אטרקציות לכל המשפחה בפיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ביקור בארכיפלג פיליפינים כיעד לחופשה משפחתית הוא בחירה מצוינת בחופשה שופעת הרפתקאות ואתגרים מעולם אחר. בין אם מדובר באטרקציות ושהות נגישות ושוות לכל כיס, חופים קסומים שמתאימים לשנורקלינג, אוכל טוב ויחס אדיב ונעים מהאוכלוסייה המקומית מסבירת הפנים, כנראה שאין יעד טוב יותר מזה לחופשה המשפחתית השנתית. התכוננו לביקור שיתחיל את סיפור האהבה שלא נגמר עם הפיליפינים, יעד שתרצו לחזור אליו שוב ושוב – ביחד או לחוד.

מתי מומלץ לבקר בפיליפינים עם כל המשפחה?

העונה הטובה ביותר לביקור מתפרשת על חודשי אוקטובר – מאי. כמובן, בשל ממדיו העצומים של הארכיפלג, לכל אזור ואי כנראה יש תקופה טובה יותר ופחות לביקור והיא שונה מהתקופה הרשמית לביקורים. לכן, מומלץ לבחון באופן פרטני את האזור בו אנו עתידים לבקר ולהתאים את עצמנו אליו. מה עוד לקחת בחשבון?

  • טייפונים: סופת רוח וגשמים שנעה לרוב מכיוון מזרח למערב, אשר נחלש ככל שנע מעל היבשה, במשך יומיים-שלושה.
  • גשמים: בארכיפלג נהנים ממזג אוויר טרופי. מה זה אומר? שגם כשיורד עלינו גשם, מזג האוויר חם ואין צורך במעיל או שכבות נוספות, זה בדיוק הפוך ממה שאנו מכירים כמזג אוויר בישראל.
  • תחבורה: ניתן למצוא אמצעי תחבורה ציבוריים מגוונים במיוחד – החל מאוטובוסים ועד ג'יפונים ואופני תלת אופן. כמשפחה, מומלץ לתכנן את המסלול שלנו ולקחת בחשבון את אמצעי התחבורה העיקרי שיכולה להיות לו השפעה משמעותית על מצב הרוח, מהירות התנועה והצפיפות שנחווה.

הרפתקה לכל המשפחה

אמנם האי פיליפינים מורכב מאלפי איים שונים ומכאן היותו ארכיפלג, כמעט בכל אי ובכל חוף שנגיע אליו כמשפחה נמצא את האטרקציה המתאימה ביותר עבורנו. אלו כמה נקודות ציון שהיינו רוצים לחלוק עמכם ככאלה שמתאימות לטיול עם כל המשפחה:

האי בורקאי

במרחק שעת טיסה אחת ממנילה, נמצא האי בורקאי, בו שוכנים כמה מהחופים היפים ביותר בארכיפלג. האי מוך אליו תיירים מכל העולם אך גם אוכלוסיה מקומית שנהנת להעביר בו את החופשות שבשגרת החיים. החוף הלבן, אחד מהחופים היפים ביותר בעולם נמצא בבורקאי ומאפשר למשפחה כולה להנות מאטרקציות מים מגוונות המותאמות לגילים שונים, מברים, בתי קפה ומסעדות שונות שיגלו לנו טעמים חדשים ומוכרים כאחד.  

אל נידו – צפון האי פלוואן

בעיני רבים מהמבקרים, אל נידו הוא גן עדן עלי אדמות, לא פחות. שילוב של ריזורטים המתאימים לכל המשפחה לצד טבע מקומי ועוצר נשימה הופכים אותו לחוויה משמעותית בכל גיל. ניתן להירשם לסיורים קבוצתיים באי שעוברים דרך לגונות נסתרות, שמורות אלמוגים וטבע פראי אך מטופח ומפוקח. בנוסף לטיולים הייחודיים שהם אטרקציה לכל המשפחה בפיליפינים, ניתן להנות גם מהפעילויות המוכרות והטובות כמו שייט קיאקים וסאפים, אומגות וצפייה במפלים.

מתי בפעם האחרונה יצאתם למסע דייג לכל המשפחה?

בסאנטה אנה הממוקמת בחלק הצפוני של הפיליפינים נמצא חוויית דייג ייחודית. במשך תקופות שלמות היא איננה מוצפת תיירים כדרך קבע. מדובר ביתרון למשפחות המחפשות חוויה מקומית ולא המונית במיוחד. גם במקרה הזה, מדובר בתקופות עמוסות יותר ופחות, כאשר בחודשי מרץ-יולי ניתן לצפות בעומס גדול יותר של תיירים ומקומיים בשל משחקי דייג. במים הצלולים ניתן למצוא אלפי מינים וסוגים שונים של דגים והדייג מאורגן ומקצועי. את החוויה הזו אפשר גם לקחת איתנו חזרה למלון ולהכין ארוחת דגים טרייה וטעימה לכל המשפחה.

פוארטו פרינססה – לחשוף עולם שלם מתחת למים

חוויה עוצמתית וייחודית עבור ילדים יכולה להיות אחד מפלאי תבל שהוכרזו לאורך השנים – הנהר התת קרקעי של פוארטו פרינססה. כיצד נהר יכול להיות תת קרקעי? זו בדיוק השאלה לשאול את הילדים ואת עצמנו ולחקור יחד את המקום המסקרן והיפהפה הזה. ניתן למצוא בעיירה הזו גם פארק שעשועים מקומי, הרים ומערות שידהימו אותם, כי טבע כזה כנראה עדיין לא יצא להם לראות.

לתכנן יחד את החופשה הבאה

חברת flyeast מתמחה זה זמן רב בארגון ותכנון חופשות ליעדי המזרח הרחוק. כאשר אנו מתכננים טיול שיתאים לכל המשפחה, נרצה למצות את המיטב עבור כל אחד ואחת שאנחנו אוהבים וגם עבור עצמנו. לכן, החברה שלנו מציעה לך לתכנן את החופשה הבאה יחד ולהבין כיצד ניתן לאפשר לכולם להנות בדיוק ממה שהם רוצים, ביחד.