איך בוחרים ביטוח נסיעות מומלץ?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ביטוח נסיעות חו"ל; כיצד בוחרים אותו, כמה יעלה וכיצד לחסוך בכיס? – המידע כאן.

רגע לפני שמתכננים לעומק טיול לחו"ל ובונים את המסלולים , אל תשכחו ביטוח נסיעות לחו"ל – זה הבסיס של הבסיס של כל נסיעה. בפועל, עליכם רק לדעת לאיזה יעד אתם מתכננים לטוס, וברגע שיש לכם את הפרט הזה כבר תוכלו לקבל הצעת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל. אז, רגע לפני שמעבירים את האשראי באונליין, הנה 3 טיפים כיצד לבחור ביטוח נסיעות מומלץ לחו"ל:

  1. סוגי פעילויות בחו"ל: סוגי אטרקציות ופעילויות תשתתף בחו"ל יכולות להשפיע על החלטות המדיניות של חברת הביטוח, ככה שחשוב מראש להיות שקופים מולה ולספר במה אתם הולכים לעסוק בחו"ל וכיצד תבלו את זמנכם.
  2. השוואת מחירי ביטוח: בדקו כמה וכמה חברות ביטוח שונות והשוו פוליסות כדי להבטיח שתקבלו את הכיסוי המתאים ביותר לצרכים שלכם. כמו כן, השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל יכולה לחסוך כמה שקלים טובים בכיס.
  3. הגבלות פוליסת ביטוח: שימו לב לכל מה שיכול להצביע על הגבלות או החרגות בפוליסה, כלומר ודאו שאתם יודעים מה מכוסה ומה לא בביטוח. למשל, שימו לב לגובה הפיצויים המתקבלים בעת הפעלת הפוליסה.

היכן רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם היינו כרגע בשנות ה-90, היינו ממליצים לכם להיכנס לאותה חברת ביטוח אשר יושבת במשרד הממוקם במרכז עיר המגורים שלכם. אבל אנחנו בעידן הבינה המלאכותית והטכנולוגיה, אז נמליץ לכם על הזמנה אונליין של הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל ולכל יעד בעולם. הזמנת ביטוח נסיעות אונליין, מאפשרת להנות מ-2 יתרונות חשובים:

  • חיסכון בזמן: בדקות בודדות ניתן להזמין ביטוח נסיעות אונליין, מה שיאפשר גם השוואת מחירי ביטוח נסיעות "על הדרך".
  • השוואת ביקורות: במהלך הזמנת ביטוח נסיעות אונליין, ניתן גם להשוות חוות דעת וביקורות של לקוחות ומבוטחים בדיוק כמוכם. 

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין?

באופן כללי, בד"כ הזמנת ביטוח נסיעות אונליין תהיה זולה יותר מאשר רכישת הפוליסה במשרד נסיעות. כאשר אתם רוכשים אונליין, אתם חוסכים כ-15% – 35% על מחירי הביטוחים שלכם, מה שיכול להתבטא בלא מעט כסף כשמספר אנשים כלולים בנסיעה. בעוד שמחירי ביטוח נסיעות יכולים לנוע בין טווחים של עשרות שקלים ביום, חשוב לשים לב להרחבות הפוליסה אשר עולות בתשלום נוסף:

  • פעילויות אתגריות: הרחבת הפוליסה לכיסוי פעילויות אתגריות יכולה להעלות את מחיר הביטוח בעשרות אחוזים.
  • נשים בהריון: בין אם את בהריון, או שמא יש לך היסטוריה רפואית הכוללת בעיות שונות, מחירי הביטוח יכולים לעלות בעשרות אחוזים.

לסיכומו של דבר, ביטוח נסיעות לחו"ל רוכשים היכן שלא רק זול, אלא גם מקיף מבחינת כיסוי הצרכים השונים שלכם. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירים בין ביטוחי נסיעות לחו"ל אונליין. כך תוכלו לדעת בדיוק על מה אתם משלמים, כמה, למה ואיך.