הוצאת ויזה לפיליפינים

'admin'

'admin'

אם אתם מתכננים חופשה בפיליפינים, כדאי שתדעו את הפרטים על מדיניות הוויזה לתיירים בפיליפינים, על מנת שהטיול שלכם לא יסתבך בגלל ענייני ביורוקרטיה. אנחנו ננסה לעשות לכם סדר בכל הנוגע לויזה לפיליפינים, אבל אנחנו מזהירים מראש: מדובר בעניין שהוא לא לגמרי מוסדר, וכדאי מאוד שתהיו ערניים, ותוודאו, כבר עם הנחיתה בפיליפינים, רגע לפני הכניסה למדינה, שאתם מצוידים בכל המסמכים הנדרשים על מנת לעבור את החופשה בפיליפינים בשלווה, ובידיעה שתוכלו לסיים אותה בנחת, ללא עיכובים וסיבוכים מיותרים.

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

נתחיל בזה שאין צורך להוציא ויזה לפיליפינים מראש.

עם הנחיתה בפיליפינים תתבקשו להציג דרכון וכרטיס יציאה מהמדינה. אין אפשרות להיכנס לפיליפינים בלי מועד יציאה ויעד מוגדר. אם רכשתם כרטיס טיסה לפיליפינים הלוך-ושוב, אין לכם בעיה. אם אתם לא בטוחים לאן אתם ממשיכים לאחר הטיול בפיליפינים, תוכלו לחפש טיסות זולות ליעדים קרובים לפיליפינים, ולרכוש כרטיס יציאה, שגם אם תיאלצו בסופו של דבר לבטל אותו, עלותו לא תכביד עליכם יותר מדי.

לאחר הצגת הדרכון וכרטיס היציאה מהפיליפינים ינפיקו לכם את הוויזה, שתאפשר לכם להיכנס למדינה ולהסתובב בה כתיירים. לכאורה, עניין פשוט, רק שלא תמיד ינפיקו את אותה הוויזה לפיליפינים לישראלים, וחשוב שתשימו לב מה תקופת האשרה.

לפני שאתם מקבלים את הוויזה, הקפידו לציין שאתם ישראלים, ושאתם אמורים לקבל ויזה מוארכת ללא תוספת תשלום. כל שינוי לאחר שהונפקה הויזה הראשונית יהיה מסובך יותר.

אם כרטיס היציאה שלכם מהפיליפינים הוא למועד של יותר מ-21 ימים מתאריך הכניסה למדינה, רוב הסיכויים הם שתקבלו עם הנחיתה ויזה ל-59 יום.

הארכת ויזה לפיליפינים

יכול להיות שתקבלו ויזה ל-21 יום בלבד. אם קיבלתם ויזה קצרה יותר, תוכלו לבחור בין קבלת הויזה, במקרה והתוקף תואם את תכנית הטיול בפיליפינים שלכם, לבין בקשה להגיע למשרד ההגירה על מנת לבקש הארכה (ללא תשלום).

במידה ובקשתכם להארכת הויזה לפיליפינים בחינם במשרד ההגירה נענתה בשלילה, תוכלו לבקש הארכה בתשלום (כמו תיירים ממדינות שאינן זכאיות לוויזה ארוכה ללא תשלום), במסלול רגיל או מואץ (שעולה יותר).

בכל מקרה, קחו בחשבון, שהדרכון שלכם צריך בתוקף של יותר מחצי שנה קדימה. במידה ותוקף הדרכון שלכם קצר יותר, הניסיונות להאריך את הוויזה לפיליפינים יהיו לשווא, ויכול להיות שבכלל לא יתנו לכם לעלות על הטיסה – כך שחשוב מאוד לדאוג לדרכון עם תוקף ארוך עוד לפני שתעלו על הטיסה לפיליפינים.