דירוג 8.7 מתוך 10 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בקורון, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר ואת הרמה הגבוהה של ניקיון הדירות.

להזמנת חדרים במלון זנבאה לחצו כאן

אתר הנופש קלאב פרדייז פאלאוואן – Club Paradise Resort Palawan

על אי מבודד בקורון שוכן לו אתר הנופש קלאב פרדייז פאלאוואן, אתר נופש זה הוא מהמלונות המומלצים בקורון, ובפיליפינים בכלל, ולא סתם – המלון בעל דירוג ארבעה כוכבים קיבל ציון מרשים במיוחד 8.7 מתוך 10 על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם. הוא מושלם לאנשים שרוצים לחוות חופשת בטן גב אמיתית ללא הסחות דעת.

כל חדרי המלון מעוצבים בסגנון אלגנטי ומרגיע. חלק מהחדרים ממוקמים בקו ראשון לים. כמו כן, מחיר החדר כולל ארוחת בוקר נהדרת וטרייה שמוגשת מדי יום.

מלבד חוף הים הפרטי, בית המלון המומלץ קלאב פרדייז מציע לאורחי המלון ליהנות מבריכת שחייה מפנקת, מגוון טיפולי ספא במרכז בריאות וספא מקצועי, חדר כושר מאובזר, השכרת אביזרי צלילה ושנורקלינג, טיולי הליכה, מועדון ילדים ושירותי שמרטפות.

כמו כן, בשטח המלון נמצאת גם מסעדת Firefish Restaurant מומלצת שמגישה ארוחות וקוקטיילים מצוינים בסגנון אמריקאי ואסייתי. בגלל שהמלון נמצא על אי קטן ולא באי המרכזי של קורון, צוות המלון מוציא הסעות הלוך ושוב לאי המרכזי ללא תוספות תשלום.

להזמנת חדרים באתר הנופש קלאב פרדייז פאלאוואן לחצו כאן

בית הארחה בלה ויטה – Bella Vita Guest House

בית הארחה בלה ויטה הוא מלון זול מומלץ בקורון, למי שמחפש מלון נקי ומסודר, במחיר נמוך יחסית. המלון בעל דירוג של כוכב אחד, והוא נמצא בפאתי העיר הצפופה, קורון שבפיליפינים. חוף הים הקרוב ביותר למלון הוא Dicanituan Beach שנמצא במרחק 10 דקות נסיעה. במרחק של מספר דקות הליכה מבית המלון תמצאו מספר מסעדות ובתי קפה.

במלון יש חדרים זוגיים וחדרים משפחתיים, כל החדרים מכילים שירותים ומקלחת פרטיים (בשונה מהרבה הוסטלים באזור) וציוד בסיסי של כל מה שתצטרכו לחופשה בתקציב מוגבל בקורון, כמו כן, אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר משביעה מדי בוקר ללא תוספת תשלום.

לא סתם בית הארחה בלה ויטה קיבל דירוג 9.3 מתוך 10 על ידי מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בקורון, הם ציינו לטובה את המיקום השקט, הצוות העוזר ונוחות החדרים.

להזמנת חדרים בבית ההארחה בלה ויטה לחצו כאן

בית מלון דה פאני ליון  – The Funny Lion

בית המלון דה פאני ליון הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בקורון שבפיליפינים. המלון נמצא במרחק הליכה מחוף הים וממרכז העיר קורון בה תוכלו למצוא שוק, מסעדות, בתי קפה וחנויות בוטיק נחמדות.

בית המלון מציע לאורחיו חדרים נוחים ומעוצבים באלגנטיות המשקיפים לעבר נוף טבעי. השהות במלון כוללת גם ארוחת בוקר מצוינת ללא תוספת תשלום.

במלון יש שתי מסעדות מצוינות: מסעדת האנט (Hunt), שבה מוגשים מאכלים ממטבח בינלאומי ומאכלי ים, ומסעדת פרייד רוק דק (Pride Rock Deck), בה מגישים מאכלים אופייניים למטבח הפיליפיני. חוץ מהמסעדות המצוינות, במלון תמצאו בריכת שחייה אחת, מרכז בריאות וספא מקצועי ובר שמגיש קוקטיילים טעימים במהלך היום.

בית מלון זה קיבל ציון מציון של 8.7 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו.

להזמנת חדרים במלון דה פאני ליון לחצו כאן

מלון קורון ויזיטורס – Coron Visitors Hotel

מלון קורון ויזיטורס הוא מלון מטיילים זול ומומלץ בקורון שבפיליפינים. מלון זה מציע לאורחים שמגיעים אליו ללון בחדרים זוגיים וחדרי משפחה בסיסיים ונקיים. חלק מהחדרים משקיפים לעבר הים והשאר מספקים נוף להרים.

מלון קורון ויזיטורס הוא בעל דירוג שני כוכבים, והוא נמצא במרכז העיר קורון, במרחק הליכה מחוף הים, שוק העיר ומגוון מסעדות ובתי קפה.

המלון נחשב מלון מטיילים מומלץ בקורון. הוא קיבל ציון של 8.2 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו. רובם ככולם ציינו לטובה את צוות המלון שעזרו בכל פנייה, המיקום המצוין ואת ניקיון החדרים המצוין.

להזמנת חדרים במלון קורון ויזיטורס לחצו כאן