חוף אלונה האי פנגלאו

'admin'

'admin'

החוף הנהדר הזה ממוקם על האי פנגלאו, שנמצא בבוהול. יחסית לחופים ענקיים ומרכזיים כמו החוף הלבן של בורקאי, זה חוף די קטן. אבל הוא כל-כך יפה, שתוך מספר שנים השמועה הגיעה לכל תייר מבין עניין. החוף הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בבוהול, הודות לחול הלבן המנצנץ, המים החמים והצוקים הסלעיים שלו. חוף אלונה ממוקם ליד שונית, בה ניתן לראות אלמוגים וחיים ימיים ללא כל ציוד.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע שימושי

5 מלונות מומלצים בבוהול, פיליפינים

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אורכו של החוף הוא בסך הכול קילומטר וחצי, כאשר קירות סלע תוחמים אותו משני קצותיו, כך שתוכלו ללכת ברגל מקצה לקצה תוך מקסימום רבע שעה. בשנים האחרונות התחילו להופיע על החול הלבן של החוף מסעדות אופנתיות ומלונות. ובמים הכחולים התחילו "לחנות" סירות חדשות שמציעות לקחת אתכם לאזורי הצלילה הטובים ביותר בעומק הים.

החוף קיבל את שמו אחרי ששחקנית אהובה בשם אלונה אלגרה צילמה בו סרט בשנות השבעים. תושבי המקום התאהבו בה, והחליטו לקרוא לחוף העלום על שמה. מאז, השם תפס והפך נפוץ מאוד (כמו גם החוף עצמו). היום, החוף השקט הזה צבר מוניטין של יעד חובה עבור כל מי שמגיע לבוהול. תוכלו ליהנות משיזוף על החוף, צלילות משובחות (עם עזרתם של מפעילי הסירות או בלי), אטרקציות ימיות וטווח מחירים רחב ונוח.

בעזרת הסירות שמחכות בחוף, תוכלו להגיע לשוניות היפהפיות שבעומק הים. בנוסף, תוכלו לבקש להגיע לאי הקטנטן באליקסאג, שם יש סיכוי לא רע שתוכלו לראות צבי ים בצלילות שלכם. אפשר גם להזמין מראש יום שלם של קפיצה בין איים וחופים, כחלק מסיורים שבהם בדרך כלל תוכלו לראות גם דולפינים וחיות נוספות.

גם בלילה, החוף נותר רגוע ונעים. יש מספר ברים שנפתחים, אבל לא תמצאו מועדונים רועשים או מסיבות המוניות. מצד שני, רוב המסעדות פותחות שולחנות על החוף, מדליקות נרות ונורות עמומות, והופכות ליעד מצוין לזוגות שמחפשים ארוחת ערב רומנטית.

איך מגיעים?

הדרך הנוחה ביותר להגיע לחוף אלונה מבוהול או מאזור פנגלאו היא באמצעות שירות הסעות פרטי מצוין שיחסוך לכם הרבה זמן.

אפשר לתאם עם ההסעה הפרטית שלכם איסוף ישירות ממקום האירוח שלכם בבוהול או פנגלאו, ופשוט שבו, תירגעו ותיהנו מהנוף כשהנהג המקצועי שלכם לוקח אתכם לחוף אלונה. את ההסעה אפשר להזמין באמצעות הקישור: הסעה לחוף אלונה

עוד דרך להגיע לחוף אלונה (קצת יותר זולה והרבה פחות נוחה) – אחרי שהגעתם לבוהול (או לעיר טגבילראן – בירת בוהול), תוכלו לקחת טרייק לכאן (20 קילומטרים בערך). מכאן אפשר להמשיך לסבו סיטי או דווקא להתחיל באוסלוב.