גבעות השוקולד של בוהול

'admin'

'admin'

הגבעות של בוהול זכו לשמות וכינויים רבים מלבד "גבעות השוקולד". אחד מאותם כינויים הוא "הפלא השמיני של העולם". כשתהיו ממש עליהן, תוכלו להבחין שכל גבעה מתנשאת לגובה מעט שונה. אך ממרחק, אלפי הגבעות האלו – מהאטרקציות המוכרות ביותר בפיליפינים – שנפרשות על פני 50 קמ"ר, יוצרות מראה אחיד ומדהים, שנראה כאילו נוצר באופן מלאכותי.

חופשה בפיליפינים – מידע למטייל

5 מלונות מומלצים בבוהול, פיליפינים

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

השם "גבעות השוקולד" מגיע מהמראה של הגבעות המוריקות האלו במהלך העונה היבשה. אם תגיעו לבוהול בין סוף נובמבר ועד בערך מאי, תראו שהגבעות החליפו את הפרווה הירוקה שלהן בשכבה חומה עבה של אדמה, מה שגורם להן להיראות כמו אלפי גבעות הרשי מתוקות.

בין אם אתם מתכוונים להגיע בעונה היבשה או ליהנות מהנוף כשהוא במצבו הירוק, כדאי שתתחילו את הטיול שלכם לגבעות השוקולד (או שתסיימו אותו) בפסגת סגבאיאן, או בנקודת התצפית שנמצאת בכרמן. כדאי לדעת שאת הטיול במעלה הגבעות או ישירות אל נקודת התצפית אפשר לעשות ברגל (ההליכה לא קשה מדי, אבל נמשכת די הרבה זמן), או בנסיעה (אופנוע או רכב).

מקור הגבעות

המיתולוגיה הפיליפינית מספרת שהגבעות נוצרו כששני ענקים קדמונים נלחמו ביניהם, השליכו סלעים ענקיים והתחפרו בחול. אגדה אחרת מספרת על אלה שדמעותיה הפכו לגבעות הסימטריות.

הסברים מודרניים ומדעיים יותר טוענים שהגבעות נוצרו כתוצאה משחיקה הדרגתית של אבני סיד שעלו מהאדמה אחרי התנגשות לוחות טקטוניים.

להזמנת טיול לגבעות השוקולד, הכולל שייט בנהר הלובוק, נסיעות ומדריך>>