בריאות, חיסונים וביטוח בפיליפינים

'admin'

'admin'

אם תהיתם, אין היערכות בריאותית משמעותית שצריך לעשות לפני הטיסה לפיליפינים. אבל אם תהיתם אם מומלץ לקבל חיסונים לפיליפינים, מלבד חיסוני השגרה (חצבת, אדמת וכו'), שיש לוודא שקיבלתם והם בתוקף, מומלץ גם להתחסן נגד דלקת כבד (A ו-B) ונגד טיפוס הבטן. מי שמעדיף לא לקחת סיכונים, יכול לעשות לפני הטיסה גם חיסון נגד מלריה (למרות שממש לא מדובר בחיסון חובה לפני חופשה בפיליפינים).

חופשה בפיליפינים – מידע שימושי למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

כמו ביעדים טרופיים אחרים, גם בפיליפינים, הסכנה הבריאותית המשמעותית ביותר היא עקיצות יתושים. יתושים בפיליפינים עלולים להעביר מחלות, כמו מלריה, קדחת דנגי ועוד, ולכן צריך להקפיד להישמר, ככל האפשר, מעקיצות. חשוב מאוד להצטייד בתכשיר דוחה יתושים (תוכלו להביא מהארץ או לקנות בפיליפינים, שם יש תכשירים כאלה בשפע).

תוכלו לבחור תרסיס או קרם – מה שתרצו – העיקר שתצטיידו בכמויות נכבדות, ותקפידו להימרח מדי כמה שעות. בנוסף, הימנעו מרחצה או שחייה בבריכות מים שאינן נקיות וצלולות.

אם, חלילה, תידרשו לטיפול רפואי במהלך החופשה בפיליפינים, תוכלו לקבל טיפול ראוי בבתי החולים המודרניים ברחבי המדינה, אבל קחו בחשבון, שטיפול רפואי בפיליפינים הוא ממש לא זול, ולכן כדאי להשקיע בביטוח בריאות טוב ומקיף מבעוד מועד, כדי שתוכלו לטייל ולנפוש בראש שקט.