סיור מודרך בפוארטו פרינססה פלוואן

'admin'

'admin'

הסיור המודרך בפוארטו פרינססה נמשך כחמש שעות, ובמהלכו תוכלו להתרשם מכמה מהיעדים הכי מעניינים בפוארטו פרינססה, ובפיליפינים בכלל, בליווי מדריך דובר אנגלית. תתחילו את הסיור בקתדרלת העיבור ללא חטא (Immaculate Conception), השוכנת בלב העיר.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע שימושי

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

מלונות מומלצים בפוארטו פרינססה, פיליפינים

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הקתדרלה, שנראית כאילו נלקחה מתוך סרט של דיסני, היא אחד הסמלים החשובים ביותר לקתוליות בעיר, ואחד המקומות החשובים לתושבים הנוצרים. משם תמשיכו לכיכר קוארטל, שם תראו את המקום בו נכלאו שבויי מלחמת העולם השנייה, ותשמעו על הקרבות שנערכו במקום.

כדי להקליל את האווירה, תעברו לטיילת של פוארטו פרינססה, מקום פופולרי בו המקומיים והתיירים נפגשים ואוכלים. המקום תמיד מלא – בבוקר ברצים חרוצים, ובצהריים ובערב בסטודנטים, משפחות וצעירים.

משם תיסעו למרכז לשימור הטבע, בו משוקמות חיות מכל האזור (ובמיוחד תנינים). אחרי סיור במרכז, בו תלמדו על פעילותו ותפגשו את החיות שהוצלו, תמשיכו אל חוות מיטרה – ביתו הענק והמרשים של אחד הפוליטיקאים המיתולוגיים של פוארטו פרינססה.

אחרי הסיור בבית, תגיעו לפארק השעשועים הופיה על גבעת בייקר – פארק עם גן גדול ובו פסלים ענקיים של סרטים מצוירים מוכרים. לקראת סוף הסיור, תעברו במרכז האריגה, שם תראו את אחת האמנויות המקומיות, תוויה, מהתחלה ועד מוצר מוגמר. לסיום, תעצרו בחנויות המפורסמות בעיר כדי לקנות מזכרות ומאכלים מקומיים.

לפרטים נוספים והזמנת האטרקציה >>