טיול מודרך לפסגת הר הגעש טאאל ואזור מנילה

'admin'

'admin'

כדי ליהנות מטרק מהמם ביופיו, לא חייבים להתרחק עשרות שעות ממנילה. הר הגעש טאאל (Taal) הוא הר הגעש השני ברמת פעילותו בפיליפינים, ועם זאת הוא נמצא במרחק שעתיים נסיעה בלבד ממנילה. הטיול המודרך הזה לוקח אתכם מהמלון אל העיר הציורית טגאייטאיי.

חופשה בפיליפינים – מידע חשוב למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

טגאייטאיי ממוקמת על רכס בגובה 2,250 רגל מעל פני הים. העיר מציעה נוף פנורמי של אגם טאאל והר הגעש, "האגם בתוך הר געש בתוך אגם בתוך הר געש". על הנוף הזה כדאי להתענג מראש "הארמון בשמיים", בית המנוחה של הנשיא המנוח פרדיננד מרקוס. תיהנו מעצירת צהריים קצרה במסעדה מקומית כדי לטעום מעדנים מהמטבח המקומי מול הנוף המדהים.

לאחר מכן אנו מתחילים בנסיעה חזרה למטה למנילה. התחנה הראשונה בטיול המודרך באזור מנילה היא אנדרטת המלחמה האמריקאית ובית הקברות הצבאי, זוהי האנדרטה הגדולה והיפה ביותר מבין אנדרטאות הזיכרון האמריקאיות מחוץ לארה"ב היבשתית.

אחר כך תיהנו מההמולה של העיר מקאטי בזמן שאתם נוסעים בדרככם לעיר הבירה – מנילה – דרך שדרות רוקסאס העוברות דרך פארק ריזאל (על שמו של הגיבור הלאומי של המדינה) בדרכך ל"עיר המוקפת חומה" של אינטראמורוס.

כאן תראו חומות עתיקות, חורבות כנסיות ועוד שרידים של הכובשים הספרדים. סעו ברחובות מרוצפי אבן ישנים לכנסיית סן אגוסטין, כנסיית האבן העתיקה ביותר בפיליפינים.

הסיור מסתיים בפורט סנטיאגו, מבצר ספרדי שצפה בעבר על הכניסה לנהר פסיג. כאן בילה הגיבור הלאומי הפיליפיני ד"ר חוסה ריזאל את ימיו האחרונים ושם כתב את "הפרידה האחרונה שלי". זה אחד הטיולים המומלצים ובעלי הדירוג הגבוה ביותר ממנילה.

> (נפתח בטאב חדש)">לפרטים נוספים והזמנת האטרקציה >>