מנילה: סיור בעיר החדשה והעתיקה

'admin'

'admin'

אם אתם רוצים להכיר את מנילה לעומק, ולדלג בין המקומות המעניינים ביותר שחייבים לראות בה, הסיור הזה יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע שימושי

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

הסיור מתחיל ממש בלב המרכז הפיננסי של המדינה – העיר מקאטי שבמטרופולין מנילה. התחנה הראשונה אליה תגיעו היא מגדל נילסן, שלאורך שדרות איילה.

משם תסעו דרך פארק פורבס, מובלעת מגורים אקסקלוסיבית, שמכונה גם "שדרת המיליונרים" (Millionaire's Row). לאחר מכן תעצרו לביקור בבית הקברות האמריקאי, בו ניצבת האנדרטה האמריקאית שנחשבת לגדולה וליפה ביותר מבין האנדרטאות האמריקאיות מחוץ לארה"ב.

לאחר מכן תמשיכו לעיר העתיקה של מנילה דרך שדרות רוקסאס הציוריות (הידועות גם כשדרות דיואי), ותעברו דרך פארק לונטה (נקרא גם פארק ריזאל, לזכרו של הגיבור הלאומי של המדינה) בדרככם אל "העיר המוקפת חומה" ברובע אינטרמורוס.

כאן תראו חומות עתיקות, חורבות כנסיות ושרידים נוספים מתקופת הקונקיסטדורס (חיילים שהשתתפו בכיבוש חלקים נרחבים מאמריקה הלטינית ושטחים באוקיינוס השקט שנכללו בשטחה של האימפריה הספרדית, וביניהם הפיליפינים). תסעו ברחובות המרוצפים אל כנסיית סן אגוסטין, כנסיית האבן העתיקה ביותר במדינה.

הסיור מסתיים בביקור במבצר סנטיאגו, מבצר ספרדי שצופה על הכניסה לנהר הפסיג של מנילה. כאן בילה הגיבור הלאומי, ד"ר חוסה ריזאל, את ימיו האחרונים, ושם כתב את "הפרידה האחרונה שלי".

לפרטים נוספים ולהזמנת הסיור לחצו כאן >>