10 מלונות מומלצים בסבו סיטי, פיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

סבו סיטי הינה העיר החמישית בגודלה בפיליפינים. היא נמצאת באי סבו, הנחשב לאחד היעדים הפופולריים בפיליפינים, הודות לחופים הלבנים והבתוליים שלו.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

בעיר סאבו סיטי תוכלו למצוא עשרות אטרקציות לכל המשפחה, ברים ומסעדות מצוינות ועוד.  ריכזנו עבורכם עשרה מלונות שיהפכו את השהות בעיר סבו סיטי לבלתי נשכחת.

מלון רדיסון בלו סבו – Radisson Blu Cebu

מלון רדיסון בלו סבו הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בסבו סיטי, פיליפינים. מלון רדיסון בלו סבו נחשב למלון יוקרתי בלב העיר ההומה סאבו סיטי. כל חדרי המלון מעוצבים בסגנון יוקרתי ואלגנטי עם נוף עוצר נשימה לעבר העיר והנמל Mactan. כמו כן, במחיר החדר כלולה גם ארוחת הבוקר המצוינת של המלון.

בבית מלון רדיסון בלו סבו  תמצאו בריכת שחייה גדולה, מכון יופי המציע מגוון טיפולי פנים, ספא המציע טיפולי ספא מפנקים ומקצועיים, חדר כושר מאובזר, שיעור בישול חווייתיים (בתשלום נוסף) ושלושה מסעדות שונות-  מסעדת Feria המגישה מאכלים פיליפיניים ומאכלים בינלאומיים, מסעדת Urban Table הנמצאת תחת כיפת השמיים ומתמחה בתפריט בסגנון ביסטרו ובית קפה Dilmah T-bar המציע כיבוד קל ומבחר סוגי קפה ותה.

המלון דורג בדירוג מצוין של 8.5 על ידי יותר מ 600 אורחים שביקרו בו, הם ציינו לטובה את צוות המלון, החדרים הנקיים ומיקומו הנהדר של המלון.

להזמנת חדרים במלון רדיסון בלו סבו לחצו כאן

מלון לאקס סבו – Lex Hotel Cebu

מלון לאקס סבו הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בסבו סיטי, המלון ממוקם במיקום מרכזי בעיר סבו סיטי,  במרחק 5 דקות נסיעה מאיילה סנטר סבו (Ayala Centre Cebu).

במלון תמצאו חדרים מודרניים מעוצבים בטוב טעם ומציעים נוף עוצר נשימה לעיר.

בגג המלון תמצאו בריכת אינפיניטי חיצונית עם נוף פנורמי לכל האזור, בנוסף במלון יש חדר כושר מאובזר וחדיש, מרכז ספא מקצועי ומסעדה הנקראת Kai Restaurant ומגישה אוכל ממגוון מטבחים שונים במשך כל שעות היום.

מלון לאקס סבו הוא אחד מהמלונות המומלצים בסבו סיטי, הוא קיבל דירוג של 8.6 על ידי יותר מ-350 מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בעיר סבו.

להזמנת חדרים במלון לאקס סבו לחצו כאן

מלון מרקו פולו פלאזה סבו – Marco Polo Plaza Cebu

מלון מרקו פולו פלאזה סבו הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בסבו סיטי, מלון מרקו פולו פלאזה סבו הממוקם על גבעות ניבל (Nivel) הוא מלון למבוגרים בלבד בסבו סיטי, מציע לאורחיו בריכת שחייה מפנקת, סאונה, ארוחת בוקר מפנקת, חנייה מסודרת ללא תוספת תשלום וארבע מסעדות שונות בשטח המלון.

המלון מציע חדרים זוגיים נוחים ומעוצבים עם נוף פנורמי עוצר נשימה לעבר הים וההרים, אורחים ששהו בעבר במלון דיווחו שהמזרנים במלון נוחים והחדר נקי במיוחד.

כאמור, המלון מוגדר למבוגרים בלבד ונחשב לאחד המלונות המומלצים בסבו סיטי בקטגוריה זו, מלון מרקו פולו פלאזה דורג בעשרת המלונות המומלצים בסבו סיטי עם דירוג כללי של 8.6 מתוך 10.

להזמנת חדרים במלון מרקו פולו פלאזה לחצו כאן

מלון אליזבת' סבו – Hotel Elizabeth Cebu

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים מומלץ בסבו סיטי, מלון אליזבת' סבו הוא המלון עבורכם, המלון ממוקם במיקום מצוין – 5 דקות הליכה מקניון איילה (Ayala Mall) ומפארק העסקים סבו ורק 15 דקות הליכה ממרכז העיר.

אורחי בית המלון ישהו בחדרים מפנקים ומרווחים המעוצבים בטוב טעם ומכילים כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה מושלמת בסבו סיטי, כמו כן, ארוחת בוקר מוגשת לאורחי המלון ללא חיוב נוסף.

במלון תוכלו ליהנות ממרכז כושר מאובזר, ספא המציע מגוון עיסויים שונים ומסעדת Flora Cafe המציעה מאכלים שונים מהמטבח הבינלאומי וזמינה במשך שעות היום.

מלון אליזבת' סבו הוא מלון מומלץ בסבו סיטי וקיבל דירוג מצוין של 8.4 מתוך 10 בקרב אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בסבו סיטי.

להזמנת חדרים במלון אליזבת' סבו לחצו כאן

מלון מאיו – Maayo Hotel

מלון מאיו הוא מלון מומלץ בסבו סיטי. מלון מאיו קיבל דירוג של ארבעה כוכבים וציון מצוין של 9 מתוך 10 בדירוג המלונות המומלצים ביותר בסבו סיטי שבפיליפינים.

המלון מציע לאורחיו ליהנות משהות באחת הסוויטות או החדרים המעוצבים של המלון המשקיפות לעבר הים וגן המלון.

המגיעים למלון זה ייהנו מהמתקנים המצוינים שיש למלון להציע הכוללים בריכת אינפיניטי עם נוף פנורמי לים והחוף הלבן הסמוך למלון, מגוון טיפולי ספא ועיסויים מקצועיים, גינה רחבת ידיים, גלריות אמנות מתחלפות וממסעדת המלון המצוינת UMA Restaurant, המציעה מאכלים מסורתיים במשך שעות היום.

להזמנת חדרים במלון מאיו לחצו כאן

מלון מרכז סדה סבו – Seda Central Bloc Cebu

מלון מרכז סדה סבו הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בסבו סיטי שבפיליפינים. המלון נמצא במרכז סבו סיטי, באזור בו ניתן למצוא עשרות מסעדות, ברים ובתי קפה מצוינים, חנויות בוטיק ועוד.

במלון תמצאו בריכת שחייה על גג המלון, חדר כושר מאובזר, מסעדה שנקראת Misto ומגישה אוכל בינלאומי ובר שנמצא בקומה ה-17 של המלון ומציע חווית שקיעה מיוחדת במינה.

במלון תמצאו חדרים מעוצבים בחינניות עם נוף אורבני יפיפה. חלק מחדרי המלון מגיעים עם מטבחון מאובזר ופינת אוכל קטנה, כך שתוכלו להכין ארוחות בחדר שלכם.

מלון מרכז סדה סבו קיבל ציון מצוין של 8.8 מתוך 10 בקרב האנשים ששהו בו, הם ציינו כמה המלון נקי, הם ציינו לטובה את צוות העובדים השירותי ודירגו את ארוחת הבוקר כיוצאת מן הכלל.

להזמנת חדרים במלון מרכז סדה סבו לחצו כאן

מלון סדה איילה סנטר סבו – Seda Ayala Center Cebu

מלון נוסף של רשת סדה בעיר סבו סיטי הוא מלון סדה איילה סנטר, הממוקם רק 150 מטרים מקניון איילה  (Ayala Mall) ובמרחק של 1.8 ק"מ מ-SM עיר סבו (SM City Cebu).

מלון סדה איילה סנטר סבו הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בסבו סיטי. המלון מעוצב בסגנון אורבני תעשייתי יפיפה ומציע חדרים זוגיים מעוצבים ונוחים לאורחים המעוניינים לשהות בו. בית המלון מציע בריכת שחייה מפנקת, חדר כושר חדיש, ארוחת בוקר ללא תוספת תשלום, מגוון עיסויים ומסעדה (Misto), בה תוכלו ליהנות מארוחה אסייתית או בינלאומית מצוינת.

לא סתם מלון סדה איילה סנטר סבו קיבל דירוג 8.4 מהאנשים שביקרו בו. הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר ונוחות החדרים.

להזמנת חדרים במלון סדה איילה סנטר סבו לחצו כאן

מלון סבו פארק ליין אינטרנשיונל – Cebu Parklane International Hotel

אם אתם מחפשים מלון שלושה כוכבים מומלץ בסבו סיטי הממוקם מרכז העיר, צוות האתר ממליץ לכם לשקול שהייה במלון סבו פארק ליין אינטרנשיונל.

חדרי מלון סבו פארק ליין אינטרנשיונל מעוצבים בפשטות, ויכולים להכיל עד ארבע נפשות בו זמנית. ארוחת הבוקר המצוינת שהמלון מציע כלולה במחיר החדר.

בשטח המלון תמצאו חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה קטנה, ג'קוזי, ערבי קריוקי ושתי מסעדות מצוינות- Manuel's Restaurant המציעה אוכל אמריקאי, סיני ובינלאומי ו- Bean Date המציעה מאכלים מקומיים ובינלאומיים מצוינים.

לא סתם מלון סבו פארק ליין אינטרנשיונל הוא מלון מומלץ בסבו סיטי, הוא קיבל מאורחיו דירוג של 8.5 מתוך 10 (מעל 1,550 אנשים דרגו אותו).

להזמנת חדרים במלון סבו פארק ליין אינטרנשיונל לחצו כאן

מלון סבו R קפיטול –  Cebu R Hotel Capitol

עוד מלון שלושה כוכבים מומלץ בסבו סיטי הוא מלון סבו R קפיטול ממוקם בסמיכות לקניון Robinsons Mall ולמגוון מסעדות ובתי קפה.

המלון מציע לאורחיו חדרים זוגיים ומשפחתיים, המכילים עד ארבע נפשות ומעוצבים בפשטות תוך תשומת לב לכל הפרטים והצרכים שלנו בזמן חופשה בסבו סיטי. כמו כן, ארוחת הבוקר מוגשת לאורחים ללא חיוב נוסף.

בשטח המלון ישנה מסעדה איטלקית הנקראת The Roska Cafe, המגישה ארוחות במהלך כל שעות היום. המלון קיבל ציון מעולה של 8.5 מתוך 10 בקרב אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בסבו סיטי והוא מצוין למי שמחפש מלון קטן ושקט במיקום מנצח ומחיר נהדר.

להזמנת חדרים במלון סבו R קפיטול לחצו כאן

מלון המרסונס – Hamersons Hotel

מלון המרסונס, הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בסבו סיטי. אנשים ששהו בו דירגו אותו בציון נהדר של 8.1 מתוך 10. מלון המרסונס מתאים לאנשים שמבקשים למצוא חופשה בתקציב מוגבל בסבו סיטי, מבלי להתפשר על מלון נוח, נקי ומשופץ ומעוצב בטוב טעם, שכן, חדרי המלון מרווחים, מוארים, מעוצבים בטוב טעם ומציעים מיטה נוחה וחדר מקלחת נקייה ומשופצת .

https://www.youtube.com/watch?v=_wXqW9M0okw

המלון שוכן במיקום נהדר ומציע גישה קלה לכל חלקי העיר והאטרקציות שיש בה, כמו כן בסביבת המלון תמצאו מסעדות רבות, חנויות נוחות ועוד.

להזמנת חדרים במלון המרסונס לחצו כאן