המלונות הכי מיוחדים בפיליפינים

'admin'

'admin'

אם החלטתם לצאת לחופשה בפיליפינים, אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל היא היכן תלונו במהלך שהותכם במדינת האיים האקזוטית. חופשה בפיליפינים אינה דומה לחופשה באחד היעדים הקלאסיים באירופה או בצפון אמריקה. אז אם בחרתם ביעד ייחודי, בוודאי תרצו שהמלון בו תתארחו יהיה גם הוא מיוחד ושונה.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

ריכזנו עבורכם כמה מהמלונות המיוחדים והמרהיבים בפיליפינים, שזכו לביקורות טובות בקרב מי שביקרו בהם. אם תמצאו כאן את המלון בשבילכם, תוכלו להזמין חדרים באמצעות הקישור המצורף.

שנגרי-לה – Shangri-La, בורקאי

האי בורקאי נחשב לאחד היעדים הכי יפים בפיליפינים. השילוב בין האי המקסים לאירוח באחד מהמלונות היוקרתיים בעולם יבטיח לכם, שהחופשה בפיליפינים תהיה חוויה בלתי נשכחת. לאורך שנים, המלונות של רשת שנגרילה (Shangri-La) נחשבו לשיא הפאר, והמלון בבורקאי עומד בסטנדרט. מלון שנגרילה בבורקאי הוא מלון מומלץ בפיליפינים, ואם אתם רוצים לפנק את עצמכם בחוויה מיוחדת, הוא בהחלט יכול להתאים לכם.

במלון 219 חדרים וסוויטות רחבות ידיים (127 מ"ר) עם נוף לים, ג'קוזי חיצוני ועיצוב מהמם. תוכלו לאכול בכל אחת מארבע המסעדות של המלון, או ליהנות מאחר צהריים בבריכה הענקית.

גולת הכותרת של מלון שנגרי-לה היא השירות. צוות המלון יעניק לכם שירות אדיב ואישי, ויעשו כל שביכולתם כדי שתרגישו כמו משפחת מלוכה לאורך כל שהותכם במלון.

להזמנת חדרים במלון שנגרי-לה, בורקאי לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים בבורקאי

H2O, מנילה

מלון H2O מחובר לפארק הימי של מנילה, ומציע לאורחיו חוויה יוצאת דופן. זה אמנם לא מלון יוקרה מפואר כמו מלונות אחרים ברשימה זו, אבל המיקום שלו נהדר והוא נותן משמעות חדשה לביטוי "לישון עם הדגים".

בכל אחד מהחדרים, קיר אחד מוקדש לחיבור עם הפארק הצמוד. בחדר אחד, תוכלו לראות את המדוזות הצבעוניות מבעד לחלון שלכם, כאילו אתם ישנים מתחת לאוקיינוס, בזמן שבחדר אחר מחכה לכם חלון אל לב האקווריום, עם מגוון רחב של דגים צבעוניים. בחדרים המשודרגים, קירות שלמים הוחלפו באקווריום זכוכית ענק, שייתן לכם לישון מוקפים ביופי המדהים של הים.

להזמנת חדרים במלון H2O, מנילה, לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים במנילה

דה נסט – The Nest, טגאיטי

מלון דה נסט בטגאיטי הוא אחד המלונות המומלצים בפיליפינים, שזכה לחוות דעת מפרגנות מאוד ממי שהתארחו בו.

דה נסט ממוקם בקרבת פיקניק גרוב, אזור הקיט החביב על תושבי מנילה המבוססים, שבו תוכלו לצאת לפיקניק בטבע, ליהנות מהנוף המקסים ומאטרקציות כמו רכיבה על סוסים, אומגה או רכבל. עוד אטרקציה שנמצאת לא רחוק מהמלון היא People's Park in the Sky, פארק עירוני היסטורי, שהיה חלק מאחוזה הממוקמת על הר סונגאי, הידועה בשם "הארמון בשמיים", שבנייתה מעולם לא הושלמה.

דה נסט מציע לאורחיו יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית ללא תשלום. בכל יחידה יש חדר רחצה פרטי ובידה, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח ומקרר, וכשתרצו להתרווח באוויר הפתוח וליהנות מהנוף, תוכלו לשבת עם על הטרסה הפתוחה עם משקה מרענן ופשוט להתענג על הרגע. בארוחת הבוקר תוכלו לבחור בין ארוחה קונטיננטלית או ארוחת א-לה-קארט, ובהמשך היום, תוכלו להתארח במסעדת המלון, המתמחה במטבח אמריקאי.

להזמנת חדרים במלון דה נסט, טגאיטי, לחצו כאן

מטינלוק – Matinloc, אל נידו

האי מטינלוק נמצא באזור אל נידו, פלוואן, והוא אחד המקומות המומלצים ביותר לחופשה משפחתית בפיליפינים. גם המלון עצמו הוא מלון מומלץ למשפחות בפיליפינים, והוא מציע ווילות פרטיות מרווחות, חוף פרטי לאורחי המלון, מסעדה על החוף ומגוון שירותים, כגון: חדר עסקים, חדר כושר, ספריה עם משחקים והפעלות ושירות טיולים מעולה.

אל מטינלוק אפשר להגיע בקלות ממנילה, אל נידו או פוארטו פרינססה. אם תזדקקו לעזרה עם ההעברה למלון, הצוות ישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להגיע בקלות ובנוחות.

להזמנת וילה במטינלוק לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים באל נידו

ולאגו – Vellago, אל נידו

עוד אחד מהמלונות המומלצים בפיליפינים, הממוקם באל נידו, הוא מלון ולאגו על חוף סבן קומנדו, אחד החופים היפים ביותר בכל האזור. במלון היוקרה יש שישה חדרים בלבד, שכל אחד מהם נמצא ממש על המים, עם נוף מדהים ורמת גימור גבוהה ביותר. עבור מי שרוצה ליהנות מאל-נידו, בלי הרעש וההמולה של מרכז העיר – זה המקום המושלם.

מהמלון תוכלו לצאת לסיורים באזור, לשוט בקיאקים או לארגן ארוחת ערב רומנטית על חוף הים. זה אחד המלונות הטובים ביותר בפיליפינים עבור מי שמחפשים חוויה רומנטית וזוגית, באחד המקומות הכי יפים בעולם.

להזמנת חדרים באתר הנופש ולאגו לחצו כאן

מלון הנרי – The Henry Hotel, סבו

מלון הנרי בסבו הוא המלון המושלם עבור מי שמחפש חוויה עירונית גם במהלך השהות במלון. מה שהופך את המלון הזה לאחד המלונות המומלצים בפיליפינים הוא העיצוב הייחודי שלו, הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים. כל חדר מעוצב בצבעים עזים, ציורי קיר גדולים, בדים וארכיטקטורה שזועקת מודרניות.

המחירים במלון הנרי נוחים למדי, כך שאם אתם מעוניינים לחוות בפיליפינים חוויה יוצאת דופן, בלי להשקיע סכומי עתק על מלון, המלון הזה הוא בהחלט אופציה ששווה לכם לשקול.

להזמנת חדרים במלון הנרי לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים בסבו סיטי