טיול יום מסביב להונדה ביי (Honda Bay)

'admin'

'admin'

הונדה ביי (מפרץ הונדה) נמצא בצד המזרחי של פוארטו פרינססה, וכולל מספר איים קטנטנים ויפים עם כמה מהחופים המדהימים ביותר בפיליפינים. באזור יש גם מוקדי צלילה מעולים, עם מגוון גדול של דגים צבעוניים, שוניות מפותחות במיוחד והרבה צדפות ענקיות.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

מלונות מומלצים בפוארטו פרינססה, פיליפינים

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

בבוקר הטיול, אחרי האיסוף מהמלון והפלגה של כחצי שעה, תשכרו ציוד שנירקול, נעליים מיוחדות ו"סנפירים". משם, תעברו לאורך היום בין שלושה יעדים יפהפיים.

העצירה הראשונה שלכם תהיה באי לולי (Luli). השם של האי נגזר מביטוי מקומי שמשמעותו "להופיע ולהיעלם" – כיוון שהאי (שהוא בעצם יותר שרטון מאי) נעלם לחלוטין בגאות, ומופיע בחזרה בשעות השפל.

כמו שכבר למדתם לצפות מאיים קטנים בפיליפינים – החול לבן ודק מאוד (כמו פודרה), והמים צלולים – מושלם כדי ליהנות מהחוף עם ספר טוב וקוקטייל (יש בר צמוד), או לקפוץ לים מהמקפצה.

משם תמשיכו לריף פמבאטו (Pambato), אתר הצלילה המפורסם ביותר בהונדה ביי. מדובר על שטח גדול מאוד עם עומק ממוצע של כ-13 מטרים, שתוכלו לחקור בקצב שלכם.

הדגים כאן שוחים בקבוצות גדולות ומגוונות, והתחושה היא של צפייה בערוץ דיסקברי. לבסוף, תמשיכו אל האי קוורי (Cowrie), שם תעבירו את החצי השני של היום. כאן תוגש לכם ארוחת צהרים (בסגנון בופה) ותוכלו לדלג בין אוכל, חוף, שחייה ושנורקלינג במים. יש אפילו מכון מסאז' קרוב, אם בא לכם ממש להתפנק. בסוף היום, תוחזרו עד לפתח המלון שלכם.

לפרטים נוספים והזמנת האטרקציה >>