10 מלונות מומלצים בבורקאי, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

בורקאי הוא אי נופש במערב הפיליפינים. הוא נחשב לאחד היעדים הפופולריים בפיליפינים, בזכות החופים הלבנים ומלונות הענק שנפתחו בו.

חופשה בפיליפינים – מידע חשוב

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אם אתם בוחרים להגיע לאי המיוחד הזה, בחרו לכם מלון מתוך רשימת עשרת המלונות המומלצים בבורקאי, שהכנו לכם, ואל תשכחו לארוז את בגדי הים.

אתר הנופש פייר ווייז אנד בלו-ווטר בורקאי – Fairways and Bluewater Boracay

לא סתם אתר הנופש פייר ווייז אנד בלו-ווטר בורקאי קיבל את תואר "אתר נופש" ולא "מלון". כמו שאר המלונות בכתבה, מלון זה הוא אחד המלונות המומלצים ביותר באי בורקאי ובפיליפינים בכלל. אתר נופש זה שוכן על חוף ים לבן פרטי לאורחי המלון בלבד, הוא מכיל שישה בריכות שחייה שונות, 20 מתחמי מזון, מגרש גולף עם  18 גומות,  מרכז בריאות וספא עם מגוון עצום של טיפולים מקצועיים, מתקני ספא כמו ג'קוזי, מועדון ילדים גדול עם מגוון משחקים, רכיבה על סוסים, טניס שולחן, ביליארד ועוד.

מלבד החוף הפרטי של אתר הנופש, הוא שוכן 140 מטרים מחוף איליג-איליגן (Ilig-Iligan) המפורסם, ובמרחק של 2.1 ק"מ מקניון די'מול בורקאי (D'mall de Boracay).

אורחי בית המלון ישהו בחדרים מפנקים ומרווחים המעוצבים בטוב טעם ומכילים כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה מושלמת בבורקאי, הנוף הנשקף מהחדרים משקיף לעבר הים, לגן או לאחת הבריכות הפזורות במלון. כמו כן, המלון מציע לאורחים חדרי משפחה וחדרים מחוברים לקבוצות ומשפחות שרוצות דלת מקשרת בין החדרים שלהם. ארוחת בוקר מוגשת לאורחי המלון ללא חיוב נוסף.

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים מומלץ בבורקאי, אתר הנופש פייר ווייז אנד בלו-ווטר הוא המלון עבורכם מכל הבחינות, ראשית, זה אחד המלונות המומלצים בקרב הישראליים בבורקאי, שנית, מעל 1,700 אנשים שביקרו בו, דירגו אותו בציון 8.3 מתוך 10 הם ציינו שהחדרים היו נקיים עם מיטות נוחות, האוכל במלון היה מצוין והצוות שירותי ועוזר.

להזמנת חדרים באתר הנופש פייר ווייז אנד בלו ווטר לחצו כאן

אתר נופש וספא מובנפיק בורקאי – Movenpick Resort & Spa Boracay

אתר נופש וספא מובנפיק בורקאי הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בבורקאי שבפיליפינים, אתר הנופש היוקרתי מובנפיק, ממוקם במפרץ פונטה בונגה (Punta Bunga Cove) ומתגאה באזור חוף פרטי לאורחי המלון, ובשירות הסעות דו-כיווני מסופק ללא תשלום מ/אל מרכז הקניות ד'מול בורקאי (D' Mall Boracay).

במלון תמצאו בריכת שחייה גדולה ומפנקת, מתקני משחקים חיצוניים לילדים,מועדון ילדים, מתקני ספורט ימי, צלילה, ערבי קריוקי, שולחנות ביליארד, חדר כושר מאובזר, מרכז בריאות וספא עם עיסויים מקצועיים, מסעדה שנקראת The Market ומגישה אוכל בינלאומי לאורך כל היום ובר שנקרא Sol Marina Beach Club.

אתר הנופש מציע חדרים עם מרפסת ונופים יפהפיים לגן או לאוקיינוס. חדרים מעוצבים עם מוטיבים מחוף הים (צדפות, דגים וכו') ארוחת בוקר כלולה במחיר החדר, כמו כן, ניתן להוסיף לשהות גם ארוחת ערב (בתוספת תשלום).

אתר נופש וספא מובנפיק בורקאי קיבל ציון מצוין של 8.6 מתוך 10 בקרב האנשים ששהו בו, הם ציינו כמה המלון נקי, כמו כן, הם ציינו לטובה את צוות העובדים השירותי ודירגו את הארוחות כיוצאת מן הכלל.

להזמנת חדרים באתר הנופש וספא מובנפיק בורקאי לחצו כאן

מלון אקווה בורקאי – Aqua Boracay

מלון לאקס בורקאי הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בבורקאי, המלון ממוקם מול החוף בבורקאי (Boracay), ממש ליד חוף בולאבוג (Bulabog). מלון זה נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בבורקאי, הוא זכה לציון 9 מתוך 10 ברשימת עשרת המלונות המומלצים בבורקאי ולא סתם, המלון הזה פשוט עוצר נשימה! ניכר שמי שהקים אותו חשב על כל פרט ופרט על מנת להפוך את החופשה שלנו למושלמת.

במלון תמצאו חדרים יוקרתיים ומעוצבים המציעים נוף לים או לבריכה עם מרפסות נוחות, כמו כן במלון חדרים משפחתיים מפנקים עם 2 חדרי שינה שיכולים לאכלס עד 6 אנשים במקביל, והוא מתאים למשפחות או קבוצות גדולות.

הדובדבן שבקצפת במלון זה היא הסוויטה הנשיאותית של המלון, הכוללת בריכת אינפיניטי פרטית בתוך החדר ולא פחות מארבעה חדרי שינה הנפרסים בסוויטה ענקית בגודל 550 מטר מרובע! אין ספק שבזכות הסוויטה הזו, המלון הזה הוא מלון מומלץ לקבוצות בבורקאי, בזכות העלות הנמוכה שכל אחד ישלם בהזמנת הסוויטה לחופשה שלכם.

אם כן זה לא הספיק לכם, במלון ישנה בריכה ענקית הפתוחה לאורחי המלון, מרכז כושר מתקדם ומאובזר, מרכז בריאות וספא הכולל מתקני ספא ועיסויים מקצועיים, מספרה וסלון יופי.

להזמנת חדרים במלון אקווה בורקאי לחצו כאן

סבן סטונס בורקאי – 7Stones Boracay

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים מומלץ בבורקאי, מלון סבן סטונס בורקאי הוא מלון מומלץ עבורכם. אתר הנופש סבן סטונס בורקאי שוכן על חוף הים הלבן ורק 7 דקות הליכה מקניון די'מול בורקאי  (Boracay D'Mall) יש לו בריכה ענקית ומפנקת, ארוחת בוקר מפנקת, אופניים להשכרה, מתקני ספורט מים במלון כמו צלילה, שנורקלינג וגלישת רוח ואפילו שירותי בייביסיטר לילדים.

חדרי המלון בסבן סטונס בורקאי מעוצבים בפשטות אך כוללים פינוקים רבים, חלק מהחדרים כוללים מרפסת וג'קוזי פרטי בתוך החדר, אחרים כוללים מטבח מפנק ומאובזר ומכולם משתקף נוף אל החוף הלבן המהפנט של בורקאי.

מלון סבן סטונס בורקאי הוא מלון מומלץ למשפחות בבורקאי, הן בשל בירותי הבייביסיטר וההפעלות שהוא עושה לילדים והן בזכות חדרי המשפחה המפנקים הכוללים שני חדרי שינה.

המלון דורג בדירוג מצוין של 9.1 מתוך 10 על ידי יותר מ 300 אורחים שביקרו בו, הם ציינו לטובה את צוות המלון, החדרים הנקיים ומיקומו הנהדר של המלון.

להזמנת חדרים במלון סבן סטונס בורקאי לחצו כאן

מלון חוף הקוקוס האדום בורקאי- Red Coconut Beach Hotel Boracay

מלון חוף הקוקוס האדום בורקאי הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בבורקאי, מלון חוף הקוקוס האדום שוכן על חוף הים הלבן ומציע לאורחיו ליהנות מחופשה מפנקת במיוחד.

במלון תמצאו בריכת שחייה מפנקת, סאונה, מרכז בריאות וספא המציע עיסויים מפנקים, ארוחת בוקר מצוינת ללא תוספת תשלום, ערבי בידור, מתקני ספורט מים כמו שנורקלינג צלילה ועוד, השכרת אופניים, מועדון לילה, שירותי שמרטפות ומועדון לילדים.

המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים שמעוצבים בפשטות האופיינית למקום, החדרים נוחים ומציעים מרפסת המשקיפה לעבר הים. אורחים ששהו בעבר במלון דיווחו שהמזרנים במלון נוחים והחדר נקי במיוחד.

כאמור, המלון נחשב לאחד המלונות המומלצים בבורקאי, מלון חוף הקוקוס האדום דורג בעשרת המלונות המומלצים בבורקאי עם דירוג כללי של 8.6 מתוך 10.

להזמנת חדרים במלון חוף הקוקוס האדום בבורקאי לחצו כאן

מלון אמבסדור אין פרדייז – Ambassador In Paradise

מלון אמבסדור אין פרדייז הוא מלון מומלץ בבורקאי. מלון אמבסדור אין פרדייז קיבל דירוג של חמישה כוכבים וציון מציון של 8.4 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (מעל 350 אנשים השתתפו בסקר ודרגו אותו)

מלון אמבסדור אין פרדייז שוכן באי בורקאי, לאורך חופי סטיישן 1 היפים, ומציע בריכת שחייה חיצונית המשקיפה לעבר חוף הים הסמוך למלון, מסעדת אל פרסקו (Al Fresco Bar and Restaurant) המגישה מנות איטלקיות טעימות ממוקמת במלון ומשקיפה לעבר החוף הלבן, מועדון ילדים עם מגוון משחקים, שירותי בייביסיטר, ערבי בידור, מתקני ספורט מים בחוף הסמוך, רכיבה על אופניים שניתן להשכיר, רכיבה על סוסים (בתשלום נוסף), שייט בקאנו, חדר כושר מאובזר, טיפולי יופי ומתקני בריאות וספא מפנקים. כמו כן, ארוחת הבוקר פתוחה לאורחיי המלון ללא תוספת תשלום והיא הוגדרה כמצוינת על ידי אנשים ששהו במלון. 

המלון מציע לאורחיו ליהנות משהות באחת הסוויטות או החדרים המעוצבים של המלון המשקיפות לעבר הים, הבריכה או גינת המלון, כמו כן, חלק מהחדרים מגיעים עם מרפסת נחמדה.

להזמנת חדרים במלון אמבסדור אין פרדייז לחצו כאן

מלון פרה – Ferra Hotel

מלון פרה הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בבורקאי, ממוקם חמש דקות הליכה מקניון די'מול בורקאי (Boracay D'Mall) ו7 דקות הליכה מהחוף הלבן של בורקאי.

במלון תמצאו בריכת אינפיניטי על גג המלון שם גם תמצאו בר שמגיש קוקטיילים ונשנושים שונים, במלון מוגשת ארוחת בוקר מצוינת וטרייה מדי בוקר לכל אורחי המלון ללא תוספת תשלום. כמו כן תוכלו להזמין עיסוי מפנק לחדר המלון.

חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם, חלקם כוללים גם מטבחון קטן להכנת ארוחות.

לא סתם מלון פרה קיבל דירוג 8.7 מתוך 10 על ידי 550  מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בבורקאי, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר ונוחות החדרים.

להזמנת חדרים במלון פרה בורקאי לחצו כאן

מלון היו בורקאי – Hue Hotels and Resorts Boracay

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים מומלץ בבורקאי הממוקם  באזור סטיישן 2 (Station 2), צוות האתר ממליץ לכם לשקול שהייה במלון היו בורקאי הנמצא רק  27 מ' מסטיישן איקס (Station X), במרחק של 1.1 ק"מ מוויאט ביץ' (White Beach) בבורקאי.

המלון אומנם לא שוכן על חוף הים, אך במרחק 3 דקות הליכה תגיעו לחוף הקרוב (White Beach).

חדרי מלון היו בורקאי מעוצבים בטוב טעם ומשדרים יוקרה מסוימת כיאה למלון ארבעה כוכבים, המיטות בחדרים מוגדרות נוחות במיוחד, הן קיבלו ציון 9.5 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו במלון. במלון מוצעים חדרים זוגיים ומשפחתיים שיכולים להכיל עד ארבעה נפשות בו זמנית, כמו כן, ארוחת הבוקר המצוינת שהמלון מציע כלולה במחיר החדר. כל החדרים משקיפים לבריכה המיוחדת של המלון או להרים מסביבו.

בשטח המלון תמצאו חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה עם בר בריכה מושקע, ג'קוזי, ערבי בידור, סיורי אופניים (בחיוב נוסף), מועדון ילדים, סלון יופי, מספרה ומסעדה מצוינת- La-ud Restaurant המציעה אוכל אמריקאי, אסייתי ובינלאומי.

לא סתם מלון היו בורקאי הוא מלון מומלץ בבורקאי, הוא קיבל מאורחיו דירוג של 8.8 מתוך 10 (מעל 450 אנשים דרגו אותו).

להזמנת חדרים במלון היו בורקאי לחצו כאן

מלון קוסט בורקאי –  Coast Boracay

אתר נופש ארבעה כוכבים נוסף מומלץ בבורקאי הוא מלון קוסט בורקאי הממוקם באזור הציורי של האי בורקאי (Boracay Island Region), מול חוף הים הפרטי של המלון.

המלון מציע לאורחיו חדרים זוגיים ומשפחתיים המכילים עד ארבעה נפשות ומעוצבים בפשטות תוך תשומת לב לכל הפרטים והצרכים שלנו בזמן חופשה בבורקאי. כמו כן, חלק מהחדרים כוללים גם מטבח ופינת ישיבה מרווחת לכל המשפחה. ארוחת בוקר טרייה מוגשת לאורחים ללא חיוב נוסף.

בשטח המלון ישנה מסעדה הנקראת Cha Cha's Beach Cafe ומגישה ארוחות משלל מטבחים שונים מרחבי העולם במהלך כל שעות היום, בריכת שחייה מפנקת, מרכז כושר מאובזר, מרכז ספא המציע מגוון חבילות עיסוי, ערבי מוזיקה והופעות חיות, מתקני משחקים חיצוניים לילדים, מועדון ילדים מקורה, שירותי בייביסיטר ועוד.

המלון קיבל ציון מעולה של 9.6 מתוך 10 בקרב אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בבורקאי.

להזמנת חדרים במלון קוסט בורקאי לחצו כאן

מלון דה פיקולו – The Piccolo Hotel of Boracay

מלון דה פיקולו, הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בבורקאי, הוא נמצא רק שתי דקות הליכה מהחוף הלבן ו-3 דקות הליכה מקניון די'מול בורקאי (Boracay D'Mall). אנשים ששהו בו דירגו אותו בציון נהדר של 8.2 מתוך 10. מלון דה פיקולו מתאים לאנשים שמבקשים למצוא חופשה בתקציב מוגבל בבורקאי, מבלי להתפשר על מיטה נוחה, וחדר נקי ומשופץ המעוצב בטוב טעם.

במלון תמצאו בריכה קטנה וחמודה, חדר כושר מאובזר, מסעדה המציעה מאכלים אמריקאיים ואסייתים ושירותי ספא.

להזמנת חדרים במלון דה פיקולו בורקאי לחצו כאן