סיורי האיים באל נידו

'admin'

'admin'

סיורי האיים הם הסיבה העיקרית להגיע לאל נידו. הסיורים האלו לוקחים אתכם למקומות הכי יפים ומיוחדים מסביב לאל נידו ופלאוואן. עבור רוב הסיורים ישנה אפשרות לצאת באופן פרטי בקבוצה סגורה, אך המחיר יקר יותר משמעותית. שימו לב שעבור כל הסיורים, צריך להוסיף 200 פזו עבור מס "אקו תיירות" של הפיליפינים ועוד 200 פזו עבור כניסה לאזורים מוגנים. סוכנויות הנסיעות השונות שבאל נידו מציעות כולן את אותם ארבעה מסלולים קבועים (כיוון שאין אישור ממשמר החופים להיכנס לאזורים אחרים, והמדריכים מציגים בכל בוקר את הלו"ז המתוכנן). משום כך, מומלץ להזמין את הסיורים מראש, כדי לשריין לעצמכם מקום, לשלם פחות ולוודא שתיכנסו גם לאזורים שעליהם חלה הגבלת כניסה (ראו סיור A).

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

10 מלונות מומלצים באל נידו, פיליפינים

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

סיור A קארונג-קארונג – האי שימיז – סבן קומנדוס

זהו ללא ספק הסיור הפופולרי ביותר – ומסיבה טובה. את הסיור תתחילו באיסוף מהמלון שלכם באל נידו ונסיעה לחוף קארונג-קארונג. הסיור כולל 4 עצירות: הראשונה בלגונה הסודית – אחד המקומות היפים ביותר בפיליפינים. החוף הסודי הזה חבוי בין קירות סיד גבוהים והוא אחד המקומות המועדפים על מטיילים במדינה. העצירה הבאה היא באי שימיזו, חוף יוצא דופן עם מים צלולים. משם תמשיכו אל חוף "סבן קומנדוס", בו תמצאו עצי קוקוס ונופים שאין להם תחרות.

התחנה האחרונה היא הלגונה הגדולה. האתר האחרון הוא אחד המרשימים ביותר, אך על פי חוקי המדינה, מורשים להיכנס אליו רק 500 אנשים ביום. משום כך, אם בחרתם בסיור A, מומלץ להזמין אותו זמן רב (חודש-חודשיים) לפני ההגעה, כך שתשריינו לעצמכם מקום בלגונה הגדולה (על סיור מוקדם). הסיור כולל את כל הנסיעות, מדריך דובר אנגלית, ארוחת צהריים ואיסוף והחזרה למלון.
לפרטים נוספים והזמנת הסיור>>

סיור B אי הנחש – אי פופולקן – מערת קודוגנונג – האי פינגבויוטאן

הסיור הזה מעניין במיוחד למי שנהנה מחקר מערות. את היום תתחילו בשייט אל אי הנחש, שהפך למוכר מאוד בזכות העובדה שהוא מצטלם מדהים. יש כאן כל-כך הרבה יעדים מובחרים לתמונות, וכל אחד מרשים יותר מהקודם. משם תמשיכו אל האי פופולקן – אי שסביבו שוניות וחיים ימיים מגוונים מאוד. זהו אחד האתרים הטובים ביותר לצלילות סביב אל נידו.

אחרי שתחקרו את האזור עם שנורקלים, תמשיכו למערת קודוגנונג, שם התחבאו חיילים יפנים במלה"ע השנייה. תשמעו את סיפורי החיילים מהמלחמה ותחקרו את עומק המערה. לקראת סוף הסיור, תגיעו אל מערת הקתדרלה שעל האי פינגבויוטאן, שם תמצאו חולות לבנים ומיקום נהדר לברביקיו של סוף היום. הסיור כולל ציוד צלילה.
לפרטים נוספים והזמנת הסיור>>

סיור C – החוף החבוי, החוף הסודי, אי ההליקופטר, חוף טפיוטאן ומקדש מטינלוק

לצד סיור A, זהו הסיור הפופולרי ביותר. הוא ייקח אתכם בין החופים היפים ביותר באזור: החוף החבוי, החוף הסודי, אי ההליקופטר, חוף טפיוטאן ומקדש מטינלוק. את היום תתחילו באי ההליקופטר (שזה לשם בזכות צורת הסלעים הייחודית שעיצבה אותו). משם תמשיכו את המקדש, יעד חשוב מאוד מבחינה רוחנית למקומיים, שם תשמעו על ההיסטוריה והמשמעות של המקום.

לאחר מכן תיהנו מארוחת צהריים אותנטית ותמשיכו אל היעד השלישי – החוף הסודי (חוף פרטי משלכם). לסיום תגיעו אל החוף החבוי – אחד המקומות השווים ביותר לשנורקלינג וסתלבט על החוף. הסיור הזה מומלץ לכולם, ובמיוחד למי שהגיע כדי ליהנות מיום רגוע בשמש.
לפרטים נוספים והזמנת הסיור>>

סיור D – הלגונה הקטנה והאי קדלאו

הסיור האחרון חוקר את התופעות הטבעיות היפהפיות שנמצאות סביב אל נידו. במשך שבע שעות תעברו בין חופים, איים ולגונות. תחילה תגיעו אל הלגונה הקטנה, אחד היעדים המוכרים באזור. אחרי שתתרשמו מהאזור, תגיעו לאי קדלאו, שם תוכלו לשחות במי הלגונה. לאחר מכן תעברו בין שלושה חופים שונים: פסנדיגן, נאט-נאט וחוף פרדייז. בשלושתם יחכו לכם מים רדודים וצלולים, נטולי גלים ומושלמים לשחייה וצלילה רגועה לאורך כל היום. הסיור כולל ארוחת צהריים, ציוד צלילה ומדריך מוסמך.
לפרטים נוספים והזמנת הסיור>>