כמה עולה טיול לפיליפינים?

'admin'

'admin'

בזמן שבפיליפינים מתחילים להתרגל לכמות התיירים שמגיעים אל אלפי האיים הקסומים שבה, עוד ועוד אפשרויות נפתחות למטיילים במדינה. כיום, ניתן לתכנן טיול לפיליפינים שמתאים כמעט לכל תקציב. במדריך הזה ננסה להעריך עלויות עבור טיול ממוצע: חדר פרטי במלון ברמה טובה, שימוש במוניות, שילוב של אכילה בדוכנים ובמסעדות, מספר אטרקציות וסיורים ומעבר בין כל האיים המרכזיים (בניגוד, למשל, לקפיצה בין שניים-שלושה איים בלבד).

חופשה בפיליפינים – מידע למטייל

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

אם אתם מתכננים טיול יוקרתי יותר, תעלו את המחירים ב-50-80 אחוזים, ואם אתם מתכננים טיול עם יותר פשרות על נוחות, תוכלו להוריד עד 50 אחוזים מהמחירים שנציין.

גורם אחד, שמחירו די יציב הוא הטיסה לפיליפינים. כיום עוד אין טיסות ישירות מישראל לפיליפינים, והטיסה מישראל היא לא מאוד זולה (לכן נפוץ ומומלץ לשלב טיול בפיליפינים עם טיול נוסף בדרום-מזרח אסיה). מחיר ממוצע של טיסה בעונה היבשה והמומלצת הוא בערך 750-800 דולר לאדם (בערך 2600-3000 שקל).

אלמנט נוסף שאתם צריכים לסגור לקראת הטיול בפיליפינים הוא מקום לינה, וכך גם תוכלו לנהל את התקציב שלכם טוב יותר. מלון ממוצע בפיליפינים יעלה בין 150-200 שקלים ללילה (לאדם בחדר זוגי). ישנם גם הוסטלים זולים מאוד, וגם מלונות יוקרה יקרים בהרבה (ועדיין זולים משמעותית מישראל). יעדים תיירותיים מאוד כמו בורקאי ומנילה יעלו מעט יותר מהממוצע.

כדי למצוא מגוון מלונות מומלצים בדירוגים שונים וביעדים נבחרים בפיליפינים לחצו כאן

תחבורה בפיליפינים יכולה לעלות לא מעט, אם אתם מתכוונים לנוע הרבה בין איים. שימו לב, שמוניות הן נוחות אבל יקרות משמעותית מאוטובוסים, או מנסיעה בתלת-אופן. זה אולי לא נראה ככה בהתחלה, כי אנחנו נוטים להשוות את המחירים בפיליפינים למחירים בארץ, אבל העלויות מצטברות, וכשמתניידים רק במוניות, אפשר להגיע לסכום לא מבוטל. סביר שתוציאו כ-50 שקלים ביום על תחבורה ציבורית (כשכוללים גם מעבר בין איים, לעתים בטיסות פנים).

האוכל בפיליפינים זול, אבל מעט יותר יקר ממדינות כמו תאילנד או ויאטנם. משום מה, המסעדות נוטות להיות זולות יותר (ולדעתנו, טעימות יותר) מדוכני האוכל. אם אתם לא מתכננים הרבה ארוחות יוקרתיות, או ארוחות במסעדות מערביות ובמסעדות מזון-מהיר (שהן יקרות משמעותית), צפו להוציא בערך 40-50 שקלים ביום לאדם על אוכל.

האינטרנט האלחוטי בפיליפינים לא מדהים. הוא איטי יחסית ולא מספיק נפוץ. סביר להניח שתרצו להשקיע בכרטיס סים מקומי עם תכנית דאטה. זה יעלה לכם בערך 5-6 שקלים ליום. התוכניות נהיות זולות יותר ככל שהתוכנית (והטיול שלכם) ארוכה יותר. כמעט כל מלון והוסטל מציע אינטרנט אלחוטי בחינם, אבל אל תצפו לצפות בנטפליקס בסטרימינג בלילה. המהירויות מזכירות את ישראל לפני עשר שנים.

בכל אי שתגיעו אליו, תיתקלו בעשרות אטרקציות וטיולים. אם תחליטו להזמין שתיים מהאפשרויות הטובות ביותר (למשל, טיול יום של צלילות, ועוד טיול הליכה או אטרקציה דומה), על כל אחת מהן תוציאו בממוצע כמאה שקלים לאדם. כמובן שאטרקציות כאלו לא עושים כל יום, אבל מדובר בחוויות שיישארו אתכם הרבה אחרי שתחזרו הבייתה, ולא כדאי להחמיץ אותן בשם החיסכון.

לסיכום, עבור טיול ממוצע שכזה, אתם יכולים לצפות לשלם בין 180-220 שקלים לאדם ליום (לא כולל הטיסה).