סיור יום סביב בוהול

'admin'

'admin'

הסיור הזה לוקח אתכם בין היעדים הבולטים והיפים ביותר באזור בוהול. את היום תתחילו בעיר טגבילראן, שם צבאות ספרדים ופיליפינים כרתו לראשונה ברית דמים (תרתי משמע). משם תמשיכו אל עיר קטנה בשם בקלאיון, בה תבקרו בכנסיית האבן העתיקה ביותר בפיליפינים ובמוזיאון העיר, ובו ממצאים שמתעדים את הקמתה במאה ה-16.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע שימושי

5 מלונות מומלצים בבוהול, פיליפינים

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

אינטרנט, סלולרי ותקשורת בפיליפינים

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

לאחר מכן תגיעו אל העיירה לואיי, שם אומנים מקומיים ידגימו כיצד יוצרים סכינים מסורתיות בשם בולוס, ויצירות נוספות בברזל.

תראו את נשות העיירה טוות גגות לבתיהן מעלי ניפה ואז תבקרו בבית מסורתי, שמדגים כיצד חיים תושבי העיירה וכיצד חיו בה בעת העתיקה.

משם תמשיכו לסיור רגלי לאורך נהר לובוק, שם תחפשו אחר טארסייר, הקוף הקטן (והחמוד) ביותר בעולם! מהר מאוד תמצאו את עצמכם ביער מהוגני רחב ידיים (שכולו נשתל, עץ אחר עץ, בידי התושבים), בדרככם לנוף המשגע של גבעות השוקולד של בוהול – יותר מאלף גבעות סימטריות וכמעט זהות בגובהן, שהופכות בעונה החמה לחומות ואחידות.

בסיום הטיול, תיהנו משייט על הנהר שלצדו צעדתם, ועליו גם תאכלו את ארוחת הצהריים שלכם, בזמן שהנוף חולף על פניכם לאיטו. הסיור אורך כשמונה שעות, וכולל מדריך דובר אנגלית.

הסיור מומלץ במיוחד עבור מי שרוצה ללמוד על ההיסטוריה, התרבות והטבע של האזור המרתק הזה, דרך הרגליים ודרך האנשים שמקיימים אותו.

לפרטים נוספים והזמנת האטרקציה >>