תכנון חופשה משפחתית בפיליפינים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

הפיליפינים היא מדינת ארכיפלג המורכבת מיותר מ -7,000 איים, מציעה פסיפס שאין שני לו של נופים וחוויות המרתקים מטיילים מרחבי העולם. המדינה מפורסמת בזכות חופיה בעלי השם העולמי, טרסות האורז בצבע ירוק אזמרגד, ומארג עשיר של תרבות והיסטוריה המשתלב עם היופי הטבעי של סביבתה. מהחולות הלבנים והאבקתיים של בורקאי ועד למים התכולים והבתוליים של פאלאוואן, כל יעד מציע הרפתקה ייחודית במינה.

בין האזורים והערים השונות בפיליפינים, פלאוואן בולטת כמקדש של מגוון ביולוגי. המחוז הוא ביתו של הנהר התת-קרקעי המהפנט פוארטו פרינססה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, המציע מסע באחת ממערכות המערות המרשימות בעולם. עבור אלה המחפשים אחר בעלי חיים ימיים, שנורקלינג במשולש האלמוגים חושף עולם תת-ימי תוסס השופע מגוון רחב של מיני אלמוגים ודגים. אל נידו וקוקור של פאלאוואן הם גם אתרי חובה בזכות צוקי אבן הגיר המדהימים והלגונות הנסתרות שלהם, ומהווים סביבה אידיאלית להרפתקאות קיאקים וצלילה.

משפחות המחפשות חוויה ייחודית לא צריכות להחמיץ את ההזדמנות לשחות עם כרישי הלוויתן, באוסלוב, סבו. הזדמנות חד פעמית זו מאפשרת מפגשים קרובים עם יצורים מרהיבים אלה בסביבתם הטבעית. גם גבעות השוקולד של בוהול מציעות נוף ציורי מסקרן כמו שהוא יפהפה, עם מעל 1,200 תלים סימטריים הפרושים על רקע ירוק תוסס. הפיליפינים מציעים מגוון עצום זה של פלאי טבע וחוויות ייחודיות, מקום אטרקטיבי ביותר למבקרים עם שפע אטרקציות, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה משפחתית.

מדוע השכרת רכב חיונית לחופשה המשפחתית שלכם בפיליפינים

מבחינת התניידות בפיליפינים, להשכרת רכב נכנסים לתמונה עבור משפחות המעוניינות לחוות באופן מלא את המגוון והיופי של גן עדן זה בדרום מזרח אסיה. רכב פרטי העומד לרשותכם לא רק מעלה את נוחות הנסיעה אלא גם יעזור לכם באופן משמעותי להתנהל בחופשת שלכם.

השכרת רכב בפיליפינים היא האפשרות המומלצת תמיד. תאפשרו לעצמכם החופש להתעורר ולהחליט באופן ספונטני לנסוע לחופים השלווים של פאלאוואן, או לקבוע מבלי להתאים את עצמכם לאילוצים של סיורים מתוכננים או תחבורה ציבורית. הנסיעה ברכב תאפשר לכם לחוות את המקום באופן מקסימאלי, תוכלו לעשות עצירה בשווקים מקומיים אותנטיים, או להגיע לאטרקציות מגוונות אחרות על הדרך לכל מקום. כמובן שכאשר מדובר בטיול משפחתי, הגמישות שמתאפשרת עם רכב פרטי היא חשובה מאוד ותקל עליכם להנות יחד ולנצל את החופשה עד תום.

האטרקטיביות של הפיליפינים כיעד לטיול, מקבלת ביטוי לא רק באתרי התיירות הפופולריים בה. רבים מהמקומות המיוחדים ביותר בה חבויים, מחכים להתגלות על ידי אלה שמוכנים לנסות דברים חדשים. השכרת רכב מאפשרת למשפחות להגיע ולטייל ביעדים מרוחקים אלה, המקומות הפחות מוכרים, אבל המעניינים והמדהימים ביופיים.

קרדיט תמונה FREEPIK