אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

'admin'

'admin'

תשתיות התקשורת בפיליפינים משתפרות כל הזמן, אבל האינטרנט האלחוטי במדינת האיים עדיין לא ממש מדהים. כשאתם נוחתים בפיליפינים (כנראה במנילה), בוודאי תרצו מיד להתחבר לעולם שהשארתם מאחור דרך המכשיר הסלולרי שלכם, להתעדכן, לשתף חוויות ולהישאר זמינים. אספנו עבורכם 3 ספקיות Esim בינלאומי מומלצות כדי שתוכלו להתחיל את הטיול הקרוב שלכם בפיליפינים מחוברים יותר מתמיד.

Drimsim

דרים סים היא חברה וותיקה בתחום, שמציעה פתרון יעיל ומשתלם למי שמעוניינים בקניית סים לפיליפינים. תוכלו להזמין מראש סים קלאסי (רכיב פלסטיק קטן שמותקן באופן פיזי במכשיר) או eSim  לפיליפינים, בהתאם למכשיר שברשותכם ולהעדפותיכם. בהמשך המדריך תמצאו הסבר מפורט על ההבדלים בין שתי האופציות. הקונספט של דרים סים הוא סים לגלישה בלבד, ללא חבילות וללא התחייבות. טוענים באפליקציה סכום על פי רצונכם (מינימום 20 אירו) ומשלמים רק על הגלישה בפועל בתעריף ידוע מראש. אם נשארת יתרה בסיום הטיול היא אינה הולכת לאיבוד. אותו סים תקף בכ-190 מדינות, ותוכלו להשתמש בו בנסיעות הבאות שלכם לחו"ל.

להזמנת SIM או eSIM לפיליפינים -Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול

חברת מולטי טראוול הישראלית מציעה eSim לפיליפינים במחירים זולים מאוד, אפילו ביחס לחברות מקומיות. היתרון העיקרי של החברה אל מול אופציות אחרות הוא שירות לקוחות בעברית. בנוסף, החברה מציעה חבילות בהתאמה אישית (בהתאם לנתוני הגלישה ולמספר השיחות שלכם). עבור חלק מהמכשירים קיימת גם אופציה לאפליקציית שיחות.

להזמנת eSIM לפיליפינים ממולטי טראוול לחצו כאן

Airalo

Airalo הינה חברת eSim עולמית ותיקה ואמינה המציעה חבילות אינטרנט לפיליפינים במחירים זולים, בנוסף לחבילות גלישה אוניברסליות המציעה למגוון יעדים שונים. גם ב-Airalo בדומה לחברות שהזכרנו קודם מציעים איסים לפיליפינים בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות זמין בשפה האנגלית. השירות של Airalo מתאים למכשירים תומכי eSim. שיטת התשלום: חבילות נתונים החל מ4.5$ ל1G גלישה ועד ל20G ב26$, מחירים משתלמים גם בהשוואה לחברות סלולר מקומיות.

להזמנת eSIM לפיליפינים מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אפשרות אחת העומדת בפניכם היא רכישת כרטיס eSIM מותאם לשימוש בפיליפינים, ולבחור מתוך מגוון חבילות נתונים, אפשרויות תוקף ואפילו כיסוי במדינות נוספות. על מנת לעשות זאת תצטרכו לסרוק את קוד ה-eSIM QR וכך תוכלו לגשת לכל האפליקציות שנדרשות לכם במהלך החופשה בפיליפינים. יש לרכוש eSIM עבור כל אחד מהמכשירים בהם תעשו שימוש בפיליפינים. תוכלו לרכוש ולהטעין תוכניות eSIM נוספות תוך כדי תנועה. לאחר ההפעלה, תקבלו כיסוי בהתאם למשך הזמן שבחרתם. הכרטיס מתאים לרוב דגמי המכשירים הסלולאריים הנפוצים, אך מומלץ לוודא מראש שהוא מתאים לדגם שברשותכם, למען הסר ספק.

אפשרות נוספת היא רכישה של דרימסים (Drimsim) – כרטיס סים הפועל ב-197 מדינות בעולם ואידיאלי למטיילים. לאחר צירוף מספר הטלפון הרצוי, מנויי דרימסים יכולים לבצע שיחות כרגיל, ולשלם תוספת של 10 אירו סנט לדקה עבור שיחות נכנסות בלבד. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ותמיכה של החברה, להטעין את הכרטיס, לעקוב אחר ההוצאות ולארגן את הטיול ישירות האפליקציה. תעריפי דרימסים אינם עולים על התעריפים של הספקים המקומיים במדינות בהן השירות זמין, וביניהן הפיליפינים.

אם אתם קונים סים מקומי בפיליפינים, כדאי לבחור בחברה גדולה ואמינה כמו Globe או Smart המקומיות, שגם מציעות תכנית גלישה Unlimited. מהר מאוד תגלו שהן לא באמת בלתי מוגבלות, אבל הן הגדולות ביותר שתמצאו. גלישה ללא הגבלה תתברר כחשובה מאוד כשתצטרכו לנווט, לתרגם, להזמין מלון או טיסה או להתקשר למישהו דרך הווטסאפ או הסקייפ. ה-WiFi בפיליפינים קיים בחינם בעיקר במסעדות גדולות או בבתי מלון. במקומות אחרים הוא די נדיר, די איטי ודי לא מאובטח.

לפני שאתם בוחרים חברה סלולרית, כדאי שתבדקו איפה הכיסוי שלה מצטיין. שתי החברות הגדולות מתחרות על שליטה במדינה, אבל לכל אחת מהן יש יתרון של מהירות ויציבות באיים אחרים. השוו את היתרונות שלהן לאיים שבהם אתם מתכוונים לטייל. אם מתוכנן לכם טיול ארוך, קנו גם כמה כרטיסי הטענה בנוסף לסים. אמנם אפשר לקנות את כרטיסי ההטענה בחנויות נוחות (כמו סבן-אילבן) או חנויות שנקראות סארי-סארי, אבל בשדה התעופה הם זולים יותר, וזה עדיף על פני להישאר בלי אינטרנט באיים הקטנים.

במקרה הקשה שנתקעתם בלי אינטרנט ואין איפה לקנות כרטיס הטענה, חפשו קפה אינטרנט (מהסוג שהיה פופולרי בתאילנד ובהודו לפני עשר שנים). משלמים לפי דקה ומקבלים אינטרנט איטי ומקרטע. אבל זה מה יש.